וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרעצל טרי להמונים: מאפייה חדשה לשף ערן שרויטמן

5.11.2017 / 11:10

את הפרעצלים הטריים שלו אפשר היה להשיג עד לא מזמן רק במסעדות וברים מסוימים בתל אביב, אבל מעכשיו לשף ערן שרויטמן יש מאפיה ובית קפה משלו שם תוכלו לרכוש הביתה את המאפים המופלאים, אבל לא רק

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

בשבוע שעבר נפתח להרצה בית הקפה והמאפייה החדשה של השף ערן שרויטמן. שרויטמן, שברזומה שלו לימודים בקורדון בלו, הוביל במשך כמה שנים את המטבח במסעדת תמוז בנווה צדק בתל אביב, ולאחר מכן קטף את התהילה שלו במסעדת אורקה המוצלחת. בהמשך לקח חלק בהקמתם של כמה מקומות נוספים שלא האריכו ימים כמו אמיצ'י, פרימוס ופיצריית בית העם.

במהלך השנים האחרונות עמל שרויטמן על פיתוח הלחמים והפרעצלים שלו שנמכרים במספר מסעדות ונקודות בתל אביב כמו בבר הפיקוק, והפכו לשם דבר. את האהבה הגדולה לבישול הוא לא נטש, רק פינה מעט מקום לתחום האפייה, כך שהמקום החדש יתפקד כמאפיה עם בית קפה. אמנם הלחם יהיה מרכז העניינים, אבל בהמשך מקווה שרויטמן לחזור לבישול ולהוסיף לתפריט המקום גם כמה בישולים.


עוד מאפיות חדשות שכדאי לנסות:
- השואורום בייקהאוס, המאפייה הפוטוגנית בכיכר רבין בתל אביב
- ברדא, מאפייה חדשה בעיר התחתית בחיפה

פרעצל של שרויטמן. רעות סהר,
הפרעצלים המפורסמים/רעות סהר

בינתיים, מלבד לחמים ופרעצלים שאפשר לקנות במקום כדי לקחת הביתה, תמצאו כאן תפריט המתמקד בכמה סוגי סנדביצ'ים, מבחר מצומצם של עוגות ופיצה אחת.

בין הכריכים אפשר להתענג על פרעצל עם סלמון (34 שקלים), פרעצל עם הרניג ושמנת (32 שקלים), פרעצל עם גבינת המאירי ועגבניות שרי (34 שקלים) או כריך מלחם מחמצת עם גבינת קמבזולה נהדרת, חסה ועגבניה (32 שקלים). לפעמים יש גם ספיישל מתחלף של פרעצל עם מטבלים כמו שמנת, ממרח עגבניות או שמן זית וזעתר. לשמחת הטבעונים יש גם כריך נהדר של אבוקדו ופלפלי צ'יפוטלה (28 שקלים).

עוד באותו נושא

נייט קוקי: מיזם חדש של עוגיות חמות עד הבית

לכתבה המלאה
הלחם של שרויטמן. רעות סהר,
לחמי מחמצת/רעות סהר

את כל הכריכים אפשר להזמין בלחם או בפרעצל ואפשר גם להזמין רק חצאי כריכים. המקום כרגע בהרצה ופתוח בימים א'-ו' בשעות 7:00-15:00 ובהמשך יורחבו שעות הפתיחה עד הערב.

שרויטמן, נחלת יצחק 30 תל אביב, 03-6917767

הפיצה של שרויטמן. רעות סהר,
הפיצה של שרויטמן/רעות סהר
סנדביץ' של שרויטמן. רעות סהר,
סנדביץ' מלחם מחמצת של שרויטמן/רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully