נושאים חמים

המאכלים האלה יהפכו את ההנגואבר שלכם לקצת פחות קשה

גם אתם אוהבים להשתכר אבל שונאים את הבוקר שאחרי? אל דאגה, המאכלים האלה, שיש לרובנו בבית, יסייעו בהתמודדות עם החמרמורת

Drunk People Doing Things

בסרטון – אנשים שיכורים עושים פדיחות

יכול להיות שזה לא בריא, אבל זה אין הרבה שיחלקו על הקביעה שלהשתכר זה כיף. מה שפחות כיף הוא לקום בבוקר עם הנגאובר מהגיהנום, כזה שמשפיע על המשך היום שלכם - בין אם בעבודה, בלימודים או סתם בבית.

אל דאגה, יש דרכים להתמודד איתו. מספר מומחים סיפרו למגזין "קוסמופוליטן" על הדרכים שלהם להתמודד עם חמרמורת. הנה חלק מהן:


עוד בנושא
אלה המאכלים שעוזרים להפיג הנגאובר ברחבי העולם
דרינק, עירוי ולמשרד: פתרון הקסם להנגאובר

via GIPHY

1. פחמימות
"אני מנסה להציף את הגוף שלי במינרלים כדי לסייע לתהליך הניקוי", אמרה התזונאית קתרינה קייזר. "על כן, אני שותה שייק ירוק או מי קוקוס. הדבר השני הוא מעשי יותר. אני חייבת לאכול משהו מתובל. עבורי, פחמימות הן מאסט כשאני בהנגאובר".

2. ביצים
התזונאית אמה דרבישייר הסבירה: "אחרי יותר מדי יין או פינה קולדה, אני שותה הרבה מים ואוכלת ביצים על טוסט".

via GIPHY

3. אבוקדו על טוסט
התזונאית מנאל צ'וצ'ן טענה שהדרך שלה להעביר את ההנגאובר היא לשתות הרבה מי קוקוס, ולאכול אבוקדו על טוסט: "זה יספק את התאווה שלנו לפחמימות ואוכל שמן, ויספק שומנים טובים לגוף".

4. דייסה
התזונאית ריינון למברט מסבירה: "אני תמיד מזכירה לעצמי לשתות הרבה מים יום אחרי ששתיתי אלכוהול, בקלות יותר מ-2 ליטר. מבחינת אוכל, דייסה מרעננת עם אגוזים ופירות".

ולשתות מים

via GIPHY