וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים - גרסת המאנץ'

26.10.2016 / 8:04

לבליינים הרעבים של שכונת פלורנטין יש מקום חדש שמציע שלל וריאציות על מנה אחת: דדה - חביתה מקופלת עם שלל תוספות יצירתיות

מסעדת דדה. ראובן קסטרו
מסעדת דדה/ראובן קסטרו

לאחר שכבשו את קינג ג'ורג' עם הבוטקה הקטן שלהם דדה, שהגיש את "המאכל העברי הראשון" לדבריהם, היגרו האחים דן וגיל לשכונת פלורנטין ולקחו איתם את הביצים ואת האווירה. מעתה יוכלו תושבי שכונת פלורנטין הרעבים ליהנות מפרי היצירה של דדה- חביתה משודרגת וקריספית מלאה בכל טוב.

דן (28) וגיל (25), שני אחים מהרצליה, הראשון מדריך תיירים ומאמן כדורגל והשני איש מטבח וגולש סנובורד שדדה זה שם החיבה שלו מילדות, הגו את המנה היחידה המוגשת במסעדתם באחד מהערבים בהם הם פתחו את המקרר בדירתם ולא היו שם יותר מדי אלטרנטיבות. "אח שלי עישן משהו והיה רעב", מספר דן על התהליך היצירתי, "הוא הכין חביתה במילוי קוטג' וקראנו לה דדה קוטג'".

מאז הם כבר השתדרגו. במקום החדש ברחוב אוריאל אקוסטה בפלורנטין הם מגישים דדה במילויים שונים. על החביתה עצמה מפזרים פירורי לחם בצד אחד ומקפלים וסוגרים את המילוי בפנים. יש למשל מנה בשרית במילוי רוסטביף עם מיונז וחרדל, עגבניות שרי וארוגולה. יש גם דדה שדן קורא לו ה"מנה הקלאסית" במילוי גבינת שמנת, גאודה ומוצרלה, פסטו ביתי שמכינים במקום ופטריות. יש מילויים נוספים כמו בצל מקורמל, פטריות צלויות, רסק עגבניות טרי, רוסטביף, שמן כמהין, פלפל קלוי וגבינת עיזים.

מסעדת דדה. ראובן קסטרו
מסעדת דדה/ראובן קסטרו

"רצינו עם המעבר ליצור מקום שהוא יותר בר שכונתי", מספר דן, "כזה שאפשר לשתות בו בירה עם האוכל". ואכן בדדה מחלקים לסועדים תושבי השכונה "שבב תושב" כפי שהם קוראים לו. מדובר בתגית קטנה המעניקה לתושבי פלונטין הטבות מיוחדות.

המקום אמור לתפקד עד השעות הקטנות ולספק אלטרנטיבה ראויה לבליינים התל אביביים הרעבים שמוצאים את עצמם רעבים אחרי ערב מלא באלכוהול. התפריט מציע מדי יום ולילה מספר מצומצם של מנות במילויים שונים ובקרוב צופים האחים דן ודדה שהתפריט יתרחב מעט ויכלול גם מוס נוטלה ומלבי לחובבי המתוק.

דדה, אוריאל אקוסטה 16 תל אביב, טלפון 052-5373459, שעות פעילות שני עד שבת: 18:00-01:00, שישי: 12:00 ועד אחרון הסועדים ובקרוב יהיו ארוחות בוקר בשבת. בראשון סגור.

  • עוד באותו נושא:
  • דדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully