וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה חדשה בסגנון מזרח אירופאי בשרון

21.3.2017 / 16:51

בעלי פיצה שבתאי ממשיכים בכיבוש הקולינרי של השרון בלוקיישנים לא צפויים. הפעם מדובר בבר- מסעדה חדש שנקרא קישן בקיבוץ גבעת חיים איחוד, שיציע שפע אלכוהול ומנות בסגנון גרמני

מסעדת קישן. דרור עינב
גרמניה בשרון/דרור עינב

תושבי השרון כבר מכירים היטב את פיצה שבתאי, הפיצה בר המצליח שלו שלושה סניפים בכפר ויתקין, קיסריה ואבן יהודה. פיצה שבתאי הוקמה לפני כשמונה שנים על ידי ארבעה שותפים ומאז קשה לעיתים להשיג שם מקום פנוי בשעות הערב, הסניפים עמוסים בצעירים שיוצאים לבלות ולשתות אלכוהול, אבל גם במשפחות שעוצרות לארוחת ערב זריזה. אחרי שהצליחו עם הפיצה, פונים השותפים לכיוון אחר לגמרי, אבל ממשיכים בכיבוש הקולינרי של השרון.

מסעדת קישן. דרור עינב
סלק וגבינת עיזים/דרור עינב

קישן הוא ביסטרו פאב כפרי שנפתח אתמול להרצה וממוקם במרכז המסחרי החדש בקיבוץ גבעת חיים איחוד. הפעם, לא תמצאו בתפריט פיצות ופסטות, אלא שילוב של אוכל מזרח אירופאי, אשכנזי, גרמני ובלקני. חברי הקבוצה של שבתאי עשו טיולים לאזורים האלו למטרת מחקר ולבסוף בנו תפריט שמחבר מנות מכל המטבחים האלו. זה מתחיל עם פתיחים שאוכלים עם לחם כמו איקרה וכבד קצוץ (25 שקלים) או חצילים במיונז 020 שקלים) וגרבלקס (30 שקלים). בתפריט הראשונות מככבות הרבה מנות שאי אפשר להתבלבל מהיכן הן הגיעו החל ממנה של צביבלקוכן (30 שקלים) שזו מין פשטידה ברלינאית של פטריות ובצל, שפצלה שמנת ופטריות (30 שקלים), אנשובי וקרעי לחם (25 שקלים) או סלט של סלק וגבינת עיזים (40 שקלים).

בתפריט העיקריות מתצאו מגוון סוגים של נקניקיות וביניהן נקניקייה מבשר בקר ומגבינת צ'דר עם שוקרוט ופירה (55 שקלים), ארוחת בוקר של נקניקיית בקר, עם שתי ביצי עין וצ'יפס (55 שקלים) ויש גם נקניקיית עגל או טלה. יש חצי עוף צלוי בטאבון עם תפוחי אדמה ובטטה לצד איולי שמיר ולימון (65 שקלים) או קדרה צמחונית של פטריות וערמונים ביין וחמאה, מוגשת עם שפצלה (55 שקלים). לקינוח יש קייזרשמרן- פנקייק אוסטרי אפוי ואוורירי בליווי תוספות שונות (30 שקלים).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מסעדת קישן. דרור עינב
מסעדת קישן/דרור עינב

המחירים הנוחים של המנות מאפשרים ארוחה בסגנון של חלוקה והאוכל עצמו מתאים לכל הגילאים ובכך הופך קישן לא רק למסבאה לחובבי אלכוהול אלא גם למקום לבילוי משפחתי. יש תפריט ילדים קטן לצד תפריט של בירות מהחבית ויש אפילו קוקטייל רומני וקוקטייל צ'כי להשלמת האווירה.

מסעדת קישן. דרור עינב
מסבאה לכל המשפחה/דרור עינב

המקום עצמו מעוצב בפשטות לצד השקעה בפרטים, כך ששולחן המארחת בכניסה הוא דלפק עתיק של בית מרקחת גרמני לשעבר ואת הקירות מעטרות מגרדות גבינה עתיקות בנות 40 שנה וכל מיני כלי עבודה ישנים שנותנים השראה למקום ולתקופה. האוכל אמנם מוגש על פורצלן אבל האווירה בקישן לא פורמלית בכלל אלא ידידותית ומשוחררת.

קישן, גבעת חיים איחוד, שעות פעילות בכל ימי השבוע מ-17:00 אחר הצהריים עד 1:00 בלילה והחל משבוע הבא ייפתח המקום גם לעסקיות החל מ-12:00 בצהריים,04-6369720. לא כשר

מסעדת קישן. דרור עינב
ויש גם כמה קינוחים/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל
  • קישן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully