וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעונית בהודעה זועמת לאוכלת בשר שאוהבת טופו: "את גונבת לנו את האוכל"

17.1.2018 / 8:48

בת 17 ממישיגן פרסמה ברשת צילומי מסך של הודעות שקיבלה מטבעונית בעקבות פרסום מתכון למנת טופו. אחרי שנודע לטבעונית שזו אוכלת בשר שנהנית גם מטופו - היא האשימה אותה בהעמדת פנים, גניבת מזון מטבעונים וניכוס תרבותי

בעל מסעדה נגד טבעונים: כל אחד שייכנס למקום יומת בירייה"/מערכת וואלה!

בסרטון – שף ששונא טבעונים

לטבעונים יש המון סיבות להיאבק על האידיאולוגיה שלהם - אולם כמו בכל מאבק - יש מלחמות שפשוט מיותר להיכנס אליהן. זה מה שקרה בשבוע שעבר לטבעונית שבחרה לעצמה אויבת לא נכונה, אנה דל ריי בת ה-17 ממישיגן, אחרי שזו פרסמה מתכון לתרנגול הודו טבעוני עשוי מטופו וספגה על זה אש מהסיבות הלא נכונות. דל ריי הואשמה בהעמדת פנים, ניכוס תרבותי וגניבת אוכל מטבעונים רק כי פרסמה מתכון למנה טבעונית - על אף שהיא עצמה אוכלת בשר.

הסטודנטית שיתפה צילומי מסך של הודעות זועמות שקיבלה מהטבעונית בפייסבוק אחרי ששיתפה בקבוצה של טבעונים את המתכון. ההודעות החלו בנימה אופטימית, אולם השיחה הסלימה במהרה כשלטבעונית נודע שדל ריי למעשה אוכלת בשר. "היי, אהבתי את המתכון ששיתפת. כמה זמן את כבר טבעונית?" שאלה אותה וזו השיבה לה: "היי, תודה! אני אוהבת להכין את זה חח. אני לא טבעונית, מצטערת. שמחה שנהנית מזה". אחרי שדל ריי התנצלה והסבירה שהיא פשוט לא אוהבת את הטעם והמרקם של רוב סוגי הבשר ולכן מעדיפה טופו, הטבעונית ויתרה על נימוסיה והאשימה את דל ריי בהעמדת פנים. היא כתבה לה: "אז את אוהבת להעמיד פנים שאת טבעונית כי זה קול ו-IN? אני טבעונית זה 3 שנים שנים וזו ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים. זה לא קול. זה חשוב".

אנה דל ריי. צילום מסך
אנה דל ריי שיתפה מתכון טבעוני למרות שהיא לא טבעונית וחטפה אש/צילום מסך

עוד ב"אוכל":

עוד באותו נושא

טבעונים נהנים פחות? מחקר חדש חושף את הקשר בין אכילת בשר לסקס

לכתבה המלאה

דל ריי לא איבדה את קור הרוח והשיבה לה: "כל הכבוד לך! זה מעולה! אני לא מתיימרת להיות טבעונית, למען האמת אני די פתוחה לגבי אכילת בשר בפרופיל שלי. אלה פוסטים ציבוריים. אני רק אוהבת טופו יותר מכל סוגי הבשר". התשובה המפורטת לא עזרה והטבעונית האנונימית חזרה בהתקפה: "טופו הוא רק לטבעונים. את למעשה מודה שאת מנכסת וגונבת את מה שאנחנו צריכים, עבור שימוש אנוכי שלך. אפנה לאדמין של העמוד ואבקש להסיר אותך מהקבוצה". הפעם דל ריי נשברה: "עם כל הכבוד, אני לא מנצלת שום דבר. אני אוכלת מזון שאני אוהבת, את מטורפת לגמרי".

דל ריי שיתפה את חילופי הדברים בפרופיל הפייסבוק שלה וכתבה בציוניות: "נראה שטבעונות היא תרבות ואני מנכסת אותה בכך שאני בוחרת לאכול טופו. אני גאה בה שהיא נלחמת על מה שבאמת חשוב. זה ריגש אותי. זה שינה אותי. אייקוני".

אנה דל ריי חוטפת אש בפייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
אנה דל ריי חוטפת אש מטבעונית/צילום מסך, פייסבוק

צילומי המסך של ההודעות הפכו לויראליות וזכו גם לדיון נרחב ברדיט. הגולשים היו המומים מהאשמות כלפיה, מאחר שטופו נחשב למזון שמוגש לצד בשר במדינות אסייתיות רבות. אחרים תהו מדוע הטבעונית בחרה לתקוף מישהי אחרי שצמצמה דרמטית את צריכת הבשר שלה. אחת כתבה: "אנשים באמת מתנהגים מוזר לגבי זה. גם אני אוכלת בשר רק באירועים מיוחדים ואנשים לא מפסיקים להעיר לי כשאני אוכלת בשר למרות שמעולם לא טענתי שאני טבעונית".

אנה דל ריי פרסמה מתכון טבעוני למרות שהיא אוכלת בשר וחטפה על זה אש. פייסבוק, צילום מסך
טופו הוא רק לטבעונים. את למעשה מודה שאת מנכסת וגונבת את מה שאנחנו צריכים". אנה דל ריי מותקפת/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully