וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: רשת עוף חדשה, התשובה הישראלית ל-KFC

14.9.2016 / 13:38

לפני מספר חודשים עמוד פייסבוק הכריז שרשת העוף המטוגן KFC בדרכה לישראל, כעת התמונה מתבהרת: KFC נשארים בחוץ, אבל רשת עוף תוצרת הארץ תקום בקרוב

צ'יקן. פייסבוק, צילום מסך
רשת עוף חדשה תוצרת הארץ/צילום מסך, פייסבוק

בחודש אפריל האחרון עמוד פייסבוק חדש העונה לשם KFC ISRAEL, הצליח לעורר הרבה סקרנות ולהסעיר את הרשת. בתוך מספר ימים בצליח העמוד לצבור מעל 10,000 לייקים, כשמדי יום עולים פוסטים של טיזרים המבטיחים כי רשת העוף המטוגן KFC בדרך חזרה לישראל.

KFC, המורכבת מראשי התיבות של עוף מטוגן בסגנון קנטקי, היא רשת מזון מהיר אמריקאית מצליחה מאוד, שפועלת מאז 1939. בארה"ב מדובר באחת מרשתות המזון הגדולות לצד פיצה האט ומקדונלס. אלא שכמו רשתות אמריקאיות אחרות, שלא הצליחו להתיר חותם על הקהל הישראלי, גם KFC לאחר תקופה לא קצרה אמנם, מצאה את עצמה בחוץ.

עוף פיצה של KFC. מערכת וואלה! NEWS
עוף מטוגן של KFC, לא שרדו את ההכשרה/מערכת וואלה! NEWS

הסניף הראשון של הרשת בישראל נפתח בשנת 1993 בקניון הזהב בראשון לציון, בשיאה מנתה הרשת 8 סניפים, כשהסניף האחרון של הרשת, בקניון איילון ברמת גן, נסגר ביוני 2012 ובזאת הופסקה פעילות הרשת בישראל. עיקר הבעייתיות עם KFC בארץ, הייתה שבמהלך הזמן הפכה כשרה, והעופות, שברחבי הרשת עברו לפני הציפוי השרייה באבקת חלב, פשוט לא צלחו את ההכשרה, שהמירה את אבקת החלב באבקת סויה.

בכל אופן, למרות ההבטחות בעמוד הפייסבוק שהרשת בדרכה לישראל, לא נמצאו כל אישורים לכך באתר הרשמי של החברה. לפני מספר ימים שינה העמוד KFC ISRAEL את שמו ל- Chicken Israel ופרסם פוסט הבהרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
צ'יקן. פייסבוק, צילום מסך
KFC, לא יגיעו בסופו של דבר/צילום מסך, פייסבוק

בין הדברים נכתב בפוסט כי בתכנון המקורי אכן הייתה למקימי עמוד הפייסבוק להחזיר את רשת KFC לישראל, והוגשה בקשה מהמטה העולמי לקבלת זכיינות בארץ. אלא שלאחר זמן קצר,הוצגה הצעה שעל פי מקימי העמוד הייתה מוגזמת ובלתי ניתנת למימוש. לכן החליטו היזמים על הקמת רשת עוף חדשה. "לאחר מחשבה והתלבטויות רבות, החלטנו לצאת למסע להקמת רשת עוף ישראלית, דבר שכל כך חסר פה במדינה" הם מסבירים בפוסט.

את המתכון לעוף המטוגן שיוגש ברשת צ'יקן ישראל החדשה פיתחו היזמים לדבריהם, לאר נסיעות בעולם וטעימות רבות. גם הפעם, בדומה לתחילת הקדנציה של KFC בישראל, מודיעים היזמים בחצי התנצלות, כי על מנת להגיע למתכון המושלם (וככל הנראה זהה ביותר למקור) המוצר המקורי לא יהיה כשר, אך עם זאת, בחלק מסניפי הרשת יוצעו גם עופות שהוכנו לפי מתכון כשר, וכן אופציה טבעונית.

את הפוסט מסיימים היזמים עם הבטחה על התחלת עבודה וגיוס כספים על מנת להקים את רשת העוף המטוגן של ישראל ממש בקרוב.

פוסט ההבהרה וההצהרה: רשת עוף חדשה בדרך

  • עוד באותו נושא:
  • עוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully