וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה בלי תחתית במסעדת טיטו בגבעתיים

29.10.2017 / 12:32

ערבי פיצה בלי תחתית במסעדת טיטו, כריכי פרנה בסגנון מרוקאי באווה סאפי, וארוחות הלואין בסגנון אמריקאי במסעדות - פותחים שבוע

ימי שני פיצה ללא הגבלה בטיטו, גבעתיים

פיצה ללא תחתית בטיטו גבעתיים. שרית גופן,
פיצה בלי תחתית/שרית גופן

מה קורה: מסעדת טיטו שבגבעתיים משיקה סדרת ערבי פיצה ללא תחתית מדי יום שני במחיר 69 שקלים לסועד (בהזמנה של כל סועדי השולחן).

מתי: כל יום שני החל מהשעה 18:00 ובמהלך כל הערב

מה אוכלים: מבחר סוגים שונים של פיצות ללא הגבלה כמו ארטישוק ושום, רוטב עגבניות, מוצרלה, ארטישוק איטלקי, זיתי קלמטה, עגבניות שרי וחזה אווז מעושן; פיצה פרימוורה עם בשמל פסטו, ברוקולי, אספרגוס, זוקיני, ארטישוק איטלקי, אפונת גינה, מוצרלה ופורטובלו; פיצה פפרוני רוטב עגבניות, מוצרלה, פרובלונה ועוד.

איפה: טיטו, דרך יצחק רבין 53 גבעתיים, 03-6317080

ליל כל הקדושים במסעדות

ליל כל הקדושים במסעדת אמריקה. אנטולי מיכאלו,
ליל כל הקדושים במסעדת אמריקה/אנטולי מיכאלו

מסעדת אמריקה, ת"א

במסעדת אמריקה בבית ציוני אמריקה יחגגו את ליל כל הקדושים במהלך 30-31 באוקטובר עם תחפושות וקישוטים, דלעות מגולפות וקורי עכביש, אבל גם עם שורת מנות ברוח החג כמו Bloody burger- דאבל בורגר עם גבינה כחולה, פונדו גבינות וסלק, טבעות בצל ורוטב אמריקה (88 שקלים) או Freddy Krueger hot dog- נקניקיית "אצבע" במילוי גבינת אמנטל, בצל מקורמל, קולסלאו, קטשופ וקראמבל תירס (42 שקלים) ועוד.

אמריקה. רחוב אבן גבירול 26 תל-אביב, 03-6884884

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פופינה, ת"א

השף אוראל קמחי הכין לכבוד ליל כל הקדושים ספיישלים ברוח החג שיוגשו ב-31 באוקטובר במסעדה. החל מקוקטייל מקסיקן פמפקין עם טקילה, סירופ דלעת וזרעי כוסברה, ליים, סן גרמן ואנגוסטורה תפוז (52 שקלים) ועד ספיישלים מעוררי תיאבון כמו סשימי דג ים, קרם דלעת צלויה ודבש-קינמון, פנצ'טה טלה וגזר לבן (72 שקלים) ועוד.

מסעדת פופינה, רחוב אחד העם 3 נווה צדק תל-אביב, 03-575-7477

ברשת הברים מייקס פלייס, כל הארץ

ברשת הברים מייק'ס פלייס יחגגו את ליל כל הקדושים עם תפריט אוכל אמריקאי, תחרות תחפושות מפחידות, פרצופי דלעת עם נרות ומבצעי ממתק או תעלול. יוגשו מנות בהשראת החג כמו המבורגר ביג מייק עם בייקון וגבינה בתוספת של צ'יפס דלעת (89 שקלים); שלוש נקניקיות עגל צלויות על הגריל עם קרם בטטה ודלעת (68 שקלים) ועוד.

בסניפי רשת מייקס פלייס ברחבי הארץ

בראון, ת"א

בבראון חוגגים את האלווין עם ספיישלים המבוססים על חומרי גלם כתומים כמו פוקאצ'ה דלורית עם עגבניות שרי צלויות, מרווה, טימין, שמן שום, קייל, בצל סגול ומלח ים (74 שקלים) או סלט חם של קינואה בדלעת ערמונים עם קוביות קישואים, גזר, בצל, שום, שמיר ואגוזים קלויים (74 שקלים) ועוד. התפריט יוגש מה-29 באוקטובר ועד ה-3 בנובמבר.

בראון, ניסים אלוני 10 מתחם G צמרת תל אביב, 03-5444024

קפה לואיז, כל הארץ

לכבוד חג ההאלווין רשת קפה לואיז מציעה מנות ספיישל כתומות ביום שלישי ה-31 באוקטובר. בין המנות סירות בטטה על מצע של עדשים שחורות עם יוגורט קארי (25 שקלים); ריזוטו פטריות במיץ גזר עם טריו דגנים של כוסמין, גריסים ואורז ארבוריו (45 שקלים) ועוד.

בסניפי רשת קפה לואיז ברחבי הארץ

מסעדת הטרקלין מתארחת עם ליין מהסרטים במסעדת לה בוקה, ירושלים

הטרקלין ביסטרו בשר ויין חוגג 10 שנים. שי בן אפריים,
סינטה על חלוק נחל לוהט/שי בן אפריים

מה קורה: ליין ארוחות מהסרטים של מסעדת הטרקלין מגיע לירושלים והפעם בגרסה הכשרה עם 11 מנות המוגשות לאחר צפייה בקטעים מסרטי אוכל ידועים ומוסיקה מסרטים.

מתי: מדי יום שלישי במהלך נובמבר, הארוחה הראשונה ב-7 בנובמבר.

מה אוכלים: לאחר כל קטע מסרט שיוקרן תוגש מנה, למשל נתחוני עוף בקארי על מצע אורז ופלפל קלוי; מרק ירקות שורש כתומים עם חלב קוקוס; נתחי בקר במחבת לוהטת עם פוטטו ועוד. מחיר לסועד 265 שקלים כולל שתיה חריפה. פרטים נוספים באתר האינטרנט של הטרקלין.

איפה: מסעדת לה בוקה, רחוב שלומציון המלכה 8, ירושלים,03-5660013. כשר

פתיחת עונת המסיק בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית

מסיק זיתים בחוות דרך התבלינים. נועה אבן חיים,
זיתים שנמסקו/נועה אבן חיים

מה קורה: בסוף השבוע הקרוב מתחילה עונת המסיק בחוות דרך התבלינים בשדות בית לחם הגלילית עם מגוון פעילויות למשפחה סביב קסמו של עץ הזית.

מתי: החגיגות תתקיימנה בימי שבת לאורך חודש נובמבר.

מה עושים: סיור בטרקטור למטעי הזיתים והכנת שמן זית טיפולי; טעימות זני שמן זית איכותיים מהגליל, מגוון סוגי חלבות, גבינות ועוד; סדנא חוויתית של כבישת זיתים ועוד. חלק מהפעילויות בתשלום, פרטים נוספים באתר האינטרנט של חוות דרך התבלינים.

איפה: חוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, 04-9533405

חמארה יוונית במוציא, ירושלים

המוציא בלוקיישן חדש. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
חמארה במוציא/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

מה קורה: השף אבי לוי משיק במסעדתו המוציא ערבי חמארה שיתקיימו אחת לכמה שבועות עם מנות ספיישל ממטבח מקומי אחר עם הופעות חיות ומוזיקה שתהפוך את הערב לחגיגה אחת גדולה.

מתי: הערב הראשון יתקיים ביום שלישי 31 באוקטובר ויהיה בסימן חגיגה יוונית.

מה אוכלים: יוצעו ספיישלים מן המטבח היווני כדוגמת עלי גפן ממולאים באורז עם רוטב עגבניות חריף (59 שקלים) או חציל קלוי עם אגוזי מלך ושום קונפי (59 שקלים) וגם קוקטיילים על טהרת האוזו ועוד.

איפה: המוציא, יפו 113 ירושלים, 02-6310050

פסטיבל היין של מטה יהודה

פסטיבל היין של מטה תיירות יהודה. רז אטיאס,
טעימות יין/רז אטיאס

מה קורה: בשבוע הבא ייפתח בפעם ה-19 פסטיבל היין של מטה יהודה, בהשתתפות 34 מיקבי האזור. במהלך סופי השבוע של חודש נובמבר יתקיימו מגוון אירועים ייחודיים ביקבים השונים באזור, סיורי יין מודרכים שישלבו ביקור ב-3 יקבים שונים בכל פעם עם טיול בין נופיה התנ"כיים של מטה יהודה.

מתי: הפסטיבל ייפתח באירוע מרכזי חגיגי שיתקיים ביום חמישי ה-2 בנובמבר החל מהשעה 19:30, במלון יד השמונה, בהשתתפות כל היקבים.

מה עושים: המבקרים יוכלו לטעום ממבחר יינות משובחים מכרמי האזור ולהכיר את הייננים ובעלי היקבים, סביב שולחנות בר עם מוסיקה וליהנות מהאוויר הצלול כיין לנופם של הרי ירושלים אשר מקיפים את המלון הפסטורלי הטובל בירוק.

איפה: פרטים נוספים באתר האינטרנט של תיירות מטה יהודה.

פסטיבל הזית של משק ג'השאן, מושב כלנית

מרכז המבקרים במשק משפחת ג'השאן. רביע ג'השאן,
מרכז המבקרים של משק ג'השאן/רביע ג'השאן

מה קורה: אירועי פסטיבל הזית במשק משפחת ג'השאן במושב כלנית שבגליל התחתון יכללו מטעמים גליליים בניחוח בדואי שיוכנו על ידי השף יחיא אל הייב שידגים הכנת אוכל מעלים וצמחים הגדלים בגליל. לצד השף יכינו בנות משפחת ג'השאן מטעמים מבית אימא וכן ייאפו בטאבון פיתות זעתר ולבנה. המבקרים במרכז ובבית הבד הסמוך אליו, יוכלו לקחת חלק בהפקת שמן הזית וכן להשתתף בסדנאות לכבישת זיתים והכנת כדורי לבנה בשמן זית.

מתי: מדי יום שבת במהלך נובמבר, בית הבד יהיה פתוח למבקרים גם בשאר ימות השבוע.

איפה: משק משפחת ג'השאן, מושב כלנית, 10 ק"מ צפונית לצומת גולני, 050-7881481.

חגיגית סוף הבציר ביקב טוליפ, קרית טבעון

בציר ביקב טוליפ. שגיא מורן,
בציר ביקב טוליפ/שגיא מורן

מה קורה: חגיגות סיום בציר ביקב טוליפ באירוע טעימות בו ניתן יהיה לטעום את היינות הצעירים של הבציר הנוכחי היישר ממיכלי נירוסטה, לחוות את הניחוחות והטעימים של היין בתחילת דרכו ולהשוות לאחיו הבוגרים מבצירים קודמים של יקב טוליפ אשר יימזגו בטעימות לכוסות. הטעימות יתובלו בהסברים וסיפורים של אנשי היקב וכמו כן יוצע דוכן אוכל בתשלום.

מתי: יום שישי ה-3 בנובמבר בין השעות 10:00-15:00

איפה: יקב טוליפ, כפר תקווה קרית טבעון, 04-9830573

תפריט בין ערביים במסעדת דיינינגס, ת"א

סושי במסעדת דיינינגס. אנטולי מיאכלו,
סושי של דיינינגס/אנטולי מיאכלו

מה קורה: קוקטיילים, סושי, שמפניה, אויסטרים ונוף לשקיעה עם תפריט בין הערביים החדש במסעדת דיינינגס במלון נורמן

מתי: בימים א'-ה' בין השעות 18:00-20:00

מה אוכלים: 5 יח' אויסטר ג'ילארדו עם רטבי פטל-טוסאזו, יוזו ושום ופונזו (100 שקלים); רול שוסי ספייסי טונה ושומשום עם פלפל שישימי (55 שקלים); כבד אווז צרוב במחבת עם עירית וסויה מתוקה עם צלופח מים מתוקים (92 שקלים) ועוד.

איפה: דיינינגס, נחמני 25 תל אביב, 03-5435444

תפריט בשר יוצא דופן בקלארו, ת"א

נתחי בשר לא דגרתיים בקלארו. אנטולי מיכאלו,
נתחים לא שגרתיים/אנטולי מיכאלו

מה קורה: תפריט נתחים לא שגרתיים במסעדת קלארו עם מגוון מנות המתבססות על נתחים בחיתוכי קצב ייחודיים, שרקוטרי בייצור עצמי, ואף מנות של בשר ברווז, גדי, שליו וחזיר, המגיעים ממגדלים קטנים ועצמאיים בארץ.

מתי: בין התאריכים 31 באוקטובר עד ה-11 בנובמבר.

מה אוכלים: אוזני חזיר מטוגנות, ברביקיו תפוחים מעושן , שמנת חמוצה (48 שקלים); טאקו של בשר גדי בבישול ארוך, סלסת עגבניות ירוקות, צ'אטני אננס, כוסברה (138 שקלים); קרעפלך ברווז, קונסומה ברווז ארומטי, בצל ירוק (84 שקלים) ועוד.

איפה: קלארו, רחוב הארבעה 23 תל אביב, 03-6017777

אגאדיר מחזירה את הוואגיו לתפריט, כל הארץ

המבורגר וואגיו של אגאדיר. כפיר זיו,
בשר וואגיו משובח/כפיר זיו

מה קורה: אגאדיר מחזירה את המבורגר הוואגיו לתפריט. ההמבורגר מיוצר מבשר בקר מזן וואגיו מובחר, אשר גדל בכפר תבור, בגידול מיוחד עבור רשת אגאדיר.

מה אוכלים: לוואגיו יש תפריט מיוחד הכולל תוספות כמו חזה אווז מעושן וקרם קונפי שום, כחולה, בצל קריספי ורוטב סרירצ'ה ואת הוורסיה הקלאסי:ת חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ ובצל סגול.

איפה: בסניפי רשת אגאדיר.

העוגיות החמות של נייט קוקי מגיעות גם לצפון העיר, ת"א

עוגיות חמות של ניייט קוקי. איה אפרים,
משלוח עוגיות/איה אפרים

מה קורה: NightCookie, משלוחי העוגיות החמים עד דלת הבית, מרחיבים את אזור החלוקה שלהם עד לצפון הישן של תל אביב- שדרות נורדאו ופנקס.

מתי: המשלוחים פועלים מיום רביעי עד שבת מתשע בערב ועד שתיים אחר חצות.

מה אוכלים: בתפריט עשרה סוגים שונים של עוגיות כמו שוקולד צ'יפס, לימון ושוקולד לבן, קרמל, שוקולד חלב, חמאת בוטנים, שוקולד מריר, שוקולד מריר וצ'ילי ויש גם עוגיות טבעוניות.

איפה: הזמנות באתר האינטרנט של נייט קוקי.

תפריט כריכי פרנה באווה סאפי, ת"א

תפריט הפרנות של אווה סאפי. אורן ברוך,
כריך פרנה/אורן ברוך

מה קורה: מסעדת Ewa Safi משיקה את תפריט כריכי הפרנות שבו יוגשו מנות מרוקאיות מסורתיות בתוך לחם פרנה שנאפה במקום בכל יום עם מגוון תוספות. יש גם תפריט של ארוחה עסקית חדשה הכוללת לחם פרנה, מנה ראשונה ועיקרית ב-88 שקלים.

מה אוכלים: דג מרוקאי מטבוחה, גזר ופלפל מבושל בציר דגים (48 שקלים); קבב טלה, טחינה, מטבוחה, סלט ירקות ועלי פטרוזיליה (48 שקלים); קציצות ירק קרם חצילים, גזר, פלפל קלוי וטחינה (48 שקלים) ועוד.

איפה: Ewa Safi, השחר 8 תל אביב, 054-2533348

רשת Wok A Way מחדשת את התפריט, כל הארץ

קארי אדום של wok a way. אנטולי מיכאלו,
קארי של ווק א וואיי/אנטולי מיכאלו

מה קורה: רשת ווק-א-וואיי, רשת מסעדות אוכל רחוב אסיאתי בהרכבה עצמית, מתרחבת ומחדשת את התפריט.

מה אוכלים: הסועדים מרכיבים את המנה עם חומרי הגלם האהובים עליהם עם בסיס כמו אטריות אודון או אטריות אורז, תוספות כמו ירקות, עוף או בקר ורטבים כמו קארי ירוק, טריאקי, סצ'ואן ועוד.

איפה: בסניפי Wok A Way ברחבי הארץ

עסקיות חדשות במרינדו, עין גב ויקנעם

נתחי בשר של מסעדת מרינדו. גלעד הרשלג,
נתחי בשר של מרינדו/גלעד הרשלג

מה קורה: ארוחות עסקיות חדשות ברשת מסעדות הבשר מרינדו.

מתי: בימים א'-ד' מהשעה 12:00 עד אחרון הסועדים, ביום ה' בין השעות 12:00 ועד 17:00

מה אוכלים: עסקיות בשלוש דרגות מחיר- 33, 59 או 79 שקלים עם מנות כמו חטיפי אסאדו, כריך צ'וריסוס, קבב טלה צנובר ונענע ועוד.

איפה: בסניפי מרינדו בעין גב וביקנעם.

ועוד כמה קטנות

- רשת משקאות הטפיוקה B-FRESH (בי פרש) משיקה את סניפה ה-13 במתחם החדש של המרינה באשקלון

- סניף ראשון וכשר של רשת BBB ברחוב הלל 5 בירושלים עם כשרות מהודרת של בד"צ בית יוסף.

- מושיק רוט פתח סניף של מסעדת שמונה בנתיבות בהכשר בד"צ

- סניף אקספרס חדש ברחוב קרליבן בתל אביב לרשת המסעדות "המסעדה" עם עיקריות ב-15 שקלים.

- מסעדת הקוקטיילים התל אביבית פרנץ' 57 נסגרה בסוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully