וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאם בומביי: המסעדה שבה הצלחות עובדות קשה

27.12.2016 / 6:58

באחד מהרחובות הסואנים ביותר בתל אביב, מסתתרת מסעדה הודית קטנה שבה הצלחות בקושי עומדות בעומס האוכל. המונה טועם סלאם בומביי

סלאם בומביי. קובי רובין
סלאם בומביי/קובי רובין

בהודו לא הייתי, ובואו נודה באמת - אם זה לא קרה עד עכשיו, זה כנראה כבר לא יקרה. אבל אני אף פעם לא אפספס הזדמנות לטעום אוכל הודי. איפה שזה לא יהיה ברחבי הארץ , ולצערי אין הרבה מקומות, אטריח את עצמי למען טעם שלא מפסיק אף פעם לעניין ולשרוף כל חלקה טובה בחלל הפה.

מסעדת סלאם בומביי מסתתרת ברחוב אלנבי, כשרבים הסיכויים שתחלפו על פניה לפחות פעמיים לפני שתבינו שזו דלת. כל כך מתאים לסלאם בומביי להיות נחבאת אל הכלים, היא פונה רק לקהל לקוחות נאמן וממש לא צריכה להצדיק את קיומה מבחינה תקשורתית. בתוכה משתרך תור קבוע של הרעבים שעומדים אחרי גרם המדרגות ליד הדלפק הזעיר וממתינים בסבלנות לעוד צלחת עמוסה של מטעמים צבעוניים. יש שמזהים את אלו שחזרו מהודו ומתגעגעים לטעמים של הטיול ההוא, ויש את קהל הטבעונים שלא מוותר על מקום שמציע אוכל טבעוני וטעים, לא דבר מובן מאליו לקהל שמכריח את עצמו להיות במצב של אי נוחות כל הזמן. סלאם בומבי מעמיד אותם בשלשות ומאכיל עד כמעט להתפוצץ.

סלאם בומביי. קובי רובין
קשה להבחין במסעדה/קובי רובין

הלל הבעלים זיהה את ההתרגשות שלי למראה הדלפק העמוס, גם ככה די חסמתי את הדרך לשאר הלקוחות, הוא היה חייב לשחרר אותי ומהר עם האוכל, לא התנגדתי. יש מנה של דאל באט בתפריט, 30 שקלים בלבד למנה. נמתחתי בחוסר נוחות לראות מה יהיה גודלה, הלל חייך אלי בחזרה, נרגעתי, אבל עדיין הייתי בקשר עין ישיר עם הכמות, שחלילה לא ידפקו אותי. הלל התחיל בהעמסה של אורז אחד אחד, עוד כף ועוד כף, עברתי לשלב ההתמוגגות, על האורז הונחה מצקת של עדשים חומות, מצקת של עדשים צהובות , על הצד הונחו להם פאקורה ובטטה ווארה - תפוחי אדמה מטוגנים בצפוי קמח חומוס. חוץ מזה הגיעה עוד תוספת של ירקות מבושלים, הצלחת כמעט קרסה מהמשקל הרב, ואני? לא הפסקתי לחייך.

בשעות הצהריים התנועה במקום ערה ולכן יש סיכוי שתשבו ליד עוד סועדים בשיטת כיסא חם. לכל אלו שחזרו מהודו עם חשש כבד מחריפות, עליי להרגיע אתכם מראש, האוכל בסלאם בומביי לא חריף בכלל, עד כדי כך שאפילו החריף שמציעים לא חריף בכלל מה שלא פוגע בטעם המעולה והפשוט של הדאל באט. כל כף של אורז מלווה בעדשים שנמסים בפה מלווים בביסים מעולים של בטטה ווארה עם תפוחי אדמה מתובלים במיומנות, עוד כף של אורז עם עדשים ונגיסה קלה בפאקורה המעולה, לביבת תפוחי אדמה ובצל שטוגנה לעומק בצורה גסה וטעימה עם מירקם קריספי שלא מפסיק לעשות רעש בכל נגיסה חוזרת, אין מצב שתצאו מהמקום רעבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

סלאם בומביי. אלנבי 124 תל אביב. 052-4846786. שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-16:00 ו' 12:00-15:30

סלאם בומביי. קובי רובין
קהל לקוחות נאמן/קובי רובין
סלאם בומביי. קובי רובין
שפע של אוכל/קובי רובין
סלאם בומביי. קובי רובין
בן אדם אחד שעומד הרבה זמן מול הדלפק חוסם את הדרך/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully