וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם אוכל הרחוב החדש של ת"א

20.4.2017 / 13:17

תחום אוכל הרחוב בת"א כבר מזמן לא נופל מבירות העולם השונות. כעת, התחדשה העיר גם בשוק אוכל רחוב אורבני שיפעל בכל סופ"ש ויביא לכאן את מיטב הטרנדים מהעולם

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

כבר לפני מספר חודשים סיפרנו לכם על תופעה חדשה בקולינריה התל-אביבית שנקראת שוק אוכל עולם. שלושה יזמים צעירים בשם נעמה אליהו, גרי גוזלן ועמיחי לוינשטיין, החליטו להקים שוק חודשי במיקום מתחלף בהשראת שווקים קולינרים ברחבי העולם. בכל פעם התרחש השוק במקום אחר ואיגד בתוכו ניחוחות וטעמים מרחבי העולם.

כעת, בנוסף לשוק שימשיך להתקיים מדי חודש-חודשים, החליטו היזמים לפתוח את האחות הקטנה, במתחם חדש בשם Urban Zone Tl. המתחם יארח מיני-שוק בהשראת אוכל עולם, עם מספר דוכנים מצומצם אך איכותי, רובם בהשראת טרנדים מהעולם שקשה היה להתעלם מהם ברשת בשנה האחרונה. החל משישי-שבת הקרובים (21-22 באפריל), ובמשך כל סופ"ש (רביעי -שבת) בארבעת החודשים הקרובים ייערך ברחוב קרליבך בת"א, בסמוך לקניון האופנה החדש, שוק האוכל האורבני.

בהתאם לאוכל הרחוב המוגש במקום עוצב החלל באווירה אורבנית עם שלל ציורי גרפיטי על הקירות, בטון חשוף תאורת רחוב ועוד. על עיצוב החלל אחראית טופז גרוס. לצד דוכני האוכל יציגו אמנים מתחומי הפרינט והגרפיקה את יצירותיהם על בסיס שבועי כמו גם מיצגים של ציורי שמן, ציור גוף, מקעקעים, משוררים ועוד. את האירועים ילוו דיג'ייז מתחלפים.

הכניסה חינם. מחירי המנות נעים בין 20 ל-50 שקלים.

Urban Zone Tlv, קרליבך 4 (בצמוד ל- TLV Fashion Mall) ת"א, שישי-שבת הקרובים, ובכל סופ"ש החל מרביעי.

אז מה אוכלים כאן?

ביצי הונג קונג - Hong Kong Puffs

Urban zone tlv. מעיין דיסקין, מערכת וואלה! NEWS
בגרסה מתוקה ומלוחה/מערכת וואלה! NEWS, מעיין דיסקין

מדובר בלהיט שכבש את הרשת בשנתיים האחרונות. בהשראת קינוח כדורי וופל מהונג קונג, החלו להופיע לאחרונה בעולם (למשל בשווקי אוכל בלונדון) קינוח של וופל בלגי עשוי כדורים מקופל בתוך קרטון ומכיל בתוכו גלידה ושלל תוספות. בשוק התל-אביבי הגלידה תהיה גלידה אמריקאית של בוזה, בטעמי שוקולד או וניל, אליהם חוברים מיני-מרשמלו, נוטלה, פירות, עדשים ועוד. בנוסף קיימת כאן גם גרסה מלוחה עם גבינה או פפרוני.

באני צ'או

Urban zone tlv. מעיין דיסקין, מערכת וואלה! NEWS
התבשיל הדרום אפריקאי/מערכת וואלה! NEWS, מעיין דיסקין

דוכן האני צ'או משוק הכרמל, המלווה את שוק אוכל עולם עוד מגלגולו הראשון נמצא כאן גם. מוגשת כאן מנת הדגל של המקום - תבשיל קארי בלחמנית חלה קטנה, כמו גם מנה חדשה בשם Boerewors - נקניקיית איכרים ייחודית לדרום אפריקה מתובלת בציפורן, אגוז מוסקט וזרעי כוסברה ויש גם אופציה טבעונית.

Cookie Dough - בצק עוגיות

Urban zone tlv. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
גן עדן של בצק עוגיות/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

לאחרונה סערה הרשת בעקבות חנות חדשה בניו יורק, אשר מגישה רק קינוחים וגלידות עשויים בצק עוגיות בלבד. לכבוד השוק, הבייקרי האמריקני נולה החליט להרים את הכפפה, ויצר ארבעה טעמי גלידת בצק עוגיות: שוקו-צ'יפס, סמור'ס, חמאת בוטנים, קרמל מלוח ושוקולד-בראוני.

הדוכן ההודי

Urban zone tlv. מעיין דיסקין, מערכת וואלה! NEWS
מסאלה דוסה מתוקה/מערכת וואלה! NEWS, מעיין דיסקין

בצמוד לדוכן בצק העוגיות תמצאו את הדוכן ההודי של ראג', כאן תמצאו מסאלה דוסית אותנטית - בגרסה מלוחה או מתוקה, טבעונית וללא גלוטן.

הדוכן הספרדי

Urban zone tlv. מעיין דיסקין, מערכת וואלה! NEWS
הדוכן הספרדי/מערכת וואלה! NEWS, מעיין דיסקין

מיד אחרי כן תמצאו את הדוכן הספרדי בו מוגשות מנות טאפס של שרימפס, קלאמרי או תמנון מוקפצים על הפלאנצ'ה ומוגשים עם אטריות או אורז. בנוסף יוגש כאן קרפצ'יו תמנון, וכן סופריטו בומבה בקר או פורטובלו.

הדוכן היפני

Urban zone tlv. מעיין דיסקין, מערכת וואלה! NEWS
ראמן בורגר/מערכת וואלה! NEWS, מעיין דיסקין

הדוכן היפני בהחלט מועמד ליצור סקרנות רבה בזכות להיט רשת - הראמן בורגר. מדובר בהמבורגר אותו עוטפות משני צידיו במקום לחמניה עשויה לחם, שני בלוקים של אטריות ראמן צלויות גם הן עם רוטב עסיסי. בנוסף מגישים כאן סלט וואקמה בהגשה יפה ומקורית בתוך עגבניה צלויה.

הדוכן התאילנדי

Urban zone tlv. מעיין דיסקין, מערכת וואלה! NEWS
אוצרות מהדוכן התאילנדי/מערכת וואלה! NEWS, מעיין דיסקין

הדוכן התאילנדי מגיש מנות רחוב כמו סום טאם (סלט פפאיה) ותבשילים של קארי וחלב קוקוס עם סטיקי רייס, אופציה צמחונית ושלל סוגי דים סאם צבעוניים במילויים שונים.

הדוכן היווני מבית קפיטן

Urban Zone Tlv. גיא בר לב, מערכת וואלה! NEWS
גירוס בדוכן היווני/מערכת וואלה! NEWS, גיא בר לב

הדוכן היווני מבית מסעדת קפיטן (בשוק הכרמל וברחוב ירמיהו) פתחה כאן גם טברנה קטנה בה מגישה את מנת הגירוס המסורתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully