וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט משתלם בבאגט

29.8.2016 / 9:44

אחרי שחלש על חורים נידחים ברחבי הארץ, דווקא במעדניה בלב העיר בת ים, מוצא קובי רובין סנדביץ' פסטרמה משתלם בתוך באגט ענק

סנדביץ' במעדני בת ים. קובי רובין
באגט פסטרמה. בזיל הזול בלב לבה של בת ים/קובי רובין

הודעת וואטסאפ בהולה הגיעה אליי ביום בהיר אחד מחבר טוב. "תתקשר אליי, מצאתי משהו שווה". אחרי שמספר פעמים הוא כבר הפתיע עם המלצות מוצלחות, הסתקרנתי. "סע לכיוון בת ים, פתחו שם מעדניה שעושה כריכים", הוא כתב והפליג בתיאורים ואני התחלתי להיות רעב. עבור מי שזלל כריכים מעולים בחורים נידחים באמצע שומקום, בת ים נחשבת למרכז העולם.

אזור המלאכה של בת ים קטן יחסית, שילוב בין מפעלים ובתי עסק קטנים, אבל באופן מפתיע אין הרבה מזנונים באזור או מסעדות פועלים ולכן שמחתי למצוא אופציה לאוכל על הדרכים במחיר שווה לכל כיס.

המעדניה המדוברת ממוקמת במבנה תעשייתי ששינה ייעוד. בפנים מצוחצח ומזמין אבל אל תתפתו לקנות את מה שאתם לא צריכים. לכו ישר עד הקצה השמאלי, בסוף המעדניה יש דלפק נפרד וקטן של סלטים, יש במקום סלט טורקי מתוק, סלט מטבוחה מעולה, מלפפון חמוץ ברצועות דקות, סלט פלפלים ירוקים ואדומים ברצועות טעים אש, לא לשכוח לשים הרבה סחוג לאוהבי החריף.

סנדביץ' במעדני בת ים. קובי רובין
בתוך מעדניה מצוחצחת ומזמינה/קובי רובין

לפעמים, כשחם מידי לא מתאים לאכול אוכל חם, ואז כריך קר ממלא את התפקיד בהצלחה מרובה. ניגשתי לעניינים. שאלה ראשונה, פיתה או באגט? באגט כמובן, יש מקומות בהם מקבלים שליש תחת הכינוי "באגט מלא", לא כאן. פה תקבלו חצי באגט, צוללת אמיתית וארוכה. שאלה שנייה, בשרי או חלבי? בשרי כמובן, עכשיו לך תבחר מהמקרר, הפסקתי לספור אחרי 15 סוגי נקניק, כשרים כמובן. בחרתי פסטרמה פשוטה, הבחור במקום פורס פרוסות לא מעטות, בסך הכל לאורך כל הבאגט יש שכבה כפולה של פסטרמה. עכשיו חיוך של ניצחון קטן, את הסלטים מעל בבקשה, מבט מוזר לכיווני, לך תסביר שוב מה אתה עושה מעבר לעבודה במונית. מוסיף עוד סלט ירקות מוחמצים וזיתים מעולים, עד כאן הבאגט עולה 20 שקלים בלבד. זה לא כריך מסובך, אבל השלם עולה על סך חלקיו.

פסטרמה פשוטה תמיד צריכה סלטים לצדה הרמת הטעם. לא תוכלו לעצור את עצמכם מלאכול את כולו, אף פעם לא הייתי חזק בשתייה קלה, המחירים לטעמי מופקעים. אבל כאן יש פחיות שתייה מיוון, 3 שקלים, אז התמוגגתי ממשקה תפוחים אדומים מוגז. בסך הכך מנה ענקית של באגט פסטרמה עם סלטים טעימים במחיר מצחיק לכל כיס יחד עם שתייה ב-23 שקלים בלבד, לפני היציאה מהמקום, יש פינה של מתוקים, התפנקתי בדיבלה מתוקה ב-7 שקלים, בתאבון לכולם.


מעדני העיר. אהוד קינמון 19 בת-ים. כשר. 03-9080577 שעות פתיחה: א'-ה' 21:00-08:00 ו' 08:00-שעה לפני כניסת שבת.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סנדביץ' במעדני בת ים. קובי רובין
מעדני העיר/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • באגט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully