וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כאן! נוטלה שינתה את המתכון שלה מתחת לאף שלנו - ואוהבי הממרח בהיסטריה

7.11.2017 / 23:29

חובבי ממרח השוקולד-אגוזים זועמים על פררו ששינתה בסתר את המתכון הסודי שלה, הוסיפה סוכר וחלב רזה על חשבון הקקאו, והרסה להם את הטעם המוכר והאהוב

זה מה שעושים עם שאריות הנוטלה בצנצנצת/à la Susu

בסרטון - הפתרון לשאריות הנוטלה שקשה להגיע אליהן

"יש דברים שפשוט אסור לגעת בהם", כתב מעריץ עצבני בתגובה אחרי שגילה שחברת פררו שינתה את המתכון של נוטלה (לפחות בגרמניה) בלי לעדכן את הצרכנים שלה. הוא ועוד אלפים טוענים שהם התאכזבו לגלות שממרח השוקולד-אגוזים האהוב כבר לא דומה לטעמו המקורי. אנחנו כל כך חייבים עכשיו כף של נוטלה ישר לפה כדי להירגע!

מי שעלה על התגלית המרעישה הזאת היא קבוצת צרכנים גרמנית שחשפה השבוע בעמוד הפייסבוק של המרכז להגנת הצרכן של המבורג את השינוי המדויק במתכון שפוענח על סמך ניתוח של תווית המוצר. בהודעה נמסר כי הממרח מכיל כעת 8.7 אחוזים אבקת חלב רזה במקום 7.5 אחוזים כפי שהיה נהוג עד היום ושכמות הסוכר בנוטלה, שכבר כיסתה מחצית מהמוצר, גדלה גם היא מ-55.9 ל-56.3 אחוזים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

חוקרים יצרו סוג חדש של שוקולד בצבע ורוד

לכתבה המלאה

השלוחה הגרמנית של פררו הודיעה שהיא רק ביצעה "התאמות" למוצר כפי שעושים מותגים רבים למוצריהם, "האיכות וכל שאר מאפייני הנוטלה נותרו כפי שהיו". אולם, ארגון הצרכנים ציין שצבעה של הנוטלה הפך לבהיר יותר מאז השינוי שהתבצע והגיע למסקנה שאבקת החלב הרזה נוספה על חשבון כמות הקקאו, פרט אותו נוטלה אינה מחויבת לפרסם.

הרבה חובבי נוטלה הביעו את מרמורם ברשתות החברתיות. אחת כתבה: "פררו שינתה את המתכון של הנוטלה (לפחות בגרמניה). יותר סוכר, פחות שומן וכנראה פחות קקאו. זה ה-1 באפריל היום?". משתמש אחר צייץ: "בדיוק נודע לי שנוטלה שינתה את המתכון שלהם. נו באמת, יש דברים בחיים שאסור לעשות וזה אחד מהם!".

  • עוד באותו נושא:
  • נוטלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully