וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את הבראנץ' הכי משוגע בארץ

8.1.2018 / 15:34

מגדל פנקייקים אימתני, מרק תפוחי אדמה עם קופסה אישית של קורנפלקס מעושן ועגלת תינוק ממנה נמזגים שוטים של משקאות מסתוריים לצדפות ריקות. אין ספק, מצאנו בבלבוי את הבראנץ' הכי מדהים בישראל

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

החורף אולי מדשדש אבל יש כמה דברים בעונה הזאת שהם יוצאים מגדר הרגיל. בבר הקוקטיילים הבלבוי בתל אביב השיקות בראנץ' מיוחד בימי שישי שהוא הכי רחוק מהרגיל שאפשר להעלות על הדעת. מאז שנפתח בקיץ 2014 היה בר הבלבוי הילד המשוגע בתעשיית הקוקטיילים והאלכוהול בתל אביב.

פנקייק דלעת עם בייקון ובננה. אנטולי מיכאלו,
מגדל פנקייק דלעת עם בייקון ובננה/אנטולי מיכאלו

הבר, שנמצא בתוך מלון ברדיצ'בסקי סמוך לשדרות רוטשילד, מעוצב בהקפדה, כיסאות וכורסאות ישנים בסנגון גותי, וילונות כהים שנופלים עד הרצפה, המון פרחים צבעוניים ופרפרים מסתובבים על חוטים ומלצרים שלבושים כמו רוקחים בבית מרקחת בריטי בשנות ה-30. בתחום הקוקטיילים תמיד היו הרפתקנים בבלבוי עם חומרי גלם משוגעים, כוסות מעוצבות בהגזמה וטעמים מעניינים וחווייתיים שחורגים מהנורמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סנדביץ' עוף. אנטולי מיכאלו,
סנדביץ' קלאב של עוף ואננס/אנטולי מיכאלו

גם מקום ססגוני כמו הבלבוי צריך להתרענן לפעמים. לאחרונה הושק בבלבוי בימי שישי ושבת בראנץ' קינקי במיוחד, מלא הומור וגירויים ויזואליים, עם תפריט הרפתקני וקוקטיילים מסקרנים. הארוחה, שעולה 120 שקלים לסועד, כוללת מגדל לחם וחמישה מטבלים וסלטונים קטנים כמו קרם חציל, איולי וסוכריות פטה כבד או קונפי טונה באיולי של הדרים. לשולחן מגיע גם מרק תפוחי אדמה וכרישה עם קופסה אישית של קורנפלקס מעושן.

דג בקלה מאודה על חלת חלב וביצה עלומה. אנטולי מיכאלו,
דג מאודה על חלת חלב וביצה עלומה/אנטולי מיכאלו

תקבלו גם משקה, או פונץ' סגול מרהיב או קוקטייל קפה מוקצף נהדר. ואז תתפנו להזמין מנה עיקרית מהמבחר שכולל בין היתר "האש" נורבגי עם סלמון מעושן, שמנת, קונפיטורת פלפל וקטשופ ווטשסטר או מגדל פנקייקס דלעת עם בננה, בייקון ודבש קינמון. יש גם ירך אווז עם ביצה רכה, בליווי ירוקים רעננים, עגבניות שרי ותפוחי אדמה צרובים בלימון וזיתים או קלאב סנדביץ' של עוף עם אננס, מיונז חזרת, שינקן וסלט תפוחים ירוקים. האוכל הרפתקני מעט, הטעמים נועזים ומתאימים את עצמם למשחק המשעשע שמתקיים כאן, זה בהחלט המקום להתנסות ולחוות שואו שלם שממש לא מתמקד רק באוכל אלא גם בכל החוויה שמסביב.

ירך אווז עם ביצה רכה. אנטולי מיכאלו,
ירך אווז עם ביצת זהב וירקות/אנטולי מיכאלו

בין השולחנות העליזים מסתובבים המלצרים המעונבים עם עגלת התינוק המפורסמת של הבלבוי ממנה נמזגים שוטים של משקאות מסתוריים לצדפות ריקות המתפקדות ככוסות. אין מוזיקה ברקע, אלא סאונד משעשע של ציוצי ציפורים מבלי להתעלם כמובן מהשקשוק הבלתי פוסק של השייקרים בבר. מה שבטוח, זו לא תהיה ארוחה משעממת.

Bellboy מלון ברדיצ'בסקי- ברדיצ'בסקי 14, תל אביב 03-7289213. שישי ושבת בין 10:00-16:00

פנקייק דלעת עם בייקון ובננה. אנטולי מיכאלו,
בייגל עם סלמון/אנטולי מיכאלו
סינטה מיושנת עם תפוחי אדמה ומרשמלו. אנטולי מיכאלו,
סינטה מיושנת/אנטולי מיכאלו
מרק כרישה וקורנפלקס מעושן. אנטולי מיכאלו,
מרק כרישה וקורנפלקס מעושן/אנטולי מיכאלו
ביצים על בריוש עם בטן חזיר והולנדייז. אנטולי מיכאלו,
בריוש עם בון חזיר, ביצים והולנדייז/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully