וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה שתחלק לכם פיצות בחינם בגמר היורו

10.7.2016 / 14:56

פותחים שבוע עם הרבה אירועים קולינריים: המסעדות בארץ נערכות לשידור גמר יורו 2016, מסעדת שף כשרה חדשה נפתחה בתל אביב, למקס ברנר יש תפריט מתוקים חדש ובירושלים ניתן להנות מבראנץ' חדש בימי שישי בבוקר

אירועי גמר היורו במסעדות, ת"א ופ"ת

פורטו. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
פיצה בפורטו שרונה, יחולקו חינם/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדת פורטו האיטלקית במתחם שרונה תחגוג הערב החל מ-22:00 את גמר היורו באירוע חגיגי במהלכו יוקרן המשחק על גבי מסך ענק ופיצות ובירות יחולקו לאורחים בחינם.

איפה: מסעדת פורטו, דוד אלעזר 24 שרונה ת"א 03-6577736. לא כשר


מה קורה: מסעדת טשרניחובסקי 6 תקרין את המשחק על מסך ענק, כשבמקביל יוגשו יינות פורטוגליים ומנות מהמטבח הפורטוגלי. עובדי השגרירות של פורטוגל ופורטוגלים נוספים צפויים להגיע לראות את המשחק במקום. המקום יהיה פתוח לאורחים מהשעה 20:00.

איפה: טשניחובסקי 6, טשרניחובסקי 5 ת"א. לא כשר


מה קורה: חנות הפיצות במשקל Via Rustico by Alice שבשרונה מרקט תחגוג את הגמר היורו במבצעי פיצה מיוחדים למארזי טייק אווי של פיצה ובירה: 500 גרם פיצה לבחירה + בקבוק בירה סטלה ב-54 שקלים, או 500 גרם פיצה לבחירה + שני בקבוקי בירה סטלה ב-64 שקלים.

איפה: Via Rustico, קלמן מגן 3 שרונה מרקט, תל אביב, 03-562-4002


מה קורה: בקפה נטו בפתח תקווה יקרינו את הגמר על מסך ענק ויציעו תפריט אוכל מיוחד עם מנות כמו פרעצל חם לצד לאבנה ועגבניות מתובלות עם זיתי קלמטה (24 שקלים), קסאדיות ממולאות בתבשיל שעועית שחורה, מוצרלה ופרמז'ן (39 שקלים), מגוון ברוסקטות (3/6 יחידות 24/44 שקלים) ועוד, לצד מבצעים מיוחדים על האלכוהול.

איפה: קפה נטו פתח תקווה, הסיבים 18, קרית מטלון, פ"ת, 03-9233131.

Meat Kitchen: מסעדת שף כשרה חדשה, ת"א

מיט קיטשן. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
חגיגת בשרים כשרה. מסעדת השף מיט קיטשן/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מה קורה: במקומה של מסעדת שיין אנד שארפ נפתחה בימים אלו מסעדת בשרים חדשה - MEAT KITCHEN. מאחורי המיט קיטשן עומדים השף נדב נצר (מסה, רפאל, שולחן) ושף אלעד לוי (בוסטון, ארצ'י). הקונספט: מסעדת שפים כשרה על טהרת הבשר באווירת בראסרי.

מה אוכלים: ברזאולה- בקר בכבישה יבשה (49 שקלים), סלט בקר מעושן (49 שקלים), שקדי עגל (64 שקלים), נתח קצבים (119 שקלים), פילה בקר 250 גרם (169 שקלים), צלעות טלה מקומי (189 שקלים) ועוד.

איפה: MEAT KITCHEN, יגאל אלון 65 תל אביב, 03-6310684. שעות פעילות: ראשון - רביעי: 12:00-24:00, חמישי: 12:00-01:00, שישי: 12:00 - שעה לפני כניסת השבת, מוצ"ש: חצי שעה אחרי צאת השבת - 01:00. כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בר הקוקטיילים החדש של מיס קפלן, ת"א

מיקס קפלן. דניאל לילה, מערכת וואלה! NEWS
קוקטיילים ומנות קיץ במיקס קפלן החדשה/מערכת וואלה! NEWS, דניאל לילה

מה קורה: מסעדת מיס קפלן הטבעונית פותחת לכבוד הקיץ בר קוקטיילים מבוסס פירות בשם Mix Kaplan, שייפתח בימים הקרובים בבר החיצוני הצמוד למבנה המסעדה.

מה שותים: במרכז התפריט של Mix Kaplan יעמוד תפריט קוקטיילים קיצי ופירותי שנבנה על ידי המיקסולוג דן קרייצר. בין הקוקטיילים תמצאו את Tropical Heat - קוקטייל של רום בקרדי סופיריור עם גרנד מרנייה, תפוז, מנגו וסירופ צ'ילי חריף, קוקטייל בשם Miss Basil של ג'ין בומביי איסט עם ליים, מייפל, אבטיח ובזיליקום ועוד.

מה אוכלים: לצד תפריט הקוקטיילים יוכלו המבלים ליהנות ממנות קטנות וקייציות מבוססות פירות ממטבחה של השפית שיראל ברגר. בין המנות ניתן למצוא קרפצ'ו אבטיח עם בייבי שומר, ברוסקטת תמרים מעושנים עם חלפניו ועוד.

איפה: Mix Kaplan אליעזר קפלן 18, מתחם שרונה, תל אביב. שעות פעילות: פתוח כל השבוע החל מ 19:00 ועד אחרון האורחים. לא כשר

מינה טומיי חוגגת שנתיים, ת"א

מינה טומיי. בועז לביא, מערכת וואלה! NEWS
חוגגים במינה טומיי/מערכת וואלה! NEWS, בועז לביא

מה קורה: מסעדת מינה טומיי בתל אביב חוגגת שנתיים ותארח לערב חד פעמי את השף רועי סופר. לאחר האירוע יוגש תפריט הספיישלים במסעדה למשך שבועיים.

מתי: יום שלישי, 12 ביולי, החל מ-19:00.

מה אוכלים: לופ ויאטנמי פרייד פיש, טום יאם ביסק ודמפלינג בצק אורז; בומביי באטר צ'יקן גירסת 2016, אקספרס טנדורי לוקוס, טורו טונה בורגר וכבד אווז, רול אטריות אורז ושרימפס קריסטל, הר גאו סקאלופ ועלי ליים.

איפה: מינה טומיי, הארבעה 17 תל אביב, 1700504506. לא כשר

מטבחצר: מיזם קולינרי חדש, גינתון

מטבחצר. שרית גופן, מערכת וואלה! NEWS
מתוך ארוחת בעלי כנף של מטבחצר/מערכת וואלה! NEWS, שרית גופן

מה קורה: השפים יוגב ירוס ואייל סניור משיקים את "מטבחצר" - ליין ארוחות קונספטואליות שפתוחות לקהל ומתחם פסטורלי לאירועים פרטיים. פעמיים בשבוע יתקיימו במקום ארוחות משתנות שיפורסמו לקהל הרחב ובשאר ימות השבוע יערכו במסעדה אירועים פרטיים בהתאמה אישית.

מתי ומה אוכלים: לכל ארוחה ייבנה קונספט משלה, הארוחה הקרובה שתתקיים השבוע ב-14 ביולי (יום חמישי) תהיה ארוחת בעלי כנף במחיר 330 שקלים, כולל יינות חופשי (לא כולל שירות). בעתיד יערכו השניים ארוחות בקונספט של משתה רוסי, ארוחה טוסקנית ועוד.

לפרטים נוספים

סדנאות קיץ לילדים ב-BBB, רחבי הארץ

BBB. דניאלה רייבנבך
יורם אשהיים,
מנת ילדים ב-BBB/דניאלה רייבנבך יורם אשהיים

מה קורה: רשת ההמבורגרים BBB, תערוך במהלך החופש הגדול סדנאות בישול לילדים בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. הסדנאות מיועדות לילדים בגילאי 4 עד 10 ובכל סדנה ישתתפו כ- 25 ילדים, שיתנסו בהכנת ואכילת המבורגרים, צ'יפס וקינוח.הילדים שייקחו חלק בסדנה, יקבלו ערכת שף מיוחדת הכוללת: סינר, כובע, חוברת צביעה, קופסת אוכל בצידנית ייעודית ותעודת שף, מחיר הסדנא: 69 שקלים לילד – כל הרווחים ייתרמו לעמותת גדולים מהחיים. ההרשמה תחל בסניפים במהלך חודש יולי. הסדנאות יתקיימו אחר הצהריים, בין השעות 17:00 ל- 19:00.

לפרטים נוספים תאריכים ומיקומי הסדנאות

רביעי שף בשוק צפון, ת"א

שוק צפון. איליה מלניקוב, מערכת וואלה! NEWS
על הגריל של מיאזאקי/מערכת וואלה! NEWS, איליה מלניקוב

מה קורה: במהלך חודש יולי ייערך בכל יום רק רביעי בשוק צפון הפנינג רביעי שף. במסגרת הערבים המיוחדים יציעו השפים הבולטים בשוק ספיישלים עונתיים מהמיטב שיש לשוק להציע.

מה אוכלים: יובל בן נריה יציע שיפודי דגים ופירות ים על אש הרובטה, הגריל היפני (48-59 שקלים), דיוויד פרנקל מפרונטו קיוסקו יציע תפריט מיוחד מחומרי הגלם הזמינים באותו יום, לצד קוקטייל אפרול שפריץ ב-15 שקלים בלבד., בבר דגים של השף ינאי ארז תוגש ברוסקטת קבב ים (44 שקלים), במאריס סביצ'ה בר של יוגש רול וויטנאמי (62 שקלים) ועוד.

איפה: שוק צפון

יריד אוכל עגנוני במסעדת אבראג', יפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תאטרון הסמטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: מסעדת אבראג' תערוך יריד אוכל בהשראת כתביו של עגנון במסגרת פסטיבל אביב ישראלי של תיאטרון הסמטה.

מתי: 14-16 ביולי.

מה אוכלים: יריד האוכל העגנוני יציע מאכלים מזרח אירופאים קלאסיים כמו דגים מלוחים, כבד קצוץ, לטקס, פשטידת תירס ועוד, במחירים של 10-15 שקלים למנה. בנוסף, כל אורח בפסטיבל יקבל כוס שפריץ במתנה.

איפה: תיאטרון הסמטה, סמטת מזל דגים 8 יפו.

חצר בירה במרינה הרצליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוגגים עם בירה במרינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: במרינה הרצליה יתקיים השבוע פסטיבל בירה קיצי, במהלכו תיבנה במקום גינת בירה עם שולחנות וספסלים והאוחרים יוכלו ליהנות מבירות צוננות מהחבית

מתי: ימים רביעי-חמישי, 13-14 ביולי, החל מ-19:00.

מה אוכלים: לצד הבירות יוגשו נקניקיות מיוחדות של פרנק כמו נקניקיית עגל פיקנטית ועוד (מחיר כל נקניקיה 27 שקלים).

איפה: מרינה הרצליה, הכניסה חופשית, מכירה והגשה של בירות מגיל 18 בלבד.

בראנץ' שישי בפיש מרקט, ת"א

פיש מרקט. מירי משה, מערכת וואלה! NEWS
בראנץ' שישי בפיש מרקט/מערכת וואלה! NEWS, מירי משה

מה קורה: מסעדת פיש מרקט משיקה בראנץ' שישי בסגנון ים תיכוני. הכולל מנה לבחירה מהתפריט (69-199 שקלים), כאשר כל מנה מגיעה בליווי פלטה של סלטי הבית הכוללת 10 סוגים במילוי חוזר ולחם, וכן קינוח או שתייה חמה.

מתי: כל שישי, 11:00-17:00.

מה אוכלים: בין המנות בתפריט תמצאו שקשוקה בלקנית, שקשוקה תרד, מאפה גבינות, פיש & צ'יפס, קבב דגי ים ברוטב חריימה על קוסקוס דק, אמנון שלם בטאבון, פיצה יוונית, המבורגר פטריות ועדשים, שווארמה טבעונית ועוד.

איפה: פיש מרקט, שאול המלך 33 פינת ויצמן 2 תל אביב, 03-6932002. כשר

בראנץ' יווני בהפי פיש, ירושלים

happy fish. מיטל סולומון, מערכת וואלה! NEWS
בראנץ' יווני בהפי פיש/מערכת וואלה! NEWS, מיטל סולומון

מה קורה: מסעדת HAPPY FISH, שבמלון ממילא מציעה בראנץ' שישי יווני ומשמח.

מתי: כל שישי, 12:00-15:00.

מה אוכלים: ארוחת הבראנץ' כוללת מזטים המוגשים למרכז השולחן, סלסלת לחמים ומאפים ומנה עיקרית לבחירה בין פריקסה, שקשוקה ירוקה, קציצות דג ברוטב עגבניות שרופות או ארוחת בוקר קלאסית. הארוחה כוללת כוס מיץ סחוט ושתייה חמה.

מחיר: 80 שקלים לסועד.

איפה: הפי פיש, מלון ממילא ירושלים, שלמה המלך 14, ירושלים. כשר

מסעדת גריל בר חדשה במלון מצודת דוד, ירושלים

גריל בר. מיטל סולומון, ספק 500
גריל בר מצודת דוד/ספק 500, מיטל סולומון

מה קורה: מלון מצודת דוד פותח מסעדת גריל בר חדשה, אשר תיפתח לצד בריכת השחייה אל מול חומות העיר העתיקה.

מה אוכלים: פיתות לאבשי – פיתה דקיקה מקמח מלא על גבי סאג' ערבי אותנטי, כדורי פלאפל ירוק עם איולי סחוג, כריך עשוי מנתחי אנטריקוט על הפלנצ'ה בקראסט תבלינים, סלט פנצנלה, שווארמה עגל, מעורב ירושלמי עם טוויסט ועוד.

איפה: גריל בר, מלון מצודת דוד, דוד המלך 7 ירושלים, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00- 21:00, שישי: 12:00-17:00.

פופ אפ קרמבואים בפיקניק שרונה, ת"א

פיקניק שרונה. דניאל לילה, מערכת וואלה! NEWS
קרמבואים של קיץ בפיקניק שרונה/מערכת וואלה! NEWS, דניאל לילה

מה קורה: שי גולן, המעצב והזוכה של העונה הראשונה של בייק אוף ישראל, משיק פופ אפ שכולו קרמבו קרמבואים קרים לקיץ.

מתי: מה-15 ביולי ועד ה-15 באוגוסט. כל יום בין השעות 18:00-22:00 ובשבת החל מ-12:00.

מה אוכלים: הקרמבואים נעשים בעבודת יד עם תחתית של עוגייה ביתית וטעמים משתנים כמו וניל, לימון, מנטה, תות בננה, פטל, תפוח, פסיפלורה, קפה, פיסטוק ועוד. את הקרמבואים יצפו במקום בשוקולד חלב או מריר לבחירתכם ומעליו יפזרו תוספות מגוונות כמו אגוזים מקורמלים, קריספי נענע, סוכריות קופצות, פולי קקאו גרוסים ועוד. מחיר: החל מ-14 שקלים ליחידה.

איפה: Picnic, קפלן 18 מתחם שרונה תל אביב, 03-6979000. לא כשר

קינוחי קיץ טבעוניים ב-SEEDS, ת"א

Seeds. אפיק גבאי, בלנדר,
קיץ טבעוני וטעים בסידס/אפיק גבאי, בלנדר

מה קורה: הפטיסרי הטבעוני SEEDS משיק לכבוד הקיץ קולקציית קינוחים קרים, עם שילובים של גלידות ועוגיות ענקיות, קרמים ומוסים, הכל בגרסה טבעונית כמובן.

מה אוכלים: קסטה דומדמניות ופסיפלורה (18 שקלים), קסטה סנדוויץ' (18 שקלים), גלידה על מקל (11 שקלים), קסטה מלבנית (23 שקלים), עוגת גלידה (59 שקלים).


איפה: SEEDS, קינג ג'ורג' 97 תל אביב, 03-5404006.

קיץ במקס ברנר, רחבי הארץ

מקס ברנר. אלירן ניסן, מערכת וואלה! NEWS
פיצה, גרסת מקס ברנר/מערכת וואלה! NEWS, אלירן ניסן

מה קורה: רשת מקס ברנר משיקה תפריט ספיישלים מיוחד לקיץ.

מה אוכלים: מקס קוקי בוקס (49 שקלים) - תיבה שעשוייה מעוגיית שוקולד צ'יפס ובתוכה מגוון של תוספות מתוקות ומפתיעות כמו קוקי בוקס נוסטלגי עם מוס שוקולד חלב, בננות בטופי, קצפת, כדורי וופל שוקולד קראנצי ושוקולד חם, קוקי בוקס טרופי עם קרם מסקרפונה, גלידת שוקולד לבן במעטפת של קראמבל ופירות יער, עוד יתווספו לתפריט ספיישלים של פיצות חדשות מבצק שמרים מתוק (49 שקלים) כמו פיצה הפתעות, פיצה קרם עוגיות, פיצה שוקולד קראמבל ועוד.

איפה: סניפי מקס ברנר

תפריט קיץ בחצר גולדמן, ת"א

חצר גולדמן. שרית גופן, מערכת וואלה! NEWS
חצר גולדמן/מערכת וואלה! NEWS, שרית גופן

מה קורה: חצר גולדמן משיקה תפריט קיץ ים תיכוני חדש.

מה אוכלים: סלט שוק, ריזוטו שחור, דגי רשת מטוגנים, ניוקי ערמונים עם מחית כמהין, בייבי קלמרי על הפלאנצ'ה עם שעועית לבנה, סטייק מוסר ים ברוטב ציר דגים וירקות שורש, אוסובוקו טלה ועוד.

איפה: חצר גולדמן, נחום גולדמן 6, ת"א. לא כשר

תפריט אלכוהולי חדש בגורדוס, חולון

גורדוס. גל קולוג, מערכת וואלה! NEWS
תפריט אלכוהולי מושחת בגורדוס/מערכת וואלה! NEWS, גל קולוג

מה קורה: גורדוס משיקים תפריט מילקשייקים אלכוהוליים מושחתים למבוגרים בלבד במחיר אחיד של 49 שקלים.

מה שותים: דיילי ביילישייק - שוקולד עם בייליס ושברי קורנפלקס מצופה שוקולד, קצפת, חתיכות בראוניז ושברי קורנפלקס שוקולד ורוטב שוקולד, וינסנט - שייק תות עם ואן גוך בננה עם שטרוייזל עוגיות וניל, הרבה קצפת, תותים, שטרוייזל עוגיות וניל ורוטב תות, נטליה אוריאו - שייק אוריאו עם שברי עוגיות וודקה אבסולוט, קצפת , שברי עוגיות, קינדר בואנו ורוטב שוקולד ועוד.

איפה: גורדוס, פארק פרס חולון, 03-7733366. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    8
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully