וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיר, מחבת ומצלמה: כך תצלמו אוכל כמו מקצוענים

אם גם בתמונה העשירית שצילמתם העוגה לא נראית מגרה, הכתבה הבאה היא בשבילכם. בסדנה ייחודית בבית חנה, הבלוגרית והצלמת אפרת ליכטנשטט מסבירה מהן הטעויות הנפוצות ואיך להימנע מהן ולהגיע לפריים מושלם, כזה שיעורר רעב בכל מי שצופה בו

פאי תפוחים של אפרת ליכנשטט. אפרת ליכטנשטט,
פאי תפוחים. כך תשיגו את הפריים המושלם/אפרת ליכטנשטט

בשנים האחרונות, לצד סירים ומחבתות, מצוייד כל בשלן חובב גם במצלמה. אם גם אתם נמנים על חובבי המטבח והבישולים ודאי יצא לכם להוציא מהתנור מאפה זהוב מהתנור, לזלף עוגה גבוהה ומושלמת או סתם להיות גאים בארוחה הצבעונית שארגנתם לילדים ומיד לשלוף את מצלמת הטלפון. תחושת הגאווה הנלווית מחייבת לשתף את כל העולם ביצירה המופלאה, אבל לעתים קרובות גם בתמונה העשירית שצילמתם זה עדיין לא נראה מגרה כמו במציאות ובטח לא סקסי כמו בתמונות האינסטגרם אחריהן אתם עוקבים. אז מה השתבש ומה עושים?

הבלוגרית וחיית האינסטגרם והסטופ מושן אפרת ליכטשנטט מהבלוג "אז מה את עושה כל היום?" זוכרת היטב את התמונות הראשונות וחסרות הנסיון שהעלתה לפני 6 שנים בימיו הראשונים של הבלוג. בשנים שחלפו מאז היא הפכה להיות צלמת מוערכת ומשופשפת עם סגנון מקצועי פוטוגני המזוהה עמה. כדי שגם לכם יהיה קל יותר בפריים הבא ותוכלו ללמוד מהטעויות שלה ,היא נותנת את כללי הזהב שלה בסדנת צילום מקצועית וגם חושפת כמה סודות מקצועיים.

  • עוד באותו נושא:
  • צילום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully