וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא בקיץ: אוכל הודי חריף באור עקיבא

11.7.2017 / 7:09

המונה טועם מגלה למרבה הפלא, מסעדה הודית - יהודית אותנטית באור עקיבא. דווקא בגלל החום הכבד, הוא ממליץ לאכול את התבשיל של נעמי עם הרבה חריף לצדו ששורף הכל

טאג'. קובי רובין, קובי רובין
אוכל הודי - יהודי באור עקיבא/קובי רובין, קובי רובין

גילוי נאות: אף פעם לא הייתי בהודו. לא שזה מנע ממני לפקוד כמעט את כל המסעדות ההודיות ברחבי הארץ. קחו בחשבון שנהג מונית כמוני לא צריך לתכנן את יום העבודה שבועיים מראש בשביל להגיע לפריפריה ולאכול במסעדה מקומית, אני פשוט לוקח את המונית, עוצר ליד מקום ונכנס לאכול כאוות נפשי.

לקראת שעות הערב של ימי הקיץ המהביל הגעתי לאזור אור עקיבא, הרעב כבר נוכח, התחלתי בסריקה של האזור המרכזי של העיר. החלטתי לפנות ימינה על הצומת לרחוב רוטשילד, משהו באינסטינקט שלי נתן למרכז המסחרי עוד צ'אנס, ואז מצמצתי כלא מאמין, מסעדה הודית במרכז המסחרי של אור עקיבא.

מסעדת טאג' היא המסעדה הכי קטנה אליה נכנסתי בשנים האחרונות, מאותן חנויות שכונתיות שעשו הסבה למסעדה. את המקום פתח משה, שמזמין את כולם לאכול במטבח של אמו נעמי, בשלנית של אוכל הודי-יהודי מאזור מומביי. הסתכלתי על תפריט המקום וביקשתי תרגום, לאחריו הזמנתי מנה של אלו מטאר- תבשיל בבישול ארוך של אפונה ותפוחי אדמה ברוטב מסאלה של אמא נעמי, כל זה מונח לצד אורז צהוב אחד אחד (35 שקלים).

לכל הטורים של המונה טועם

טאג'. קובי רובין, קובי רובין
טאג', הפתעה באור עקיבא/קובי רובין, קובי רובין

מסביב מקבלים את המטבלים הידועים, נא לא לפחד, האוכל כאן בטאג' לא חריף בברירת המחדל, זה תלוי בכם בלבד. מהצ'אטני של הנענע והקוקוס, תבקשו כפול מראש. יש גם רוטב כתום של כמו עמבה, אבל לכיוון הגזר, יש את החריף של הישראלים, הוא לא חריף למשה בכלל, לי הוא היה מעולה על גבול בעירה קלה בלבד, ויש את החריף של נעמי, מפלפלים ירוקים, שמגיעים בימי הקיץ לשיא חריפותם, הכי חריף שיש אבל טעים כל כך.

בכל פעם מזגתי מנה של התבשיל על האורז, הוספתי מהמטבלים לפרקים, פעם לכיוון המתוק של הצ'אטני, פעם לכיוון הגזר עמבה, יחד עם מעט חריף. מצאתי את עצמי נאנח בהנאה, מוציא קולות של אוכל טעים. אפשר להגיד שזכיתי לאכול ממעשה ידיה של נעמי, לא כל יום מקבלים מתנות, לא תמיד צריך, אבל זאת מסוג הפעמים שאני מרגיש כאילו יש לי עוד יום הולדת בשנה.

טאג', רוטשילד 2 אור עקיבא, 04-8388440 או 052-3322335. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 11:30-21:00, שישי: 10:30-14:30. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully