וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הנורמן: מסעדת אלנה נפתחת

12.11.2017 / 12:51

במקום מסעדת דה נורמן, נפתחת בימים אלה מסעדה חדשה בשם אלנה. המקום החדש גם הוא בניצוחו של ברק אהרוני, רק בגרסה קלילה ועם מקום רב יותר לביטוי סגנונו האישי של השף

סטייק כרובית במסעדת אלנה. דייויד לופטוס,
סטייק כרובית במסעדת אלנה/דייויד לופטוס

השבוע, אחרי תהליך ארוך שהחל לפני כשנה וחצי, הפכה מסעדת דה נורמן בגלגולה החדש למסעדת אלנה (Alena). המסעדה של השף ברק אהרוני, הממוקמת בקומת הכניסה של מלון הבוטיק דה נורמן נקראת כך על שמה של אלנה לוריא-זוגתו של נורמן. לדברי אהרוני, הסיבה העיקרית לכך הייתה הרצון להיפרד מהתדמית הכבדה של המסעדה, המזוהה עם בית המלון ולתת לה ישות נפרדת וקלילה יותר, המזוהה יותר עם השף שלה. "הגעתי למסקנה שהמסעדה הזאת פיתחה לה זהות חדשה, שהיא חלק ממני", הוא מסביר.

בתחילת דרכה, שימשה דה נורמן בראסרי ים-תיכוני וכעת בסיומו של תהליך ממושך, היא פותחת כפתור והופכת למסעדה קלילה יותר. "למרות שהתפאורה עדיין יפה ואלגנטית, השירות, האווירה והמוזיקה הפכו לקלילים", מסביר אהרוני.

ברק אהרוני. אנטולי מיכאלומ,
ברק אהרוני/אנטולי מיכאלומ

גם מבחינת התפריט חלו שינויים, שנועדו לתת מקום רב יותר לסגנונו של אהרוני. למעט הבראנץ' האהוב של הנורמן שיישאר, שאר התפריט השתנה. בין המנות החדשות: עלי כרוב ממולאים בתבשיל אורז, מנגולד וצימוקים שחורים עם חמאה מזוקקת ולבנה (48 שקלים), כרובית צלויה בגחלים על פירה של עשבי תבלין, זוקיני ירוק ושמן עגבניות שרי (44 שקלים); כיסונים ממולאים בבשר טלה עם תרד, ברוטב בשמנת חמוצה ויוגורט (64 שקלים) עוף צלוי עם לימונים כבושים, קייל וזיתי קלמטה (78 שקלים); עופיון אורגני נטול עצמות משוח במרווה, לימון וסוכר דקלים, צלוי בשלמותו בתנור גחלים (86 שקלים) ועוד.


אלנה. מלון הבוטיק דה נורמן. נחמני 25, תל אביב. 03-543-5400. שעות פתיחה: א-ה 07:00-11:30 (בוקר), 12:30-15:00 (צהריים), 18:00-22:30 (ערב); שישי ושבת 07:00-14:30 (בראנץ'), 18:00-22:30 (ערב)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
כיסוני טלה במסעדת אלנה. דייויד לופטוס,
כיסוני טלה באלנה/דייויד לופטוס
כרוב ממולא במסעדת אלנה. דייויד לופטוס,
כרוב ממולא/דייויד לופטוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת דה נורמן. תהפוך לקלילה יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך
ברד פודינג של דה נורמן. אנטולי מיכאלו,
ברד פודינג של הנורמן. ישאר?/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully