וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: חגיגות שבועות במסעדות

5.6.2016 / 16:45

מתמודדי משחקי השף כובשים את בירת הנגב, NG מצטרפת לטרנד ההמבורגרים המושחתים ומסעדת טפאו מחדשת תפריט לאחר 14 שנים, וגם: מה המסעדות בארץ מתכננות לשבועות?

פסטיבל בירה ואוכל רחוב בבאר שבע

פסטיבל אוכל רחוב ובירה בבאר שבע. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
השפים של משחקי השף מגיעים לבירת הנגב/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מה קורה: במהלך השבוע הקרוב ייערך בבאר שבע פסטיבל אוכל רחוב ובירה. המסעדות קמפאי, קפאסה, הספריה וכפרה בר אנד טאפאס, יארחו את השפים סבינה ולדמן, דן יושע וערן כהן מהעונה השנייה של משחקי השף.

מתי: 5-9 ביוני.

מה אוכלים: בין המנות בתפריטי הספיישלים השונים תמצאו פוקצ'ה שווארמה עם ירקות צלויים, טחינה וחריף של השף ערן כהן שתוגש בספריה, מנת שיפוד קטלוני של פילה דג קוד ונקניקיות צ'וריסו ברוטב אורי של השפית סבינה ולדמן בקפאסה, פיתה חרוכה עם שקדי עגל בגריל, טחינת שקדים, סלסה של שקדים ירוקים ורוזטה של השף דן יושע בכפרה ומנת טמגו-ביף ריו עם אורז שום, אנטריקוט קצוץ וביצה עלומה של השף המארח דרור שושן בקמפאי.

איפה: קפאסה, חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע, 08-6655122 ; קמפאי, חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע, 08-6655999 ; הספריה, נפחא 25, באר שבע, 08-6655120
כפרה בר אנד טאפס, סמילנסקי 25, באר שבע, 08-6654854

טפאו מתחדשת, ת"א והרצליה

טפאו. צילום: אנטולי מיכאלו,
סביצ'ה בטפאו/צילום: אנטולי מיכאלו

מה קורה: לאחר 14 שנים מסעדת הטאפסים טפאו מתרעננת ומשיקה תפריט חדש שהורכב על-ידי השף אבי כהן, מראה חדש לסניף התל אביבי של המסעדה ותפריט קוקטיילים שהורכב על-ידי המיקסולוג אדי ניומן.

מה אוכלים: בין המנות החדשות בתפריט תמצאו קרוקטס רוטב בשמל עם חזה אווז ופטריות בציפוי פריך (28 שקלים), ברמונדי מושרה בטקילה וליים, עם סלט עשבי תיבול ורוטב פלפלים מעושנים (40 שקלים), צ'ולטאס ספייריבס חזיר בבישול ארוך (48 שקלים) ועוד.

איפה: טפאו, הארבעה 16, תל אביב או שנקר 9 הרצליה פיתוח. לא כשר

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ערבי חמארה ירושלמית באמיליה רומנה, תל אביב

אמיליה רומנה. צילום: אנטולי מיכאלו,
שיפוד חלקי פנים באמיליה רומנה/צילום: אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדת אמיליה רומנה החדשה משיקה תפריט חמארה ירושלמית אשר יוגש במסגרת ערבי קונספט מיוחדים.

מתי: בכל יום שלישי, החל מ-19:00.

מה אוכלים: בין הראשונות תמצאו בין היתר פוקצ'יה ירקות שוק (38 שקלים), מיני חריימה של זהבה (49 שקלים), ברבוניות של ג'מילי (56 שקלים), משולש של השיח – סמבוסק ממולא בגבינות, עגבניות וביצה קשה (42 שקלים). בין המנות העיקריות תמצאו שווארמה ברחובות מחנה יהודה (68 שקלים), שיפוד חלקי פנים של מוריס (68 שקלים), פיצה מעורב של חצות (72 שקלים) ועוד.

איפה: אמיליה רומנה, לילינבלום 21 תל אביב, 03-5104391. לא כשר

דיל צהריים בדלידה, ת"א

דלידה. אורי טאוב, מערכת וואלה! NEWS
עסקית בדלידה/מערכת וואלה! NEWS, אורי טאוב

מה קורה: מסעדת דלידה בשוק לוינסקי מציעה כעת תפריט ארוחה עסקית שיוגש בימים שלישי ורביעי בלבד. תפריט העסקית מציע במחיר המנה העיקרית (55-135 שקלים) מנה עיקרית ושתי מנות ראשונות קטנות.

מתי: ימים שלישי - רביעי, 12:00-16:00.

מה אוכלים: בתפריט הצהריים יוצעו העיקריות הקבועות של דלידה כמו טורטליני ריקוטה, פילה בקר 220 גרם עם שפצלי בחמאת שום ומרווה או פילה פורל, לצד מנות חדשות כמו מחמאר - עוף שלם ברוטב פלפלים ולימון על לאפה, מנה זוגית של קבב דגים ברוטב עגבניות ושורשים בתנור ועוד. בין המנות הראשונות לבחירה תמצאו קולורבי מדורה, ברולה פלפלים חריפים ופטה, קרם פול, סינייה חציל ועוד.

איפה: דלידה, זבולון 7 שוק לוינסקי ת"א, 03-5369627 . לא כשר

תפריט המבורגרים מושחתים ב-NG, ת"א

NG. צילום: רונן מלחן,
המבורגר כבד אווז וקקאו/צילום: רונן מלחן

מה קורה: מסעדת NG מגישה תפריט המבורגרים חדש ומושחת. ההמבורגרים עשויים מיקס של אנטריקוט ושייטל מנתחים שיושנו בטכניקת 28 DAYS DRY AGED.

מה אוכלים: בורגר עם אננס בייקון וגורייר (95 שקלים) , בורגר עם פטריית מלך היער וגבינה כחולה (95 שקלים), בורגר כבד אווז ושבבי קקאו ולרונה (125 שקלים) ועוד.

איפה: NG, אחד העם 6 נווה צדק תל אביב, 03-5167888. לא כשר

מנות חדשות בטייגר לילי, ת"א

טייגר לילי. צילום: דניאל לילה, דניאל לילה
פאד תאי חריף בטייגר לילי/דניאל לילה, צילום: דניאל לילה

מה קורה: במסעדות טייגר לילי - שרונה מרקט ורמת החייל מציעים מגוון מנות חדשות.

מה אוכלים: מיני ספריבס (46 שקלים), וון טון שרימפס (49 שקלים - 5 יחידות), פאד תאי איסאן חריף (58 שקלים) פאננג פירות ים (78 שקלים) ועוד.

איפה: טייגר לילי רמת החייל, הברזל 32, ת"א, טייגר לילי שרונה מרקט – קלמן מגן 3, ת"א, 1-700-70-70-97. לא כשר

כריך חדש במוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוכן החדש במוסד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים משיק סנדוויץ' חדש - סטנלי קציץ בשר, המורכב מתערובת נתחי פלדה, אונטריב ושפונדרה טחונים, משוטחים על הפלנצ'ה, עם בצל טרי, גבינת גאודה מעושנת, מלפפונים בחומץ, פרוסות שיפקה חריפות וחרדל מתוק בעבודת יד. מחיר ארוחה הכוללת סנדוויץ' תפוחי אדמה ושתיה קלה – 50 שקלים.

איפה: המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים, אבן גבירול 67 תל אביב, 03-5629896. לא כשר

מנות חדשות בשטרודל, חיפה

שטרודל. יפית בשבקין, מערכת וואלה! NEWS
שושברק בשטרודל/מערכת וואלה! NEWS, יפית בשבקין

מה קורה: במסעדת שטרודל החיפאית השיקו תפריט חדש המבוסס על המטבח הערבי החיפאי, מבית אמם של בעלי המקום, האחים עלאא ועיסא עסאד.

מה אוכלים: בין המנות החדשות תמצאו חציל באשה - חציל אפוי בתנור עם תערובת של גרגרי חומוס וטחינה בשמן זית (39 שקלים), גלילות סאג' - פיתה סאג' במילוי מחמאר עוף ביתי, מוגשת עם טחינה וירקות (42 שקלים), עלה גפן במילוי אורז ועגבניות, מוגש עם יוגורט עיזים ביתי (39 שקלים), שיח אל מחשי - קישואים במילוי בשר עגל על מצע פריקי ויוגורט עיזים ביתי (69 שקלים), שושברק - כיסוני בצק מהמטבח הביתי ממולאים בבשר עגל ברוטב יוגורט עיזים חם (69 שקלים) ועוד.

איפה: שטרודל, שדרות בן גוריון 39 (המושבה הגרמנית) חיפה
, 077-7004312. לא כשר

תערוכת עוגות מעוצבות וסדנאות בקניון רמת אביב

תערוכת עוגות מעוצבות בקניון רמת אביב. מאיה דפנא, צילום מסך
תערוכה אפנתית וטעימה/צילום מסך, מאיה דפנא

מה קורה: בקניון רמת אביב תיערך תערוכת עוגות מעוצבות בהשראת אופנה של אמנית העוגות יפעת פרי דפנא. במסגרת ימי התערוכה ייערכו סדנאות קישוט עוגות.

מתי: התערוכה תקיים בין ה-7 עד ה-20 ביוני. מועדי ההדרכות: 9 ביוני בשעה 18:00, 14 ביוני בשעה 17:30 ו-15 ביוני בשעה 11:30.

איפה: קניון רמת אביב, בקומה הראשונה ליד האספרסו בר

אירועי שבועות במסעדות, רחבי הארץ

פורטו. דרור עינב
ספיישל קנלוני תרד בפורטו/דרור עינב

- במתחם התחנה ייערך פסטיבל חופשי מגלוטן בימים שישי - ראשון הכולל מבחר סגנאות דוכני אוכל ודוכני מכירה של מוצרים, הכל ללא גלוטן.


- בחאמרה הגרוזינית טש וטשה יחגגו את שבועות עם ארוחת טעימות זוגית במחיר 149 שקלים לסועד, עם מנות כמו חאצ'פורי אצ'רולי בצורת לב, חינקאלי, סלמון בבצק פילו וגבינת סוליגוני ועוד. טש וטשה, בית אשל 31, יפו (פינת עולי ציון) 03-6771373.


- רשת COOKEEZ, תציע קולקציה של גלידות-עוגת גבינה במהדורה מוגבלת לחג עם טעמים כמו עוגת גבינה פירורים, עוגת גבינה טירמיסו, עוגת גבינה שוקולד לבן ודובדבני אמרנה, עוגת גבינה טופי ושוקולד ועוגת גבינה מסקפרונה פירות יער. סניפי רשת קוקיז


- מסעדות פורטו בנמל תל אביב ובמתחם שרונה תציע מנות ברוח החג כמו קנלוני עלי תרד (68 שקלים), שערות קדאיף בקרם גבינה עשיר (39 שקלים) ועוד. פורטו שרונה תל אביב,03-6577736 ; פורטו נמל תל אביב , האנגר 21, 03-5461140. לא כשר


- במסעדת הרברט סמואל יוגש קינוח ספיישל של שרי מסקרפונה - פחזנית במילוי קרם מסקרפונה, רוטב דובדני אמרנה, דובדבנים טריים ושוקולד לבן (48 שקלים). הרברט סמואל, בית גאון, קויפמן 6, תל אביב, 03-5166516. לא כשר


- בסניפי מקס ברנר יציעו ארבעה ספיישלים מיוחדים לכבוד החג. מנות הספיישל כוללות מילקי עוגת גבינה עם דובדבנים ושוקולד לבן (43 שקלים), עוגת גבינה ניו יורק (49 שקלים שקלים), קרפ ברולה עם קרם גבינת מסקרפונה, שברי שוקולד לבן וקראמבל עוגיות (48 שקלים) וקרפ מלוח עם תרד בשמנת, גבינת מוצרלה ,בצל מטוגן וביצת עין מעל. סניפי מקס ברנר


- במסעדת רפאלו החיפאית יגישו ספיישלים כמו קרפצ''יו חציל שרוף (49 שקלים), פיצה אווז וביצה עלומה (64 שקלים), טורטליני קרם ארטישוק וכמהין (69 שקלים) ועוד. רפאלו, פלימן 8 קניון קסטרא חיפה, 1700-507-107. לא כשר


- מסעדת בייגל קפה תערוך כמדי שנה יריד אוכל של שבועות, עם דוכנים שירכיבו לכם ארוחת שבועות חלבית, מגוונת וכשרה למהדרין. היריד יתקיים בימים רביעי עד שישי. בייגל קפה, עמק רפאים 46, המושבה הגרמנית, ירושלים, 02-5877877. כשר


- מסעדת תטה תערוך לכבוד החג שבוע איטליה שיתחיל בשבועות וימשך לאורך כל השבוע שאחריו, ויציע מבחר של מבצעים, פיצות ופסטות במחירים מיוחדים. תטה, כביש 650, פרדס חנה, מתחם דור-אלון, 04-6376401. לא כשר


- רשת המסעדות האיטלקיות פיאנו פיאנו תציע תפריטי ספיישל שונים בכל אחד מהסניפים עם מנות כמו קנלוני עבודת יד במילוי פורטבלו וריקוטה (56 שקלים), קלצונה ספינאצ'ו (42 שקלים) ריזוטו ים (62 שקלים) ועוד. סניפי פיאנו פיאנו


- מסעדת שלו ביער תציע בערב החג מספר ספיישלים כמו ניוקי עם חמאה חומה ומרווה, רביולי טאבולה ובשר טלה ביוגורט וסומק, קרפציו של סלקים צבעוניים ועוד. שלו ביער, שיכון אלה 2 , קריית טבעון, 04-9831837. לא כשר


- ל-פיצה מבית מסעדת ללה האיטלקית בשדות עמק יזרעאל (צומת כפר ברוך) תציע במהלך שבועות (שישי-שני) תפריט פיצות מורחב, כולל פיצה מקמח מלא ופיצה טבעונית. ל-פיצה, צומת כפר ברוך, עמק יזרעאל, 057-944068 . לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully