וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמנ'ס: ממלכת השוקולד החיפאית

25.4.2017 / 14:09

חנות מפעל חדשה בחיפה בשם פורמנ'ס מציעה פרלינים עוצרי נשימה בעבודת יד, פסטות טריות המוכנות במקום, מבחר של לחמים חמים וטריים מהטאבון ובקרוב יהיה פה גם בראנץ' שווה במיוחד

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב ארגז

אביעד פורמן מגדיר את עצמו כשילוב יוצא דופן של שף ושוקלייטר. "זה בדרך כלל לא הולך ביחד, אנשים מתמחים באחד מהשניים, אבל אצלי איכשהו נוצר השילוב הזה". המקום החדש שלו פורמנ'ס באיזור התעשייה של חיפה, הוא מעין הכלאה בין אולם אירועים קטן, מקום לסדנאות (סושי, איטלקי, אסיאתי, בצקים וכו'), בית קפה חלבי וחנות לממכר גודי'ז הכוללים בין היתר פרלינים צבעוניים ומיוחדים, חלות ופוקצ'ות טריות מהטאבון ופסטות טריות וצבעוניות. במהלך השבוע המקום לא פועל באופן מסודר ושעות הפעילות משתנות בהתאם לסדנאות, אירועים ושירותי קייטרינג חיצוניים שהמקום מספק. בימי שישי הופך המקום לחנות המוכרת את מבחר הפרלינים כמו גם טארטלטים קטנים, לצד חלות טריות, פוקצ'ות וכן פסטה טרייה לקנייה הביתה.

פורמנ'ס. יעל לאור, מערכת וואלה!
הפרלינים של פורמנ'ס - אי אפשר להוריד מהם את העיניים/מערכת וואלה!, יעל לאור

הפרלינים אשר נמצאים בוויטרינה הנוצצת בכניסה למקום, מושכים את מירב תשומת הלב וקשה להוריד מהם את העיניים. בין הצורות היפות שלהם תוכלו למצוא גם טעמים ייחודיים כמו תות, צ'אי מסאלה, פטל, פיסטוק, לוונדר, מרציפן, מנגו ועוד, וכן טעמים במהדורות מוגבלות כמו מלבי לדוגמא. גם צורות הפרלינים משתנות ותמצאו פה צורות של שפתיים, חמסות גדולות, נעלי עקב עשויות משוקולד, גביע גלידה הפוך עם פרלין שיוצא מתוכו, טבלאות שוקולד משובצות בפרחים אכילים, ועוד חידושים והפתעות שיתווספו כל הזמן.

פורמנ'ס. יעל לאור, מערכת וואלה!
מבחר צורות מקוריות/מערכת וואלה!, יעל לאור

עד לפני כחודש עסק פורמן בהכנת פרלינים ממטבחו הביתי והקטן. האחים פורמן הם ארבעה - שלוש אחיות ואח, כולם נוכחים ועוזרים בעסק המשפחתי, אך העסק עצמו שייך לאביעד ואחותו אביבית. הם מגיעים לאירועים ומציעים קייטרינג חלבי, או מציעים אותו אצלם במקום. הקייטרינג כולל פוקאצ'ות חמות וטריות מהטאבון, כמו גם ירקות צלויים ודגים מהטאבון. בנוסף מציעים כאן גם פסטות טריות צבעוניות, סגולות או ירוקות במגוון צורות ורטבים, הנעשות בעבודת יד.

פורמנ'ס. יעל לאור, מערכת וואלה!
שוקולד עם פרחים אכילים, אותם מגדל פורמן בגינת המקום/מערכת וואלה!, יעל לאור

בסוף לחנות הפועלת בו בימי שישי, יתווסף ביום זה החל מאמצע מאי בראנץ' עשיר במקום.

פורמנ'ס, יהודה איתין 5 חיפה, 052-4564223. כשר

פורמנ'ס. יעל לאור, מערכת וואלה!
פרלינים במבחר טעמים/מערכת וואלה!, יעל לאור
פורמנ'ס. יעל לאור, מערכת וואלה!
פסטה בייצור עצמי/מערכת וואלה!, יעל לאור
פורמנ'ס. יעל לאור, מערכת וואלה!
פוקאצ'ות טריות חמות מהטאבון/מערכת וואלה!, יעל לאור
פורמנ'ס. יעל לאור, מערכת וואלה!
מי אמר שוקולד ולא קיבל?/מערכת וואלה!, יעל לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully