וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים שגרה: חמש פעילויות חקלאיות לכל המשפחה בחג הפסח

13.4.2017 / 11:53

סדנאות בישול, ליקוט פירות וירקות, האכלת פרות ותרנגולים, אלו רק חלק מהפעילויות יוצאות הדופן שתוכלו לעשות עם ילדיכם בחג הפסח. ליקטנו עבורכם כמה אופציות שוות וטעימות

החווה החקלאית האורגנית, הרדוף

חוויה אורגנית בחווה הרדוף. אורי ברקת, מערכת וואלה! NEWS
חוויה אורגנית בחווה הרדוף/מערכת וואלה! NEWS, אורי ברקת

בחווה החקלאית האורגנית בהרדוף מתקיים סיור פעמיים ביום הכולל סיור ברפת שם מאכילים פרה ומשקים עגלים מבקבוק. לאחר מכן ממשיכים ללול שם מאכילים תרנגולות ואוספים ביצים, ולסיום ממשיכים לגינת הירק שם מבשלים ארוחה קלה מירקות אורגניים. הסיור עצמו אורך שעתיים וחצי ומתאים לכל הגילאים, מחיר כרטיס 60 שקלים לילד מעל גיל שנתיים. ילדים מתחת לגיל שנתיים ללא תשלום. חובה להירשם מראש.

פרטים נוספים באתר של החווה החקלאית האורגנית הרדוף.

גינת האוכל של משק הלברכט, ביתן אהרון

משק הלברכט. הדר נאור, מערכת וואלה! NEWS
משק הלברכט/מערכת וואלה! NEWS, הדר נאור

משק הלברכט מתפקד כמרכז חקלאי ובו גינת אוכל ענקית בה מגדלים ירקות אורגניים, כמו גם מתחם של סדנאות בישול, חנות ומשתלה. במהלך החג מתקיימות שם מספר גדול של פעילויות לכל המשפחה, ביניהן סיורים לכוורות הדבורים, סדנאות בישול פליאוליתיות, סיורים בגינה ולמידה על ירקות עונתיים כולל שתילה וזריעה, הכנת פוקאצ'ות בטאבון ועוד. יש גם סדנאות בישול למבוגרים הכוללות סיור בשוק נתניה עם השף אייל לביא, לצד מגוון פעילויות אמנות לילדים. מחיר כרטיס: 40 שקלים למבוגר, 65 שקלים לילד.

פרטים נוספים באתר משק הלברכט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

סיורי ליקוט בשירת השדה, נחל התנינים

שירת השדה- פעילויות חקלאיות. יתיר שדה, מערכת וואלה! NEWS
שירת השדה- פעילויות חקלאיות/מערכת וואלה! NEWS, יתיר שדה

סיורי ליקוט לכל המשפחה באזור נחל התנינים במהלכם לומדים להכיר, לזהות, וללקט מינים שונים של צמחי בר, לומדים על סגולות המרפא ועל הערכים התזונתיים של הצמחים. הילדים, וגם המבוגרים, שלוקחים חלק בסיור, מלקטים צמחי בר אכילים עונתיים כמו גדילן מצוי, סלק בר, חומעה, חובזה, גרגיר הנחלים, פטל קדוש, בלוטים ועוד. הסיור מסתיים בארוחת שטח גורמה בה לומדים לבשל מנות שונות מהצמחים שלוקטו. הסיור הקרוב מתקיים ביום שבת ה-15 באפריל ויש להירשם מראש.

פרטים נוספים באתר שירת השדה.

קטיף ירקות ופירות בקטופותי, בית לחם הגלילית

קטופותי. טליה חורב, מערכת וואלה! NEWS
קטופותי/מערכת וואלה! NEWS, טליה חורב

קטופותי הוא מתחם של קטיף עצמי בבית לחם הגלילית המציע חווית קטיף וליקוט לכל המשפחה. כל מבקר רוכש כרטיס ב-40 שקלים והביקור כולל קבלת פנים מלווה בתה צמחים והסברים על הזנים השונים של הפירות והירקות, לאחר מכן מצטיידת כל משפחה בסלסלה הנרכשת ב-25 שקלים (מספיקה לכ-5 ק"ג ירקות ופירות) ויוצאת לדרכה. מה אפשר לקטוף? בתקופה זו של השנה יש תפוחי אדמה, מלפפונים, עגבניות שרי, כרוב, שומר, סלק, בצל ירוק, שום, צנונית סוגים שונים של פטל ואולי גם תותים, ועוד רבים נוספים. יש גם פינת יצירה קטנה לילדים ודוכן בו מכינים לביבות מתפוחי אדמה שזה עתה נשלפו מהקרקע.

פרטים נוספים באתר קטופותי.

סיורי חקלאות עברית עתיקה בחוות האפרסמון, קיבוץ אלמוג

חוות האפרסמון. בועז אפרתי, מערכת וואלה! NEWS
חוות האפרסמון/מערכת וואלה! NEWS, בועז אפרתי

חוות האפרסמון היא חווה חקלאית קטנה ומיוחדת בקיבוץ אלמוג שם מגדלים ומחזירים לשימוש צמחים מקראיים, ביניהם גם את האפרסמון המקראי. בחוות האפרסמון מקיימים במהלך החג סיורים לכל המשפחה, במהלכם פוגשים את הנפשות העוסקות במלאכת חידוש החקלאות העברית העתיקה, מלקטים צמחי מרפא, תבלין ובושם, מכינים חליטות צמחים וגם קטורת. יש אפשרות לקיים במיוחד עבור קבוצות שנרשמות מראש סדנאות בישול מקראי מחומרי גלם וטכנולוגיות בישול שהיו בארץ בתקופת המקרא. חובה להירשם מראש לסיורים.

פרטים נוספים באתר חוות האפרסמון.

  • עוד באותו נושא:
  • פסח 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully