וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לטרוח: המקומות שיבשלו בשבילכם לחג

14.9.2017 / 13:07

נמאס לכם לתזז לפני ארוחת החג? הפתרון פשוט - שמישהו אחר יבשל במקומכם ואתם תקבלו את כל המחמאות. רק לחמם ולהגיש

מגשי האירוח של קאנאפ'ס. דניאל לילה,
מגשי האירוח של קאנאפ'ס/דניאל לילה

מגשי האירוח של קאנאפ'ס

מגשי האירוח של קאנאפ'ס מתאימים לארוחת חג, להרמת כוסית או לכל התכנסות חגיגית אחרת וניתן לקבל משלוח לכל חלקי הארץ. התפריט כשר חלבי ואפשר להזמין מגשים כמו ג'בטינה מקמח מלא, במילוי גבינות מובחרות, סלמון מעושן וסלטים. 20 יחידות (178 שקלים); מיני פרחי פילו אפויים במגוון טעמים: פטריות שקדים, צנובר, זוקיני, בטטה ושום, חצילים, 20 יחידות (150 שקלים); מיני בליני- מיני פנקייק מלוחים מוגש עם גבינות פרמיירה, בולגרית, פרומעז וגבינת מנצ'גו, שומשום, ועירית, 24 יחידות (163 שקלים) ועוד.

איפה: פרטים נוספים באתר קאנאפ'ס או בטלפון 03-7788663

מיזם נשים מבשלות ארוחות חג

מיזם נשים מבשלות הוא פרויקט חברתי-קולינרי המציע מגוון ארוחות מסורתיות ממטבחים אותנטיים שונים. ארוחת חג שלמה ל-6 סועדים, הכוללת מנות ראשונות, מרקים, סלטים, מנות ביניים,עיקריות ואף קינוחים מסורתיים, ואתם בוחרים איזה מטבח מסורתי זה יהיה. בעלות של 480-680 שקלים תקבלו סעודה שלמה לפי בחירתכם במשלוח עד הבית. בין המנות סלסלות פילו ממולאות בצלי פטריות טריות; חצילים ממולאים בפטריות וסויה; סלק ממולא בקינואה; קרפלך בצל; קיגל ועוד.

איפה: פרטים נוספים באתר האינטרנט של הפרויקט ובטלפון 073-7826180

מסעדת המוציא, ירושלים

השף אבי לוי מזמין לקחת אוכל מוכן הביתה ממסעדת המוציא וליהנות מארוחת שף בחג עם מנות אלג'יראיות ומרוקאיות.
ניתן לקחת כל מנה מהתפריט לצד מבחר גדול של תוספות וקינוחים מרוקאיים ואלג'יראים ייחודיים. בין המנות ממולאים של אמא מרים- ירקות ממולאים באורז ועשבי תיבול (62 שקלים); טחול ממולא טחול בקר ממולא בבשר (68 שקלים); קציצות של דג ברוטב של עגבניות שום וכוסברה חריף (68 שקלים) ועוד.

איפה: המוציא, יפו 113 ירושלים, 02-6310050

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מסעדת סנדר. מיטל סלומון,
שולחן החג של סנדר/מיטל סלומון

מסעדת סנדר, ת"א

מסעדת סנדר המגישה אוכל יהודי מזרח אירופאי מציעה משלוח ארוחת חג עד הבית באזור חלוקה רחב ובטייק אוואי מהמסעדה. כתמיד התפריט כולל קלאסיקות לצד מנות עיקריות חגיגיות כמו מרק קרפעלך (35 שקלים); דג אמנון ברוטב עגבניות ופלפלים (30 שקלים); כבד קצוץ מסורתי אמיתי (29 שקלים); רגל קרושה פיקנטית בליווי פלח לימון (29 שקלים) ועוד.

איפה: סנדר בית של אוכל, לוינסקי 54 תל אביב, 03-5371872. כשר

דליקטסן, ת"א

תפריט חגיגי עם מגוון מנות לראש השנה כשניתן להרכיב ארוחת חג מלאה. בין המנות ניתן למצוא קלאסיקות כמו גפילטע פיש וכבד קצוץ לצד, פטה כבד עוף של הקופי בר, רגל קרושה, שוק טלה, ביף וולינגטון, רביולי אפונה ורוטב קארי וכמובן לחמים, עוגות וקינוחים של הבייקרי. ניתן להוסיף להזמנה גם כלים, פרחים וטקסטיל וגם מתנות יפות לחג.

איפה: פרטים נוספים והזמנות באתר האינטרנט של הדליקטסן.

מסעדת קיטון, ת"א

מסעדת קיטון מציעה כתמיד תפריט של אוכל יהודי עם מנות מסורתיות כמו פרגיות ממולאות בשר וצנוברים (190 שקלים ל-1 ק"ג); סלמון בעשבי תיבול (160 שקלים); אוסובוקו –תבשיל ארוך בתנור (75 שקלים למנה כולל תוספות); צימעס- גזר גמדי מקורמל עם צימוקים (28 שקלים ל-500 גרם); גיווץ'- ירקות מבושלים ברוטב עגבניות (28 שקלים ל-500 גרם) ועוד.

איפה: מסעדת קיטון, דיזינגוף 145 תל אביב, 03-5233679

הדלי של פרש קיטשן, ת"א

הדלי של פרש קיטשן מרחיבה את קטגוריית המעדנייה ומשיקה תפריט אוכל מוכן לחג מחומרי גלם טריים ומארזים נוחים לחימום גם במיקרוגל. בין המנות כרעיים צלויות בתנור (17 שקלים ליחידה); צלי בקר בירקות שורש, פרוסות בקר צלויות בתנור עם ירקות שורש (22 שקלים ל-2 יחידות); קציצות בקר עם אפונת גינה ועשבי תיבול (23 שקלים ל-4 קציצות); תפוח-אדמה קראנץ' אפוי בתנור עם מלח גס ופלפל שחור (24 שקלים) ועוד.

איפה: פרש קיטשן, בזל 37 תל-אביב, 03-544-5050

חוות צוק המעדניה, ת"א

בחוות צוק המעדניה, שבבעלות החוואי תומר צוק והשף אסף שנער, מציעים מגוון אפשרויות לרכישת אוכל לחג: בשר טרי איכותי מהקצביה, מנות "להכניס לתנור" ולהשלים בישולן בבית ותפריט אוכל מוכן לראש השנה עם אפשרויות כמו רוסטביף פילה בקר בחרדל, פלפל שחור, מלח ורוזמרין (275 שקלים); רוסטביף סינטה בחרדל, פלפל שחור, מלח ורוזמרין (179 שקלים); כתף או שוק טלה, ללא עצם, עם לימון כבוש וזרעי כוסברה (174 שקלים); מסדר צלעות טלה בטימין ולימון כבוש (279 שקלים) ועוד.

איפה: חוות צוק המעדניה, רחוב פרלוק 5 רמת אביב החדשה תל אביב, 077-5155905

אווה סאפי, ת"א

המסעדה המרוקאית תציע לקראת החג תפריט מיוחד של מגוון מנות סלטים, ממולאים, דגים, עוף, קציצות ותוספות שניתן לקחת במשקל או לפי יחידה. בתפריט תמצאו סלטים כמו מטבוחה (12 שקלים); סלט ביצים (7 שקלים); זיתים מרוקאים (7 שקלים); פלפל ממולא בבשר, אורז ועשבי תיבול (18 שקלים); קציצות דג- תערובת של דגים טריים ברוטב מסורתי, כוסברה, פלפלים ושום ( 11 שקלים ליחידה); עוף בבצל וקינמון (27 שקלים ליחידה) ועוד.

איפה: Ewa Safi, השחר 8 תל אביב, 054-2533348.

דלי טעם וצבע. איתיאל ציון,
דלי טעם וצבע/איתיאל ציון

דלי טעם וצבע, עמק חפר

המעדנייה החדשה של קייטרינג טעם וצבע שנפתחה לפני מספר חודשים באזור התעשיה של עמק חפר מציעה תפריט חגיגי לראש השנה ולחגי תשרי עם מבחר מעדנים ומנות כמו קוביות אסאדו בזיגוג ברביקיו תפוזים; שוק אווז במיסו הדרים; ביף בורגניון; בייבי ריבס עם גרגרי חומוס, מנגולד ופלפלים; בגזרת הסלטים: סלט ארטישוק; גזר וחומוס מבושלים עם עשבים; סלט קינואה עם גרגרי חומוס ושערות גזר ועוד.

איפה: דלי טעם וצבע, רחוב גשר העץ 3 אזור תעשיה עמק חפר, 052-6634743

זויה, נתניה

מסעדת הגריל והבשרים זויה גריל בר מזמינה אתכם למלא את שולחן החג עם מבחר סלטים ומנות עיקריות תוצרת המסעדה. בין המנות יש סלטים כמו סלט חצילים פיקנטי; סלט כרוב לבן; סלט טבולה ערבי אסלי; סלט עגבניות חריפות; קובה ביתית (7 שקלים ליחידה); קישואים ממולאים בבשר, פלפל ממולא או כרוב ממולא (25 שקלים למנה) ועוד.

איפה: זויה גריל בר, תחנת דלק השחר כביש 2 (לכיוון דרום),09-8862200

  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully