וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אתם אוהבים את הטוסט שלכם? השאלה שגרמה לסערת השמצות

16.12.2017 / 23:44

שאלה פשוטה על צורת הטוסט האהובה עליכם יצרה דיון חסר פרופורציה עם תגובות זועמות ומשמיצות. אז איך אתם אוהבים את הטוסט שלכם? חתוך למשולשים, חתוך לאורך או חתוך לרוחב? הגיבו ברוגע

צילום: סיפור בדקה

בסרטון - בקרוב הטוסט יחזה את מזג האויר

HallamNation, ליל הסטודנטים הרשמי של איחוד אוניברסיטת שפילד האלאם הפועל כבר עשור וחצי ומתקיים באחד המועדונים בעיר, העלה בפני הסטודנטים (ולא רק) סוגיה מעניינת שהצליחה לעורר דיון סוער ברשת: איך כדאי לחתוך את הטוסט?

הם פרסמו בטוויטר תמונה של שלושה טוסטים – אחד חתוך באלכסון, אחד חתוך לרוחב ואחד חתוך לאורך– וביקשו מעוקביהם לבחור את צורת הטוסט המועדפת עליהם - אותם הם מתכננים להגיש לסטודנטים בתום המסיבה. זה אולי ישמע לכם מוזר, אולם לטוסטים שסוגרים את מסיבת שפילד האלאם יש תפקיד חיוני. הטוסטים מוגשים בסוף הערב כדי לעזור לסטודנטים להתפכח מכל האלכוהול ששתו ובנוסף, הכספים שמגויסים ממכירתם מועברים כתרומה לבית החולים לילדים שבעיר.

כך התחיל הדיון:

אז איך הציבור אוהב את הטוסט שלו? מאלפי התגובות עולה שצורת הטוסט המועדפת היא... המשולש, בעוד האופציה הכי פחות מועדפת היא הטוסט שחתוך לאורכו. זה היה יכול להסתיים בתשובה פשוטה - אבל אתם כבר יודעים איך הרשת עובדת וגם הדיון התמים הזה הפך במהרה לזירת מלחמה חסרת כל פרופורציה ומלאת השמצות. הסיבה העיקרית למהומה הינה האופציה המלבנית, שלדעת רבים לא רק שאינה מועדפת - אלא גם צריכה להיחשב לא חוקית.

תגובות כמו: "אם אתה חותך את הטוסט שלך לאורך, אתה מוזמן לזרוק את כל החיים שלך לזבל, יא יצור" או "אם אתה חותך את הטוסט שלך כמו בדוגמא מספר 3, אז תעשה טובה ואל תאכל יותר טוסט לעולם" וכמובן "כל מי שבחר במספר 3 הוא חיה" ו"כל חיי לא ראיתי טוסט חתוך כמו מספר 3. פשוט מזעזע".

חלק מהתגובות היו טיפה משעשעות יותר: "אל תסמכו על מספרי 3 שמסתובבים חופשי", "לא ידעתי ש-3 זה בכלל חוקי", "מספר 3 מעביר בי צמרמורת" ו"הכנתי 3 בטעות, זרקתי אותו והייתי זקוק לטיפול כדי להעריך מחדש את חיי".

אני אשם שחתכתי את שלי כמו מספר 3 כשהייתי בן 10

אני רוצה להאמין שהם המציאו את מספר 3 רק בשביל הציוץ הזה

מי הפריק שחותך כמו 3? אני מרגיש לא בנוח

1 זה קלאסי. 3 זה פשוט טעות

אופציה רביעית?

וחמישית

ולמתחכמים

היו גם נמנעים שלא בחרו באף אחת מהאופציות שלהלן. אלה מאמינים שטוסט יש לאכול בשלמותו - או לא לאכול בכלל. "כולכם חלשים. אני לא חותך את הטוסט שלי בכלל. אני אוכל את הטוסט בשלמותו. אני לא משתף אחרים, זה הטוסט שלי", אמר אחד ואחר הוסיף: "מספר 1 או אל תחתכו את זה בכלל. אני מעדיף להיחשב כברברי מאשר ככופר".

דובר מטעם מארגני האירוע סיפר ל-FEMAIL: "אנחנו מכינים טוסטים לסוף המסיבה ומבקשים מהסטודנטים תרומה מרצון עבורם. מינואר עד אפריל השנה הצלחנו לגייס 548.79 ליש"ט מתלמידי שפילד שנהנו מהטוסט שלנו בסוף הלילה".

ומה אתכם?

  • עוד באותו נושא:
  • טוסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully