וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מהי המנה הטבעונית היקרה שזעזעה את הסועדת

12.8.2017 / 22:42

חופשה משפחתית נקטעה בדרמתיות כשנופשת טבעונית הזמינה במסעדה את אחת המנות הטבעוניות המומלצות שלה וקיבלה מנה "טבעונית" מפתיעה במיוחד

בעל מסעדה נגד טבעונים: כל אחד שייכנס למקום יומת בירייה"/מערכת וואלה!

בסרטון – בעל המסעדה ששונא טבעונים

מעולם לא היה זמן טוב יותר להיות טבעוני. כמעט כל בית קפה או מסעדה, לא רק בישראל, מציעים כיום מנות טבעוניות עשירות וטעימות, לפעמים אפילו יותר מהמנות החלביות והבשריות שבתפריט. אולם, מתברר שבחלקים מסוימים בעולם לא התקדמו מספיק כדי ליצור מנה טבעונית ראויה - וגרוע מכך - כנראה לא מבינים בכלל מה מנה טבעונית אמורה לכלול (או לא לכלול). זה מה שקרה השבוע לנופשת בעיר הנופש הספרדית פואנחירולה שבקוסטה דל סול, כשהזמינה מנה טבעונית במסעדה שמציעה מנות טבעוניות - וקיבלה הפתעה מיוחדת על הצלחת.

צלחת של עגבניות ובצל סגול

מנה טבעונית מפתיעה. טוויטר, צילום מסך
בתיאבון!/צילום מסך, טוויטר

עוד באותו נושא

הייתם אוכלים במסעדות עם המנות הכי ביזאריות בעולם?

לכתבה המלאה

ג'ורג'יה ג'רוויס בת ה-19 מלידס, אנגליה, הגיעה עם משפחתה למסעדה והזמינה את אחת הפיצות הטבעוניות שלה, אולם כשהתברר לה שאחד המרכיבים במנה "הטבעונית" היא ביצים - השף הגיש לה את המנה הטבעונית השנייה בתפריט: צלחת עם עגבניות ובצל סגול. אחותה של ג'ורג'יה, גבי בת ה-17, צילמה את תגובתה הטבעית של אחותה למנה שקיבלה ופרסמה את התמונות בטוויטר. היא כתבה: "יצאנו לשתות תה ובמסעדה טענו שהם מגישים מנות טבעוניות. כך נראית המנה הטבעונית המדהימה של אחותי". מאוחר יותר היא הוסיפה: "לכל מי ששואל, אני חושבת שזה עלה בין 6 ל-9 אירו (25 ל-38 שקלים)".

וכך היא צייצה:

בשיחה עם הדיילי מייל אונליין, אמרה ג'רוויס: "האוכל היה מאכזב בהשוואה לאופציות הקיימות באנגליה, אבל לפחות הם ניסו. טבעונות, לדעתי, היא האפשרות הנבונה ביותר לרווחת בעלי החיים, הסביבה ובריאותנו. הטבעונות הפכה אותי לאדם רחום יותר ואני קוראת לאנשים לשקול לצמצם בבשר ולאכול יותר ארוחות צמחוניות בשבוע. הציוץ שפורסם עלול להראות שלא קיימות אפשרויות לטבעוניים, אבל במציאות בדרך כלל אין לי בעיה לאכול במסעדות ויש אפשרויות בחירה רבות". הציוץ צבר יותר מ-16 אלף ציוצים חוזרים, מעל ל-61 אלף לייקים ועוד אלף תגובות משעשעות. הנה כמה מהן:

זה נראה כמו השאריות של הקבב

מתכון בבקשה...

היא לא לבד: סלט קפרזה גדול ב-70 שקלים

מה אנשים חושבים שטבעונים אוכלים VS מה שטבעונים באמת אוכלים

צריך להיות להם ביצים של פיל להגיש מנה כזאת לסועדים שלהם

זו מנה צמחונית מצוינת!

לא יכול לחכות לקינוח...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully