וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רושפלד עושה זאת שוב: הצצה ראשונה למיסטר קומאר

29.1.2017 / 13:51

השבוע זה קורה: יונתן רושפלד פותח את מסעדת מיסטר קומאר ההודית במקומה של הרברט סמואל וסוגר מעגל. בהמשך, הוא מבטיח, המסעדה צפויה לעבור שינויים מרחיקי לכת

צילום מסך

בוידאו: הצצה ראשונה למיסטר קומאר

ביום רביעי הקרוב יחזור השף יונתן רושפלד לחלל בו שכנה עד לא מזמן מסעדת הרברט סמואל. שנה ושמונה חודשים לאחר שעזב את המסעדה בסכסוך מתוקשר עם קבוצת עדי'ס לייף סטייל, הוא חוזר לבשל במטבח שהוא מכיר כל כך טוב. אחרי סאגה ארוכה ובלתי נגמרת, נדמה כי ניתן כעת להגיד מזל טוב, הסאגה נגמרה והחגיגה מתחילה. החלל של הרברט סמואל, שינה את שמו ל - Jonatan food club, או מועדון האוכל של יונתן, חלל משתנה שיארח בכל תקופה קונספט חדש, העוטה על עצמו דמות וירטואלית אחרת.

אנשי הקבוצה מגדירים את מיסטר קומאר באופן הבא:"חלל קולינרי מבית קפטן קארי והשף יונתן רושפלד, המגיש מטבח משוחרר, שמביט בעולם בהשתאות, בועט החוצה את התפריט הקונבנציונלי ופורץ עבור הסועד דרך להנאות שאין להן סוף. Jonatan food club מציג דמויות שונות, חלקן אף מומצאות, אך כולן צבעוניות, והן יתארחו בחלל המופלא הזה, שהוא כולו תרבות של אוכל וקוקטיילים, שמגיעים מכל קצוות תבל".

המבנה הארכיטקטוני של המסעדה נשאר כשהיה, אולם הקונספט יקבע בכל פעם את התפאורה הנלווית.

מיסטר קומאר. אינסטגרם רושפלד, צילום מסך
לחם סוכר הודי/צילום מסך, אינסטגרם רושפלד

החל מיום רביעי הקרוב, הדמות אותה יעטה החלל היא דמותו של מיסטר קומאר, מה שאומר הרבה צבע, הודו ותבלינים עם נגיעות קאריביות. בכל רביעי וחמישי, בחודשים הקרובים, לזמן בלתי ידוע (או בקיצור, עד שלרושפלד יימאס), ילבש מועדון האוכל של יונתן את הדמות של מיסטר קומאר ויגיש מטבח הודי מוקפד ושמח, עם הרבה אלכוהול, אוירה אוריינטלית, ברמנים אורחים ועוד חידושים והפתעות.

אז מי הוא מיסטר קומאר?
"מיסטר קומאר הצניע במשך השנים את הידע העצום והרעב למטבח ההודי ומטבחים שונים אליהם נחשף במסעותיו. גרגרן כמוהו מעולם לא נברא. מיסטר קומאר הוא סמלה של תרבות האוכל היצירתית של הודו המתבססת על היסטוריה וידע של מאות בשלני על", נמסר בהודעה מטעם קבוצת קפטן קארי ורושפלד.

"בחרנו להתחיל עם מיסטר קומאר, כי אנחנו מכירים כבר את המטבח ההודי היטב, ורושפלד מחובר אליו מאוד", מספר גיא בליס, אחד השותפים של רושפלד מקבוצת קפטן קארי. עם זאת, למרות הקשר של המקום לקפטן קארי, צפוי כאן תפריט שונה בתכלית מזה המוגש בדוכן בשרונה מרקט, בדגש מוקפד ומתוחכם.

מיסטר קומאר. קרדיט וידאו: עמית שלו, צילום מסך
רושפלד בחזרות גנרליות/צילום מסך, קרדיט וידאו: עמית שלו

התפריט שיוגש במקום יהיה פתוח, כלומר ניתן להזמין ממנו איזה מנות שרוצים. הרעיון הוא מנות במחיר נגישים החל ממנות קטנות ב- 30 שקלים ועד 80 שקלים. כמעט כל מנה תוגש בגרסה רגילה או בגרסה מוקטנת, מה שמאפשר ליהנות מכמה שיותר מנות (קונפסט אותו הגה רושפלד עוד בימיו בהרבט סמואל).

לגבי אופי המנות בתפריט, רוצים בקפטן קומאר לשמור על אלמנט ההפתעה, וכן יש סיכוי סביר שמנות שונות יתחלפו במהלך הערבים. עם זאת תמצאו בוודאות קלאסיקות מהמטבח ההודי כמו עוף טנדורי, קלמרי טנדורי, תבשיל ביריאני וכו', כולם בפרשנות האישית של רושפלד כמובן.

מיסטר קומאר, קויפמן 6 תל אביב, 03-6960707, המסעדה תפעל בכל רביעי וחמישי, החל מה-1 בפברואר, עד הודעה חדשה, 19:00-00:00. לא כשר

מיסטר קומאר. גיא בליס, מערכת וואלה! NEWS
תגידו שלום למיסטר קומאר/מערכת וואלה! NEWS, גיא בליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully