וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדה בשוק: הקריירה המפתיעה של יוצאות בוורלי הילס

28.1.2017 / 14:57

במהלך שנות ה-90 העליזות, בבוורלי הילס 90210 הייתה הדבר הכי לוהט על מסך הטלוויזיה ודונה מרטין וואלרי מלון בוודאי לא שיערו שיסיימו את הקריירה הנוצצת כדודות טרחניות בתכניות בישול. את תגובתה של ברנדה לא ניתן היה להשיג

אימג'בנק GettyImages

מימי הצלצול הגואל ועד למרתה סטיוארט: כך השתנתה טיפאני תיסן לאורך השנים

בין בילויים לוהטים על חוף הים של בוורלי הילס, למסיבות פיג'מות בביתם הצנוע של משפחת וולש, כוכבות הסדרה בוורלי הילס 90210, דונה מרטין וואלרי מלון, בוודאי לא שיערו לעצמן שהקריירה הנוצצת שלהן, מי כבתולה נצחית ומי ככבשה השחורה והסקסית, תסתיים עם מערוך ביד ובלוג לכלכלת בית. גם מעריצי הסדרה האדוקים ודאי יופתעו לשמוע ש-20 שנה אחרי, כל זכר לסקס אפיל נקבר אי שם בצומת מרתה סטיוארט בואך גווינית' פאלטרו.

טיפאני מכינה שיבולת שועל

טורי מכינה שפרדס פאי

טורי ספלינג, יורשת האימפריה האימתנית של אביה, מפיק העל המנוח ארון ספלינג, החליטה לוותר כנראה בשלב מסוים על קריירת המשחק, והעבירה את רוב משקל הקריירה שלה לתחומי הלייף סטייל. היא נשואה לשחקן, המפיק והשף דין מקדרמוט וכרגע נושאת בבטנה את הילד החמישי במספר. במקביל היא מנהלת ביד רמה את האתר ediTORIal (האותיות הגדולות במקור, כחלק ממשחקי המלים שחביבים עליה במיוחד) שבו היא חולקת טיפים לעיצוב, אופנה ובישול. אל תמהרו להסיק שמדובר במשפחה המושלמת כפי שדואגת ספלינג לדגמן; את הכביסה המלוכלכת, עם הבגידות של בעלה קומפלט, היא הוציאה בסדרת ריאליטי שנקראה True Tori אשר שרדה שתי עונות.

בשנים האחרונות היא הוציאה לאור 6 ספרים שעסקו בין היתר באמהות, תכנון מסיבות, ועוד תכנים מעולמות התוכן של כלכלת בית. נתח עיקרי מהאתר הוא מתכונים, רובם אגב הם אסופת המלצות על מתכונים מאתרים אחרים. ופה ושם צצים גם מתכונים שלה, בהם היא מבשלת עם הילדים, שמככבים באינספור תמונות באתר הרשמי, באינסטגרם ובפינטרסט. בין היתר ספלינג מראה בקיאות מרשימה במגמות עולמיות בתחום האוכל, כמו למשל טרנד חדי הקרן שמציף את הרשת בשנתיים האחרונות, עליו היא כותבת באחד הטקסטים באתר.

תכנית הבישול טיפאני טיסן. GettyImages
תכנית הבישול של טיפאני/GettyImages

טיפאני טיסן, השחקנית שגילמה את ואלרי בסדרה הבלתי נשכחת של שנות ה-90, היא אימא לשניים שמככבת בשלוש השנים האחרונות בתכנית "Dinner at Tiffani's". במהלך התכנית היא מבשלת ארוחות ערב שבה מתארחים חברים, בעיקר קולגות לשעבר (למשל חלק מהקאסט של הצלצול הגואל). בשונה מספלינג, לא ניכר שיש לה שאיפות לסדרות ריאליטי ואימפריה ברוח ערוץ החיים הטובים, עיקר ההתמקדות שלה היא באוכל. יחד עם זאת , מודה תיסן בראיונות כי היא רחוקה מלהיות שפית מקצועית ומספרת שהמנה האהובה עליה היא בכלל עוף צלוי בתנור.

תכנית הבישול טיפאני טיסן. GettyImages
הכי רחוק מבוורלי שיש. טיפאני טיסן והילדים באירוע התרמה/GettyImages
תכנית הבישול של טיפאני טיסן. GettyImages
דודתית משהו. תכנית הבישול של טיפאני/GettyImages
טורי ספלינג ובעלה מכיים סלט. טורי ספלינג האתר הרשמי, אתר רשמי
טורי ספלינג ובעלה דין מקדרמוט מכינים סלט/אתר רשמי, טורי ספלינג האתר הרשמי
טורי ספלינג מבשלת פסטה עם בתה סטלה. PINTEREST, אתר רשמי
מבשלת עם הבת סטלה/אתר רשמי, PINTEREST
טורי ספלינג מארחת מסיבת יום הולדת. טורי ספלינג האתר הרשמי, אתר רשמי
מעניקה טיפים לארגון מסיבת יום הולדת/אתר רשמי, טורי ספלינג האתר הרשמי
טורי ספלינג מארחת ארוחת וולנטיינס. PINTEREST, אתר רשמי
ספלינג מספרת על איך לפתוח שולחן ולנטיינס/אתר רשמי, PINTEREST

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully