וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת זועמת: המסעדה בעירום אוסרת על כניסת שמנים

17.6.2016 / 5:29

מסעדת העירום היפנית הראשונה מציבה כללים נוקשים למעוניינים לסעוד בה: אין כניסה למקועקעים, קשישים וכבדי משקל. באתר המסעדה מזהירים: הסועדים יישקלו במקום ולא יקבלו החזר כספי במידה וימצאו שמנים מדי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

שדרנים נאלצו להתנצל כי צילמו עירום בארוחה בעירום/TV5

בסרטון: שדרנים נאלצו להתנצל כי צילמו עירום בארוחה בעירום

בניגוד למסעדת העירום הלונדונית שצפויה להיפתח בקרוב ומציעה שירות נדיב ללקוחותיה - כולל חלוקת מגבות לעירומים המתביישים - מגיעה כעת מסעדת עירום יפנית קשוחה במיוחד שאוסרת על כניסת שמנים, מקועקעים או קשישים. מסעדת העירום, "האמריטה" ("אלמותי" בסנסקריט), שתפתח ב-29 ביולי בטוקיו, פרסמה באתר הרשמי שלה כללים נוקשים כלפי הסועדים הפוטנציאליים - שהרגיזו מאוד את הרשת ובצדק.

המסעדה מסרבת לארח בה לקוחות מתחת לגיל 18 או מעל גיל 60, לא מאשרת כניסה למקועקעים - והמרגיז מכולם: אוסרת כניסה לאנשים ששוקלים יותר מ-15 קילו מעל המשקל הממוצע לגובהם. הלקוחות שיצהירו מראש שהם עומדים בקריטריונים, יעברו בדיקה קפדנית גם בכניסה למסעדה, "אם משקלך 15 קילוגרמים מעל המשקל הממוצע לגובהך, אנו מבקשים ממך להימנע מביצוע הזמנה למסעדה", כך נכתב באתר הרשמי של המקום. עוד כתוב שם כי גם אם תצהירו שאתם במשקל המתאים, סועדים שיימצא חשד כי שיקרו לגבי משקלם - ייאלצו לעבור שקילה חוזרת בפתח המסעדה. אם יימצאו שמנים מדי - לא יוכלו להיכנס ולא יקבלו את כספם בחזרה.

התשלום חייב להתבצע מראש בעמוד ההזמנה המקוון, כשכרטיס הכולל ארוחה שתוגש ע"י גברים שריריים לבושים בחוטיני ומופע ריקודים בהשתתפות דוגמנים - יכול להגיע לסכום של 750 דולר. כרטיס ללא הופעה יעלה בין 130 ל-260 דולר, תלוי בארוחה שבחרתם לכם מהתפריט.

אישה אוכלת סושי. ShutterStock
עומדת בקריטריונים?/ShutterStock

מי שיעמוד בכל הקריטריונים המחמירים וישלם את הסכום הנדרש מראש - יזכה להיכנס למקום, יתבקש לנעול את הנייד והמצלמה שלו בקופסא ולהפקידה במקום ויקבל תחתוני נייר מיוחדים שהמסעדה תספק לו. רק אז הוא יוכל ליהנות מארוחה בעירום כמיטב המסורת. המסעדה מבקשת מסועדיה לשמור על התנהגות הולמת ו"לא לגרום למטרד לסועדים אחרים" בשיחות או נגיעות שלא לצורך.

מסעדת העירום הלונדונית, המטיבה יותר עם אורחיה, תפתח גם היא בקרוב - ובה, מלבד מתחם "העירום המלא", יופעל גם מתחם לביישנים שבו יוכלו הסועדים לאכול עם הבגדים עליהם. "לאנשים מגיעה ההזדמנות לבלות ולחוות ערב בלי הפרעות, בלי חשמל, בלי טלפון ואפילו בלי בגדים", סיפר מייסד המקום, סב לייאל, "הרעיון הוא לחוות שחרור אמיתי". המסעדה הלונדונית תציע תפריט טבעוני ולא טבעוני, ועל אף שקיימים בה 42 מקומות ישיבה, המארגנים מספרים שברשימת ההמתנה הארוכה נמצאים לא פחות מ-3,700 אנשים הלהוטים להתנסות באטרקציה. שמישהו כבר ירים את הכפפה ויביא את זה עלינו - רק בלי הגבלות מעליבות בבקשה.

עוד באותו נושא

לצלמו בלבד: מסעדה שמגישה אוכל רק בשביל האינסטגרם

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully