וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגוס: טברנה יוונית חדשה בנתניה

9.1.2017 / 15:12

אחרי תקופה ארוכה במהלכה לא נפתחו מסעדות חדשות בנתניה מגיעה יורגוס - טברנה יוונית שמחה עם הרבה דגים, סלטים ומאפים יוונים וכמובן הרבה אוזו

נתניה לרוב לא מככבת בחדשות האוכל וההיצע הקולינרי שלה לא השתנה יותר מדי בשנים האחרונות אבל קבלו את יורגוס החדשה- מסעדת דגים וטברנה בכיכר העצמאות, מרחק הליכה מחוף הים. המסעדה מציעה, החל משעות הבוקר המאוחרות, תפריט בהשראת המטבח היווני ומנות המבוססות על חומרי גלם נפוצים במטבח זה כמו חצילים, זיתים, גבינות מלוחות, ממרחי שעועית ויוגורט. לדגים יש מקום מרכזי בתפריט, בהם סלמון, לברק, דניס ועוד. לצד תפריט אלכוהול רחב בו בולט במיוחד משקה האוזו, מציעים ביורגוס תפריט יווני שמח כמו עלי גפן מולאים על מצע יוגורט, פרוסות חצילים מטוגנות בפירורי לחם, סלט של עגבניות ופלפלים קלויים עם גבינת פטה, סיגרים ממולאים, מאפה אפוי ממולא בגבינות על מצע דבש ופיסטוקים, מאפה פילו עם תרד ובצל, ממרח עגבניות מיובשות, ציזיקי קלאסי ועוד מנות רבות נוספות.

המקום שמתפקד בשעות היום כמסעדת דגים (עם עסקיות בעלויות שנעות בין 48-100 שקלים) הופך בשעות הערב לטברנה, מציע אלכוהול ופתוח עד השעות הקטנות של הלילה, לא ענין של מה בכך בנתניה הרדומה. המסעדה מעוצבת כטברנה עם קירות דמויי לבנים ואלמנטים עיצוביים הלקוחים מיוון- עששיות כחולות, תריסים כחולים, גלגלי הצלה קטנים ודגמים מוקטנים של סירות מפרש. מלבד שני בוזוקי שתלויים על התקרה תוכלו מדי פעם גם ליהנות ביורגוס ממוזיקה חיה של הרכבים כאלו ואחרים שמביאים לנתניה את המקצב היווני המיוחד ומשלימים את האווירה במקום.

יורגוס, כיכר העצמאות 12 נתניה, 09-8628883, שעות פעילות: א'-ה' מ-10:00 בבוקר עד 2:00 בלילה, ו' מ-10:00 בבוקר ועד 15:00 ושבת החל מ-18:00 בערב ועד 2:00 לפנות בוקר. התפריט כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully