וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: קיץ 2017 כבר כאן

15.3.2017 / 12:53

מותגי הגלידה חושפים את החידושים לקיץ הקרוב, המילקי מקבל צורה חדשה וגם מרקם אחר, מה קרה לגבינות של סימפוניה ועוד חדש על המדף

מילקי מוס שוקולד ומילקי מוס שוקולד בטעם אגוזים

מילקי. שלומי ארבי,
מילקי מוס/שלומי ארבי

על המוצר: מילקי משיקים את מילקי מוס שוקולד בגביע חדש, ובנוסף טעם חדש של מילקי מוס שוקולד בטעם אגוזים.

מחיר: כ-3.5 שקלים.

שולפים כפיות: האריזה החדשה מסקרנת ועושה חשק, טעמה של הקצפת מוצלח כמו במילקי הרגיל, המעדן מהנה, מרגיש כמו מוס בטעם מילקי, אבל מפנק יותר. התחושה היא שיש כמות גדולה יותר. טעים מאוד ותכלס אפילו יותר כיף ממילקי. אנחנו בעד.

גלידות טבעוניות של בן & ג'ריס

בן & ג'ריס. וידלר,
הגלידות החדשות של בן & גריס, ללא חלב/וידלר

על המוצר: מותג הגלידות בן & ג'ריס משיק לראשונה סדרת גלידות ללא חלב ב-4 טעמים שונים, על בסיס חלב שקדים. הגלידות שהושקו בחו"ל לני מספר חודשים הגיעו כעת לישראל. טעמי הגלידות הם צ'אנקי מאנקי, שוקולד פאדג' בראוניס, קפה קרמל פאדג' וחמאת בוטנים ועוגיות.

מחיר: כ-33 שקלים למארז.

שולפים כפיות: הגלידות של בן אנד ג'ריס התקבלו במערכת בשמחה רבה גם על ידי מי שאינם טבעונים. גלידות של בן אנד ג'ריס הן תמיד סיבה למסיבה, בכל מצב צבירה והן גם נאכלו בהנאה רבה. עם זאת היו שהתלוננו על מתיקות יתר, וטעם לוואי שנשאר לאחר מכן בפה. הרוב קבע שלא הורגש שוני משמעותי מאוד מהגלידות הרגילות של החברה. פה אחד הוחלט שהשוקולד פאדג' בראוניז היה המוצלח ביותר מבין הטעמים. סחתיין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ג'ויה קולקשיין בטעם שוקולד פאדג'

Joya. סטודיו אסם,
ג'ויה קולקשיין/סטודיו אסם

על המוצר: גלידות נסטלה משיקה קולקציית קיץ 2017 בה גם מיני שלגוני השמנת של ג'ויה מתרחבת עם שני טעמים חדשים - שוקולד פאדג' וקוקוס פאדג'.

מחיר: 10-14 שקלים.

שולפים כפיות: שוקולד פאדג' - הארטיק עשיר מאוד וכבד, קצת יותר מדי מתוק. החלק הטוב בארטיק הוא שבבי האגוזים המסוכרים שנותנים טוויסט נחמד בפה ומוסיפים למרקם קצת קראנצ'יות.

מעדני שוקולד של יולו

יולו. שלום תל אביב,
הטעמים החדשים של יולו/שלום תל אביב

על המוצר: מותג המעדנים YOLO משיק שני טעמים חדשים יולו שוקולד חלב - תפוז ושוקולד חלב - אייריש קרים.

מחיר: כ-4.30 שקלים.

שולפים כפיות: שני מעדני ששוקולד היו בעלי מרקם מושלם, חלק ועשיר, שהרגיש כמו קינוח במסעדה. בשוקולד תפוז יש רעננות כיפית שמוסיף טעם התפוז. האייריש קרים קצת פחות מורגש מטעמו של התפוז.

שלגון צבי הנינג'ה

ארטיק צב נינג'ה. סטודיו שטראוס,
צילום: סטודיו שטראוס/סטודיו שטראוס

על המוצר: שטראוס משיקים שלגונים מרעננים בצורת צב נינג'ה ובצורת גיבורות על עם הפתעה בכל אריזה.

מחיר: 8-10 שקלים.

שולפים כפיות: למרות שמדובר בכלל במוצר לילדים שלגון צבי הנינג'ה הצליח לעורר התרגשות גדולה במערכת. המראה שלו מגניב ומושך וטעמו מזכיר מאד ארטיק ענבים נוסטלגי. למרות שמדובר בשלגון פרווה, יש לו מרקם חלק כמו של גלידה. מסוג המוצרים שאנחנו מעדיפים להדחיק את רשימת המרכיבים שלו ופשוט ללקק בהנאה.

גלידות משפחתיות של לה פרוטה

לה פרוטה. גיתם,
שלגונים של לה פרוטה, עכשיו גם במשפחתי/גיתם

על המוצר: בגלידות נסטלה הרחיבו הקיץ את מותג לה פרוטה - גלידות מופחתות קלוריות, סוכר ושומן, לאריזות משפחתיות עם שלושה שילובי פירות: מנגו-פסיפלורה-אננס, בננה-תמר-פקאן ותות שדה - פירות אדומים.

מחיר: 20-22 שקלים.

שולפים כפיות: טעמנו את המנגו-פסיפלורה-אננס, אוהבי הסורבה החמוץ ואלו שמחפשים גלידה לא כבדה ולא משמינה (יחסית) בהחלט צפויים ליהנות ממנה. שילוב הטעמים עובד, והשילוב של מחית הפרי בהחלט מורגש. אכילת הגלידה עם כפית ישירות מהקופסא לא עוררה את רגשות האשם המלווים בדרך כלל את הפעולה. בשורה התחתונה מספקת תחושת רעננות וקלילות של קיץ. אנחנו נהנינו.

שוקולד בלגי לילדים של שופרסל

שוקולד שופרסל. רן רהב,
השוקולד הבלגי של שופרסל/רן רהב

על המוצר: מותג שופרסל משיק שוקולד בלגי לילדים בטעמי שוקולד חלב יוגורט תות, שוקולד חלב עם עדשים, שוקולד חלב ופיצפוצים ושוקולד חלב עם שברי עוגיות. בנוסף, אצבעות שוקולד 100 גרם לילדים.השוקולד מגיע באריזות מעוצבות כדפי צביעה לילדים.

מחיר: 4 חפיסות של 100 גרם ב-18 שקלים.

שולפים כפיות: האריזות של השוקולד החדש בהחלט מפתות ועושות חשק לבדוק מה קורה בפנים. בעוד פצפוצי האורז היו עם טעם לוואי מבאס, אצבעות קרם החלב שנראות כמו חיקוי לאצבעות קינדר, עושות את העבודה. זה לא טעים כמו המקור אבל בהחלט מוצר טעים למשבר של השעה ארבע בצהריים. ילדים, קהל היעד המקורי של המוצר, יזללו בהנאה.

גבינות סימפוניה בטעמים

סימפוניה. שלומי ארביב,
סימפוניה בטעמים/שלומי ארביב

על המוצר: מותג הגבינות סימפוניה משיק מהדורת
קונספט מיוחדת בשילוב תבליני השוק בגבינות שמנת 5% שומן. בסדרת השוק שלושה טעמים חדשים: פלפל 4 העונות, פפריקה מתוקה וחריפה וחוויאג'.

מחיר: 10 שקלים.

שולפים כפיות: למרות שאנחנו מעדיפים את גבינות השמנת שלנו באחוזי שומן גבוהים יותר מ-5 אחוזים, הפעם הן הצליחו להפתיע אותנו לטובה. הודות לתוספת תערובות תבלינים למוצר הרגיל התקבל מוצר מיוחד וטעים. ראויה לציון היא גבינת החוואיג' עם תוספת נדיבה של התבלין הצהבהב והעשיר בטעמים שנותן לה טוויסט מקורי, אחריה גבינה בתוספת תערובת פלפל 4 העונות ולבסוף גבינת הפפריקה המשלבת פפריקה מתוקה וחריפה לאוהבי הפיקנטי (המוצר הכי לא מרשים מבין החדשים). בסך הכל מדובר במוצר טוב שנחמד לגוון איתו את שולחן ארוחת הבוקר או הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully