וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה שוקלת להקים רשת מסעדות

20.4.2017 / 12:47

ראשי ענקית הרהיטים איקאה סיפרו כי הם שוקלים להיכנס גם לעסקי המסעדנות, ולפתוח במרכזי ערים מסעדות שיהוו ישויות נפרדות מהחנות

מערכת וואלה!

וידיאו: פתיחת מסעדת הפופ אפ של איקאה, לפני כשנה

לקוחות איקאה יודעים כבר שנים- אם יש צורך לנוח מהסיבובים הקדחתניים בין המחלקות השונות אפשר לעשות אחורה פנה ולעלות למסעדת איקאה, שם בחלל דמוי חדר אוכל, אפשר לעשות הפסקה מהקניות, לאכול משהו ולהירגע. איקאה לא מתעלמת מהחיבה של לקוחותיה לסלמון וכדורי בשר. ראשי החברה התראיינו לאחרונה והביעו את רצונם להרחיב את מקורות ההכנסה של הרשת. לדבריהם, הם רואים בתחום המזון וההסעדה הזדמנות לעשות כן אבל הפעם במסעדות עצמאיות, מנותקות מחנויות הרהיטים ופועלות במרכזי הערים כישויות נפרדות.

איקאה. ShutterStock
המסעדות יהפכו לישות נפרדת?/ShutterStock

הרשת הקמעונית השוודית מוכרת מזון בחנויותיה כבר מאז 1958 ומייסד החברה אינגבר קמפראד התבטא בעבר באומרו שמכירות הרהיטים יהיו טובות יותר אם בחנות ידאגו גם ללקוחות הרעבים.

"תמיד קראנו לכדורי הבשר מוכרי הספות הטובים ביותר", אמר לאחרונה ג'רד דיוולד, אחראי תחום המזון של הרשת בארצות הברית למגזין הטכנולוגיה הענק Fast Company, "כשאתה מאכיל אותם, הם נשארים יותר זמן. בזמן הזה הם יכולים לדון ברכישות האפשריות שלהם ולקבל החלטות מבלי לעזוב את החנות, זאת היתה דרך החשיבה מן ההתחלה", הוא מסכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

איקאה נתנה דגש לאחרונה על שדרוג ועדכון כל הקפטריות בחנויותיה בארצות הברית, מהלך שיכול להסביר את הכוונה להרחיב את תחום המזון. בסקרים שערכה החברה, מתברר שכ-30% מהלקוחות מגיעים לחנות רק בשביל לאכול במסעדה ולא כדי לרכוש רהיטים משום סוג. חברי מועדון איקאה בארצות הברית גם זכאים לכוס קפה חינם בכל ביקור, דבר שמוביל בדרך כלל לרכישה של מוצרי מזון נוספים. אולי בקרוב תוכלו ליהנות מסלמון, נקניקייה או כדורי בשר במסעדת איקאה מבלי לעבור בין חדרי השינה המעוצבים או האמבטיות החדישות.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully