וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: הבאגט הכי טעים בארץ

29.11.2016 / 10:57

המונה שונא להמליץ לנוסעים על המקומות הכי טובים בארץ. אבל אם כבר חייבים לבחור, אז רק באגט טלה אצל שושו בנתניה ב-35 שקלים

הבאגט הלוהט. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
טלה מדהים/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

במשך השנים במהלכן אני כותב את הטור, יש דבר אחד שאתו אני משתדל לא לשתף פעולה. הרבה מהלקוחות שרואים באפליקציה את סעיף התחביבים שלי, שואלים תמיד מה המקום הכי טוב בארץ, זה שמתעלה על כולם ללא עוררין. תשובה חד משמעית לא תוציאו ממני בקלות. יש מקומות יותר טובים, יש שחייבים לכתוב עליהם, יש הכל מהכל. מעטים הם המקומות שמוציאים ממני סופרלטיבים כאלה. אבל מקום כמו הבאגט הלוהט של שושו, באמת שיש רק אחד.

הבאגט הלוהט. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
הבאגט הלוהט/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

תעצרו הכל. יש לכם משהו מאוד חשוב לעשות מחוץ למשרד, אתם לא זמינים עכשיו לאף אחד, היום אתם הולכים לאחר ובגדול. תכניסו את הכתובת לווייז ויאללה אוכל.

הדוכן של שושו חבוי לו אי שם בנתניה מתחת לגשר, בין עצי האקליפטוס. בהתחלה היה רק נגרר קטן וובהמשך הוא גדל, אבל שושו עדיין רוקח וחותך בעצמו, בוצע וממלא באגטים בכל טוב. הוא פדנט שלא מוותר לעצמו, ועושה כבוד לכל ירק בסלט. סלט הגזר בשלושה צבעים שונים, לידו סלט גזר חריף ולידו עוד סלט גזר בחיתוך שונה. הצמחונים יחגגו על המקום, וזה עוד בלי שהתחלתי לדבר על מקרונה בסלסה, עוף בטאבון עם ירקות, מפרום, קוסקוס, כל יום טביחה אחרת, יש לשושו את היד הכי טובה בארץ, וזה עם סכין שקנה באיקאה, לא צריך יותר מזה. אגב, לא משנה כמה מנכ''לים אתם, אל תצפו ליחס מיוחד. ולם שווים אצל שושו.

בשבוע שעבר

שדה מוקשים: באגט קציצות בטעם של פעם

לכתבה המלאה
הבאגט הלוהט. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
שווה כל שקל/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

אנחנו מדברים על קבב טלה, ללא מאפייני ריח, ולא קבב רגיל עם טעם לוואי משתנה של בשר בקר. בשר צעיר ללא הנחות, קבב שרק אם תצמידו את האף תתחילו להריח את הטריות. 35 שקלים לבגט קבב טלה ששווה כל שקל, החל מהבאגט הטרי והקריספי שמביאים מהעיר כל שעה יחד ועד הסלטים המעולים. כן רבותיי, הם יוצרים ביחד את הבאגט הכי טעים בארץ. אירה עובדת אצל שושו כבר שנים, ומסדרת יפה כל באגט. לכל דבר יש את המקום שלו בסדר מסוים, אם אתם רוצים אחד מהסלטים או יותר בנוסף, תמלאו קערית ותנו לאירה שתוסיף כאוות נפשיכם ועל הדרך תמזגו תה מתובל מתוק וחופשי.

שושו רואה כל מנה שיוצאת, לא מפספס כלום. לא צריך סינר ארוך וחולצה שיכולה להתלכלך בשביל להיות "גאון" במטבח ולא חסר כאלה בארץ, שרק מחפשים קיצורי דרך. מה שבאמת צריך זה סבלנות, שיטתיות ושליטה על כל פרט, בקיצור לכו לאכול אצל שושו. תראו שכבר בדרך חזרה אל הרכב, אתם תתכננו את הביקור הבא.

הבאגט הלוהט (תכניסו את זה ככה לווייז, יותר אמין מהכתובת) , יד חרוצים 43, נתניה. 0524572340. שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-16:00

לכל הטורים של קובי רובין

הבאגט הלוהט. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
שלוש צורות חיתוך לגזר/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully