וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועת התיבול שהפכה את השף החתיך לסנסציה עולמית

6.3.2017 / 8:10

השף הממולח שזכה להכרה עולמית בזכות האופן בו הוא זורע מלח על הסטייקים שלו מספר על הילדות הקשה, סימן ההיכר שהפך אותו ללהיט ויראלי ועל הארוחה שבישל לליאונרדו דיקפריו

אתר רשמי

תנועות החיתוך, הבישול והתבלון של השף הטורקי נוסרת גוצ'ה הפכו אותו ללהיט ויראלי באינסטגרם, שם הוא חולק עם 4.3 מיליון עוקביו מגוון סרטונים מהפנטים שלו מפעיל את קסמיו במטבח. האופן בו הוא מפזר מלח על הבשר הפך לסימן ההיכר שלו, כמו גם תנועות החיתוך המדויקות והדרך בה הוא משחק עם הבשר, מעיף ומכה בו, כל הדרך לצלחת.

גוצ'ה, שזכה לכינוי "סולט ביי" (החמוד עם המלח), סיפר לחדשות NBC דובאי שהוא האדם המאושר בעולם. הצלחתו הוויראלית אפילו הביאה לו הזמנה מלקוח מיוחד אחד, ליאונרדו דיקפריו שמו, שהתרשם ממנו מאוד ורצה ליהנות ממטעמיו. "כולם עושים את התנועה המפורסמת שלי", הוא צוחק, "טעמו וצורתו של הבשר זה מה שאני. כל הרגשות שלי באים לתוך הבשר ועד לדרך בה אני זורע את המלח עליו". השף בן ה-34 הוא הבעלים של רשת מסעדות סטייקים בטורקיה בשם Nusr-et (שילוב של "ניצחון" ו"בשר" בטורקית) שהתרחבה לדובאי, אבו דאבי ובקרוב גם לריאד. הוא מתכנן לפתוח מסעדות נוספות בלונדון וברלין - והיעד הגדול מכולם: ניו יורק.

גוצ'ה טוען שמוסר העבודה הגבוה שלו הוא זה שהביא להצלחתו. הוא למד בבית ספר יסודי רק עד גיל 5, כי לא היו להוריו את האמצעים הכלכליים להמשיך ללמוד. "גדלתי בעוני. מאז שהייתי בן 14 עבדתי יותר מ-13 שעות ביום במטבח בקצביה", הוא אמר, "החיים שלי לא השתנו. אני ממשיך לעבוד מהבוקר עד חצות". בגיל 27 הוא הצליח לחסוך מספיק כסף כדי לפתוח את המסעדה הראשונה שלו באיסטנבול עם רק 8 שולחנות ו-10 עובדים. "תמיד רציתי והתפללתי לפתוח מסעדה. בלי הרבה כסף, טסתי לארגנטינה כדי לראות איך עובדת תעשיית הבשר ואחרי זה רציתי לטוס לארה"ב, אבל סירבו לאשר לי ויזה 5 או 6 פעמים. לא ויתרתי". לבסוף הוא קיבל ויזת שהייה ל-3 חודשים בארה"ב ב-2009 וטס להגשים את החלום.

עוד באותו נושא

ג'יימי אוליבר, מאחוריך: הכירו את השף העירום האמיתי שמבשל בתחתונים

לכתבה המלאה

נכון לשנת 2017 יש לו 9 עסקים ו-600 עובדים, כשגם 4 אחיו עובדים עמו. "אני מקבל המון מוטיבציה מהלקוחות שלי", הוא אמר, "הצלחתי בניו יורק תקבע אם באמת עשיתי את זה או לא. זה יראה שאני באמת מותג בינלאומי. בניו יורק יש הרבה מסעדות בשר. אני רוצה להראות לכולם שהמסעדה שלי שונה מאחרות, אם זה באיכות הבשר ואם זה בקשר עם הלקוחות".

טייס תורכי חיקה את התנועה שלו כשהשליך פצצות על דאעש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שף
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully