וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע מטעמי החומוס החדשים: "זו תועבה, מיותרת ומגעילה"

20.3.2017 / 5:54

לקוחה מצאה בסופרמרקט טעמים משונים ומגוחכים אפילו של חומוס - וצייצה שלעולם המערבי כדאי להתרחק מהחומוס. הייתם מנסים חומוס בטעם שוקולד בראוניז?

המנון החומוס הישראלי - עוזי גינתי/מערכת וואלה!

בסרטון - הקליפ של "המנון החומוס הישראלי" של עוזי גינתי

קשה למצוא חומוס ערבי אותנטי באירופה. החומוס, כמו מאכלים אחרים המגיעים מהמזרח התיכון, הותאם לקהל המערבי המקומי ואיבד קצת מטעמו המקורי. זה לא תמיד דבר רע. הרוח המערבית יכולה להוליד טעמים חדשים שכחובבי החומוס האותנטי מעולם לא היינו מנסים אפילו לטעום. לא במקרה הזה. אישה בשם ראשה, המתגוררת באחת המדינות במערב אירופה, צייצה בטוויטר בשלישי האחרון על טעמי חומוס ביזארים למדי שמצאה בסופר הקרוב לביתה והאשימה את המערב בהרס החומוס.

בעוד בישראל תוכלו למצוא בסופרים מארזי חומוס בתוספת טחינה, זעתר או פלפלים חריפים, המצייצת הזועמת מצאה חומוס בטעם שוקולד בראוניז, חומוס בטעם שעועית וניל וחומוס בטעם תפוז. אתם בהלם? גם היא הייתה.

הציוץ המזועזע

sheen-shitof

עוד באותו נושא

כך תכינו בבית את החומוס המושלם

סוגת

המשתמשת צייצה תמונה של טעמי החומוס המשונים וכתבה: "בבקשה הביטו מקרוב בטעמים האלה ותבינו למה לאף אחד מלבד תושבי המזרח התיכון אסור לעשות משהו לחומוס". באחת התגובות היא הוסיפה: "זו תועבה!".

הציוץ זכה לאלפי לייקים וציוצים חוזרים וקיבל תמיכה רבה מעוקביה, "זה כל כך מיותר ומגעיל", כתב אחד ואחר הוסיף: "הקאתי קצת בפה עכשיו". אחרים הגיבו בהגזמה, "כבר יצרתי קשר עם ה-FBI" כתב אחד ואחר הוסיף: "זה בלתי נסבל. שמישהו ישיג לי את בית הדין הבינלאומי בהאג". אחד המגיבים סיכם: "בדיוק הראתי את זה לסבתא הלבנונית שלי וזה כמעט גרם לה להתקף לב". האמת? אנחנו ממש סקרנים לטעום את זה.

  • עוד באותו נושא:
  • חומוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully