וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחה! אישה מבשלת עם הפה - לועסת ופולטת את מרכיבי המנה - ובטוחה שזה הדבר הבא

8.1.2018 / 0:05

לא לבעלי קיבה רגישה: אמן לונדוני שנוי במחלוקת מציג טכניקת בישול עם הפה בסרטון מעורר בחילה בו השפית מקלפת, לועסת ופולטת את מרכיבי המנה שלה להכנת מילוי ספוג ריר לעוף. את ההשראה הוא קיבל מהפוביה שלו מסכינים

דוחה! אישה מבשלת עם הפה - לועסת ופולטת את מרכיבי המנה - ובטוחה שזה הדבר הבא/עריכה: שניר דבוש

אולי לא מדובר בהפרעת אכילה, אבל זה לגמרי מצביע על הפרעה כלשהי: האמן הלונדוני נייתן סדיה יצר סרטון מעורר בחילה של אישה שמבשלת עם הפה, לועסת ופולטת כל אחד ממרכיבי המנה שלה - בתקווה להפוך את טכניקת הבישול הביזארית הזאת לטרנד. או גאד.

למי שיש קיבה רגישה, אולי כדאי שיסיט את המבט שלו מהמסך בזמן שהשפית אווה גודפרי מכינה מלית לתרנגול הודו כשהיא מקלפת, חותכת ומערבבת ירקות בתוך הפה שלה. היא לא מוותרת על אף אחד ממרכיבי המילוי ומכניסה לפיה גם כאלה שאינם דורשים חיתוך - בצל, שום, גזר, סלרי, ביצה, לחם ואפילו מרגרינה אותה היא ממיסה קצת עם הלשון לפני שהיא פולטת לקערה שמונחת לפניה. את כל העיסה ספוגת הריר הזאת היא מכניסה לעוף ומשם לתנור.

צפו במתכון המלא (אם יש לכם אומץ)

היא גם משתפת את הקהל בתובנות שלה מאופן ההכנה, "מעניין שאני דווקא משתמשת בצד הימני של הפה שלי, אבל אתם יכולים לעשות מה שהכי מרגיש לכם טבעי", ומוסיפה: "כל לעיסה ממש מכאיבה ללשון שלי". אז אולי די?

עוד באותו נושא

הטריקים לבישול מלפני 100 שנה עדיין שימושיים? נסו זאת בעצמכם

לכתבה המלאה

אנחנו יכולים לסלוח לסרטון הכמעט סאטירי הזה כי מדובר באמנות (אוף, אתם כאלה לא מבינים באמנות). יוצרה, נייתן סדיה, מודה שהפוביה שלו מכלי מטבח וסכינים בפרט הובילו אותו ליצור את הסרטון הזה, בטענה שהפה הוא כלי הבישול האולטימטיבי. "הרעיון הגיע כששמעתי אינספור סיפורים מחברים ובני משפחה שנפצעו במטבח. המטבח נועד להיות סביבה בטוחה שבו אנשים יוכלו להביע בנוחות את היצירתיות שלהם", הוא סיפר למטרו, "אני אוהב לבשל אבל אני לא אוהד של סכינים והמחשבה לחתוך אצבע מפחידה אותי לגמרי. החלטתי שהדרך היחידה להדגיש את החרדה הזאת ולהפוך את המטבח למקום בטוח יהיה ליצור סגנון חדש של בישול".

סדיה גם מספק סיבות אבולוציוניות: "לפני שהיו לנו את כל הגאדג'טים המטורפים האלה במטבח ולפני שבכלל היה לנו מטבח - היינו ציידים והשתמשו בפה שלנו בשביל כל דבר. אני מנתב את איש המערות שבי ליצירת רעיון שממזער את הסיכונים במטבח ומחליף כלים מסוכנים בפה שלנו. הפה הוא כלי נפלא. אני מקווה שטרנד הבישול עם הפה יצבור תאוצה. אני מתכנן לשחרר עוד מתכונים לבישול עם הפה ואפילו להציג את הטכניקה בבתי ספר ובתי סוהר".

הסרטון שותף בטוויטר והצופים, מן הסתם, לא היו מרוצים. "אוי אלוהים, זה נורא. זה רק נהיה יותר ויותר קשה לצפייה", כתבה אחת ואחר הוסיף: "זה מעורר גל הקאות קולקטיבי. אני מניח שזה מנחם שכולנו מקיאים יחד. יוצר סולידריות".

תיק העבודות של האמן מכיל כמה הפקות ביזאריות העוסקות באוכל. באתר הרשמי שלו תמצאו סרטון שמציג תקריב של אנשים נוגסים במזון ואז תקריב של הטבור שלהם. סרטון אחר מציג אנשים עירומים יושבים עם ישבן חשוף על עוגות. חברים, זו אמנות, תלמדו.

התוצר הסופי. בתיאבון!

טרנד מבשלים עם הפה: המנה המוכנה. צילום מסך
האמת? לא נראה כל כך נורא. אוכל שבושל בפה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully