וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא יומה: מסעדה יפנית חדשה בבנימינה

9.10.2016 / 16:25

האוכל היפני מגיע לפרברים ונוחת בבנימינה, שם נפתחה השבוע מסעדת יומה הכשרה, המגישה אוכל יפני בדגש על - איך לא - סושי

יומה. רועי ברדה, מערכת וואלה! NEWS
מטבח יפני קליל ובריא/מערכת וואלה! NEWS, רועי ברדה

בעוד שקיסריה וזכרון יעקב הן יעדי חופשה ובילוי ידועים, בנימינה הנטועה בין שתיהן לא זוכה למעמד דומה. יש בה כמה בתי קפה ומסעדות קטנות אבל לא משהו שהופך את בנימינה ליעד מבוקש. ובכל זאת, מלבד תיירות הפנים כמובן, יש באזור הזה קהל גדול שמחפש אוכל ברמה גבוהה ויודע מה הוא מחפש.

את הפרמטר הזה זיהו האחים גילי ורועי ברדה. אחרי שנים ששניהם בעסקי המסעדנות והמטבח הם החליטו להתאחד בעיר מגוריו של גילי ולהקים מסעדה חדשה שתקלע, לדבריהם, לטעמם של תושבי האזור אניני הטעם.

יומה. רועי ברדה, מערכת וואלה! NEWS
תפריט רחב ומגוון של סושי/מערכת וואלה! NEWS, רועי ברדה

לשני האחים עבר עשיר במסעדות אסייתיות. רועי הקים וניהל את נטו סושי בקניון חיפה ואחר כך הקים את ברדה סושי בר בעתלית. הוא גם סייע להקמת רשת מסעדות סושי בלונדון. גילי ניהל את המטבח באונמי, סייע להקים את צ'יינה קלאב בהרצליה וניהל את ימאטויה בהוד השרון. "זה היה המשך טבעי של הדברים", מספר רועי ברדה, "לשנינו חיבור חזק לקולינריה האסייתית והרגשנו שהגיע הזמן לעשות משהו ביחד". את המקום מנהלת נופר, אשתו של גילי, כך שהעסק מתפקד כעסק משפחתי לכל דבר.

מתוך ההיכרות המעמיקה שלהם עם עולם המסעדנות הם בנו ועיצבו בעצמם, ובעזרת דפנה אשתו של רועי, מעצבת פנים במקצועה, מקום עם עיצוב מינימליסטי עדין. "אחרי שראינו הרבה מקומות התמקדנו בעיצוב יפני, עם בטון מוחלק והרבה עץ, עיצוב שמעביר אווירה נקייה ורגועה", מספר ברדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יומה. רועי ברדה, מערכת וואלה! NEWS
עיצוב נקי ומוקפד/מערכת וואלה! NEWS, רועי ברדה

המקום החדש שנפתח לפני כחודש נקרא יומה, שמשמעו חלום ביפנית. התפריט מתמקד בהיבט הבריא של האוכל היפני, בלי טיגון ובלי שמן, מנות על בסיס אפייה ואידוי שרובן, באופן לא מפתיע, הן מנות סושי קלאסיות. כך אפשר למצוא בתפריט עמודת רולים מכובדת במחירים שנעים מ-30 ועד 48 שקלים לרול. סשימי וניגירי בטווח מחירים שבין 18 ל-36 שקלים. ביניהם מנה מעניינת של צ'יראשי סשימי (68 שקלים) שהיא מנה יפנית מסורתית של קערת אורז עם תוספות של מלפפון ובצל ירוק ועליהם סשימי לבחירה.

יש גם פתיחים יפנים כמו חמוצים (14 שקלים) או סלט אצות (18 שקלים), או שעועית ירוקה בשומשום שחור (16 שקלים) ועוד. יש בתפריט גם מנות ראשונות כמו קוביות טופו ברוטב ספייסי פונזו (36 שקלים) או דף אורז במילויים שונים (36 שקלים) וקרפצ'יו טונה אדומה (54 שקלים) ועוד. יש גם מרקים, דים סאם, לחמניות מאודות, סלטים ועוד.

יומה, המייסדים 4 בנימינה. 04-9804444. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00-22:00, שישי: 12:00-15:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully