וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום הרטוב שלנו: טבלת השוקולד הגדולה בעולם

16.10.2017 / 13:19

שיא גינס לטבלת השוקולד הגדולה בעולם נשבר השבוע בפרו, ובמקסימום אלגנטיות: טבלת השוקולד הכילה ערמונים, אגוזים וריכוז יוצא דופן של 70 אחוז קקאו

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

לידיעת השוקוהוליקים: שיא גינס חדש נשבר בדרום אמריקה, עם ייצור טבלת השוקולד הגדולה ביותר בעולם. על השיא החדש חתומה פרו. קבוצת אופים מבית הספר לקונדיטוריה בעיר הבירה של פרו, לימה, יצרה במשך יותר מ-8 שעות טבלת שוקולד אגוזים ענקית, שאורכה 7 מטרים, עוביה הוא 5 סנטימטרים ושטחה הכולל הוא 21 מטרים רבועים.

טבלת השוקולד המאסיבית שיצאה תחת ידי הקונדיטורים, כולם מחזיקים בתואר שף-פטיסייר, מכילה לא פחות מטון של קקאו פרואני וכ-20 ק"ג של תערובת ערמונים ואגוזי פקאן.

עשה לכם חשק? מתכונים עם שוקולד

ND שיא גינס חדש: השוקולד הגדול בעולם הוצג בפרו. רויטרס
בהכנה/רויטרס

עלותו הכוללת של התוצר הסופי נאמדה בסכום הדמיוני של כ-250,000 סול (כ-77,000 דולר). סך הכל, הכיל השוקולד ריכוז גבוה של קקאו, כ-70 אחוז. חטיפים דומים אמנם יוצרו בעבר ברחבי הגלובוס, אבל במסגרת הנסיונות מעולם לא שולבו בהם אגוזים והם אף פעם לא הכילו ריכוז כל כך גבוה ואיכותי של קקאו.

לאחר ההכרזה על שבירת השיא והכניסה הרשמית לספר השיאים של גינס, חולק ממתק העל האימתני בין ילדי שנכחו ביריד השוקולד שנערך בפארק קאמפו דה מרטה.

עוד באותו נושא

סופר קראנץ': ביס שוקולד- בוטנים

לכתבה המלאה
כדורי שוקולד- טחינה עם ביסקוויטים. נמרוד סונדרס,
שיא חשוב. שוקולד/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully