וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: הברברי נבחרה למסעדה הכי טובה בלונדון

10.9.2017 / 12:51

מסעדת הברברי של קבוצת מחניודה נבחרה אמש על ידי טיימאאוט לונדון כמסעדה הכי טובה בעיר הבירה, במקום הראשון מתוך 100 מסעדות

אסף גרניט. צילום: באדיבות רשת,
אסף גרניט כובש את לונדון/צילום: באדיבות רשת

זה לא סוד שהבריטים משתגעים על שמחת החיים, התבלינים הצבעים והריחות של המטבח הישראלי שרק הולך ותופס תאוצה בלונדון. אחרי שמסעדת פאלומר הישראלית הפועלת בעיר קיבלה מחמאות מקיר לקיר הגיע כעת תורה של מסעדת הברברי. בסוף השבוע פרסם מגזין טיימאאוט לונדון את רשימת 100 המסעדות הטובות ביותר בעיר הבירה. מדובר היה בבחירה משותפת של המערכת וקהל הגולשים. למקום הראשון נבחרה מסעדת הברברי של קבוצת מחניודה, בבעלותם של אסף גרניט ואורי נבון.

בין היתר נכתב במגזין כי "זה בלתי אפשרי לסבול בברברי. אמנם תצטרכו לעמוד בתור אבל אפילו זה נסבל כי בזמן המתנה מקבלים נשנושים כמו סיגרים מרוקאיים". בנוסף למחמאות עלה אוכל נכתב שם כי "החלל מלא במוזיקה, צחוק ואנשים שהם יפים בדרך הכי טובה, מבפנים ומבחוץ". גם מסעדת פאלומר כשאמור פופולרית מאד בעיר גם היא, התברגה ברשימה, במקום ה-47 המכובד.

לרשימת 100 המסעדות הטובות לשנת 2017 של טיימאאוט לונדון

מסעדת הברברי נפתחה ביוני 2016, אחות קטנה למסעדת פאלומר של הקבוצה הפועלת בעיר. המסעדה הקטנה מכילה 24 מקומות בלבד סביב המטבח הפתוח ממנו יוצאות מנות מצפון אפריקה והים התיכון בשילוב מטבח ישראלי מודרני. בין המנות הפופולריות במסעדה: שרמולה דגים צפון אפריקאי, כרובית בסגנון יפואי, חציל שראביכ, קינוח כנאפה ועוד. קבוצת מחניודה מסרו בתגובה מחויכת המתייחסת לפרשיית החמגשיות כי "אנחנו מאד מתרגשים ועכשיו כשאנחנו במקום הראשון בלונדון אף שוקלים להתחיל להעביר חמגשיות לרחוב דאונינג 10".

עוד באותו נושא

ג'ייקוב דה אנג'ל: ההצלחה הישראלית בלונדון מכה גלים

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אסף גרניט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully