וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: טעמנו מילקי קרמל מלוח

26.12.2016 / 14:58

המוצר שעושה שילוב אגדי בין גלידונית לטראפלס, מה חשבנו על המילקי קרמל מלוח ומה קרה לצ'יפס הטבעי שכ"כ אהבנו? חדש על המדף

מילקי קרמל מלוח

מילקי קרמל מלוח. רני רהב,
התקבל בהתרגשות, אבל מה במבחן התוצאה?/רני רהב

על המוצר: מילקי משיקה מילקי קרמל מלוח.

מחיר: כ-2.80 שקלים ליחידה.

שולפים כפיות: נדמה לנו שכל מוצר שיגיע למערכת מבית מילקי קודם כל יתקבל בהתרגשות, הרי מדובר באחד המעדנים האהובים ביותר, ולא משנה בן כמה אתה, ומשהו במיתוג שלהם פשוט להושיט יד ולטעום, במיוחד כשמדובר בטעם חדש. אז אחרי שעברה ההתרגשות הראשונית וטעמנו את המילקי התאכזבנו לגלות שאין כאן איזה חידוש מדהים. מדובר במוצר שמזכיר מאוד מילקי וניל, או אפילו דני וניל אם ירצו חובבי הנוסטלגיה, עם נגיעות קלות של טעמי ריבת חלב. קרמל לא ממש הורגש כאן, אך היו עקצוצים של מליחות. סך הכל מדובר במוצר חביב, בעיקר לחובבי טעמי הווניל כאמור, אך אין בשורה גדולה לצערנו.

גלידוניות טראפלס של ג'ויה

Joya. נסטלה,
הגלידוניות החדשות?/נסטלה

על המוצר: גלידות נסטלה משיקה מהדורת חורף מיוחדת:
Joya טראפלס בטעמי שוקולד ווניל, מצופים בשוקולד חלב וקקאו.

מחיר: 23.90-24.90 למארז של 24 ריבועים.

שולפים מזלגות: למרות שבנסטלה מתעקשים לקרוא למוצר החדש טראפלס, קשה להתעלם מההשוואה הבלתי נמנעת לגלידוניות, אז האם קם לאחד המוצרים האהובים בכל הזמנים מתחרה? התשובה היא כן. מדובר בקונצנזוס, לא מצאנו אדם אחד במערכת שלא התמוגג מהמוצר החדש. הדמיון לטראפלס מגיע בדמות הקקאו שמצפה את הגלידוניות הקטנות, וכך נוצר מעין שילוב גאוני כשבביס הראשון יש טעם של טראפלס וכשזה מתפצח בפה מגיע הטעם של הגלידונית. ההבדל הוא רק שכאן מדובר במילוי איכותי ומשובח, בשונה מגרסת הפרווה אולד-סקול (שכבודן במקומן מונח). הנושא היחיד לגביו לא הצלחנו להגיע להחלטה פה אחד היה מה יותר טעים - השוקו או הוניל, כנראה שמדובר בעניין של טעם. בכל מקרה - מדובר בביצוע מושלם.

עוד באותו נושא

מה חשבנו על האפרופו שוקולד?

לכתבה המלאה

פריכיות שוקולד מריר ושוקולד חלב מבית אנרג'י

אנרג'י. יח"צ שטראוס,
מוצרים חדשים מבית אנרג'י/יח"צ שטראוס

על המוצר: פריכות שוקולד חלב ושוקולד מריר מבית אנרג'י.

מחיר: 7.80 לשקית.

שולפים מזלגות: איזה כיף! סוף לפריכיות העבשות והיבשות שמחייבות לאכול אותן עם כוס מים ליד. הפריכיות החדשות של אנרג'י, עם שוקולד חלב ושוקולד מריר, הן
בשורה נהדרת לחובבי חטיף האורז המלא שזקוקים לקצת מתיקות. ברגע הראשון מרגישים את הפריכית הקראנצ'ית אבל אז מתווסף השוקולד, שבהחלט מכניס קצת צבע לטעם היבשושי והמוכר של הפריכיות. בסך הכל מדובר בשילוב נהדר למי שמתחשק חטיף בריא יחסית (אורז מלא) ועם לא הרבה קלוריות – 18 ליחידה – אבל היזהרו לא לאכול הרבה כי הן ממכרות, והקלוריות עולות בהתאם.

חטיפי אנרג'י במתכון משופר

אנרג'י. יח"צ שטראוס,
אנרג'י/יח"צ שטראוס

על המוצר: חטיפי אנרג'י במתכון משופר מופחתי נתרן.

מחיר: 11.90 למארז של 6 יחידות.

שולפים מזלגות: חטיפי האנרגיה, שאמורים להיות עם מתכון משופר, לא משופרים כלל לצערנו, להפך. מדובר בחטיף יבשושי, מחניק, דחוס ומבאס, ולמרות שמדובר בפחות מ-100 קלוריות, גם את המאה האלה הוא לא שווה. היתרון היחיד שמצאנו בו הוא שלא בא לנו להמשיך לאכול ממנו עוד, ובקושי את האחד שהתחלנו הצלחנו לסיים.

צ'יפס בטטה בטעם ברביקיו של TERRA

טרה צ'יפס בטטה. דני לוי,
בטטה ברביקיו/דני לוי

על המוצר: חברת דנשר משיקה טעם חדש בסדרת חטיפי TERRA CHIPS- חטיפי צ'יפס עשויים מירקות שורש על בסיס רכיבים טבעיים: חטיף על בסיס בטטה בטעם ברביקיו.

מחיר: 14 שקלים לשקית של 110 גרם.

שולפים מזלגות: כל הקטע של חטיפי TERRA זה הטבעיות, להוסיף ברביקיו לבטטה זה פשוט להחמיץ את המטרה. עם כל הכבוד לזה שהחטיף הוא ללא גולטן ובלי חומרים משמרים, אנחנו מרגישים שחומרים פחות מגניבים השתלטו על החטיף הבריא כביכול. הטעם הדומיננטי כאן בסופו של דבר זה הברביקיו והבטטה קצת הולכת לאיבוד. נכון שזה ממכר, וקשה להפסיק לאכול, אבל אנחנו לא בטוחים שנרצה להכניס את זה הביתה, אם כבר נעדיף את החטיפים הטבעיים של המותג. אשליה נוספת, מעצבנת במיוחד, היא העובדה שפותחים את השקית הגדולה למראה ומקבלים מוצר של 110 גרם שממלא בערך רבע שקית. 14 שקלים זה מחיר מאוד יקר עבור מוצר במשקל 110 גרם.

קפה עלית INTENSE בשילוב אספרסו

קפה אינטנס. סטדיו שטראוס,
קפה אינטנס/סטדיו שטראוס

על המוצר: קפה עלית INTENSE - קפה מיובש בהקפאה בשילוב 10% אספרסו (יש גם אקסטרה אינטנס עם 15% אספרסו).

מחיר: 21.90 שקלים.

שולפים מזלגות: מדובר במוצר שחובבי הקפה השחור חיבבו מאוד, ואלו שלא - הרבה פחות. חובבי השחור טענו כי המוצר מזכיר להם תקופה נוסטלגית בה היו שותים קפה שחור עם חלב. ממש מרגישים את השילוב של האספרסו, שנותן לקפה טעם איכותי יותר ולא חזק מדי. שדרוג מבורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully