וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי אוליבר מציג: הטיפ לתפוחי אדמה קריספיים מושלמים בתנור

27.12.2017 / 0:21

השף המפורסם העלה לערוץ היוטיוב שלו סרטון לחג המולד ובו חשף את המתכון שלו ושיתף במספר סודות מפתיעים. בשביל הטריקים שלו תזדקקו בעיקר למועך תפוחי אדמה, אך לא יזיק אם תכינו מראש גם כמה עלי מרווה וחומץ

שיטה לקילוף תפוחי אדמה בשניות/מערכת וואלה! News

בסרטון – הדרך הקלה לקילוף תפוחי אדמה

אין כמו תבנית של תפוחי אדמה צלויים בתנור, זהובים וקריספיים מבחוץ ועם זאת רכים ונימוחים מבפנים. הבעיה היא, שהתוצאה לא תמיד יוצאת בדיוק כמו בדמיון. רוצים טיפ פשוט שיהפוך את המשימה הזו לקלה בהרבה? השף המפורסם ג'יימי אוליבר, שיתף בערוץ היוטיוב שלו סרטון שבהחלט עשוי יגרום לכם לרוץ לקלף תפוחי אדמה, בו הוא מדגים איך בעזרת מועך תפוחי אדמה, תקבלו את המנה המושלמת.

לדבריו של המסעדן, הסוד הוא למעוך מעט את תפוחי האדמה לאחר שכבר הזהיבו בתנור ולאחר מכן להחזיר אותם לתנור לעשר דקות נוספות. המעיכה תגדיל את שטח הפנים של תפוחי האדמה ובהתאמה תגדל גם רמת הפריכות שלהם. "אחרי שתעשו את זה לא תסתכלו יותר לאחור", הוא מבטיח.

עוד ב"אסור לפספס"
ראו הוזהרתם: זה מה שקורה כאשר מחממים ביצה קשה במיקרוגל

צפו בג'יימי אוליבר מסביר בעצמו (החל מ- 03:14)

בסרטון, שצבר כבר למעלה מ-130 אלף צפיות, אוליבר מסביר כי תחילה כדאי לבשל מעט את תפוחי האדמה שלמים בסיר עם מים ולייבשם היטב. לאחר מכן מוסיפים חמאה ושמן זית ומניחים בתנור (בחום של 180-200 מעלות) עד להזהבה. לאחר האפייה הראשונית מועכים אותם מעט, בשלב זה הוא ממליץ גם לפזר עליהם מעט עלי מרווה, ש"יוסיפו המון טעם", ומחזירים לתנור עד להזהבה עמוקה יותר.

לטאץ' אחרון במנה, לאוליבר יש טריק נוסף. הוא ממליץ להשתמש בבקבור ספריי (ריק ושטוף כמובן) כדי להתיז מעט חומץ על תפוחי האדמה החמים שיוצאים מהתנור. "החומץ מתאדה באופן מיידי ומוסיף מין פיקנטיות מדהימה", הוא אומר.

לא יכולים לחכות? אתם מוזמנים לנסות את ההצעות של ג'יימי אוליבר ולשתף אותנו בתוצאות. בתיאבון!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה המוצר הסופי. בתיאבון!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully