וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: קדחת הבצק

13.9.2016 / 7:30

המונה לא ידוע בדחיית סיפוקים, אבל בחולון הוא מוצא חצ'פורי גרוזיני חם מהתנור ששווה כל רגע של המתנה

חצ'פורי גרוזיני. קובי רובין
שווה את ההמתנה. חצ'פורי/קובי רובין

אם אתם מגיעים לחולון מכיוון צפון, ודאי תעברו דרך כיכר הדמעות - אותה כיכר בה רבים וטובים מקרב נבחני נהיגה כשלו ובכו על עוד רישיון שחמק מהם, באוטובוס, בדרך הביתה. לפני כמה שבועות עברתי באיזור ואחרי הכיכר הבעייתית ראיתי חצ'אפוריה. לרגע חשבתי ששוב דמיינתי אוכל, לשמנים כמוני זה קורה הרבה בכל שעות היום, והמשכתי את יום העבודה. חיכיתי להזדמנות הראשונה להגיע לאזור ללא נסיעה ולסרוק את הרחוב שוב. כשחזרתי והתחלתי בחיפושי חנייה באזור, גיליתי שזה לא דבר קל כלל, ובסוף מצאתי חנייה במרחק של לא פחות מ-300 מטרים. עכשיו השאלה שכולם בוודאי שואלים, האם שווה ללכת 300 מטרים לאכול חצ'אפורי?

חצ'פורי גרוזיני. קובי רובין
חצ'פורי גרוזיני/קובי רובין

הייתי בטוח שאוכל לצאת מכאן תוך כמה דקות, אולי הפעם עליתי על חצ'אפורי זריז לכל כיס. במהרה גיליתי שאמנם מדובר במקום שנושא את השם אקספרס, אבל מהיר וזריז הוא לא. במהלך ההזמנה התברר שההכנה תיקח לפחות 20 דקות, תביאו ספר ותמתינו בסבלנות, ההמתנה שווה כל ביס. חצ'אפורי אקספרס פתוח מתחילת השנה בלבד, אבל לפי כמות הטלפונים להזמנות הביתה, מדובר במקום שכבש את לב הסועדים, אולי גם בגלל ההמתנה הארוכה הרבה לקוחות מעדיפים את ההמתנה בבית מאשר במקום.

בזמן שחיכיתי יוסי הציע לי לבוא לראות איך מכינים את החצ'אפורי, לא יכולתי להיות יותר שמח, מעצם המחשבה שזה יאפשר לי לשרוף כמה דקות של המתנה מייגעת. נכנסתי למטבח המצוחצח וצפיתי במלאכת קיפול הבצק לשכבות המרובות, אחר כך על הבצק הונחה כמות מכובדת של גבינה ותוספות, במקרה שלי, בצל ירוק ופיטריות טריות.
את החצ'אפורי כפי שהבנתם מכינים על המקום, יוסי לא מחפף, לוקח את העבודה ברצינות מקסימלית, כל הזמנה זוכה למלוא תשומת הלב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חצ'פורי גרוזיני. קובי רובין
חצ'פורי גרוזיני/קובי רובין

אחרי ההמתנה הארוכה יוסי הודיע לי שהמנה מוכנה ועכשיו תחכה עוד חמש דקות לפחות, המנה יוצאת רותחת מהתנור, חבל על הכווייה. הבצק האפוי מגיע על משטח עץ יחד עם מטבל עגבניות. שכבות הבצק נפרדו וכל אחת קיבלה גוון שונה, הגבינה ניתכה לא קלות בין שכבות הבצק המגן עליה, ואחרי כל ההמתנה הזאת הגיע הרגע המיוחל.

דבר ראשון שמים לב לפריכות של עלי הבצק, כל שכבה משמיעה צליל שונה של קריסה, מוזיקה לאוזני, איבדתי את הנימוס הבסיסי ושכחתי לרגע שהמנה הוגשה לי לשולחן והמשכתי לבצוע עם הידיים, רציתי להרגיש את הרעש. החצ'אפורי של יוסי שומר על עידון ויופי, אתה שומע את בצק העלים מתפצפץ לצד הבצל הירוק העדין יחד עם הפיטריות והגבינה העדינה מלווה כל נגיסה בחמימות מלאת טעם. הגבינה בבסיסה ניטרלית, אבל המרקם שלה משתלב בשלמות עם המנה. אם אתם בדרך לחולון, תייצרו לכם שעה של שקט ותגיעו לחצ'אפורי אקספרס למנה מושלמת ששווה את הסכום של 25 שקלים כמו גם כל רגע של המתנה.

חצ'אפורי אקספרס. שנקר 29 חולון. 03-5405405. שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-22:00 ו' 09:00-14:00. כשר חלבי

html error
  • עוד באותו נושא:
  • חצ'פורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully