וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריקים לבישול מלפני 100 שנה עדיין שימושיים? נסו זאת בעצמכם

3.1.2018 / 9:00

חבילת קלפים עתיקה שסיפקה טיפים יעילים לעבודה במטבח עומדת במבחן הזמן - כך תקררו בקבוק בלי שימוש בקרח, תפרידו בין שתי כוסות שנתקעו זו בזו, תצליחו לבשל ביצים סדוקות, ועוד

הדרך הפשוטה למרוח חמאה קרה על פרוסת לחם/מערכת וואלה! News

האנושות התקדמה לא מעט ב-100 השנים האחרונות, אבל מתברר שבתחום הטריקים במטבח, לא הרבה השתנה. סרטון מגניב שעלה ליוטיוב על ידי בחור אמריקאי בשם סקוט קינמרטין מציג לראווה כמה קלפי עצות נדירים משנות ה-20 של המאה הקודמת שמצא. הכותרת של סדרת הקלפים היא "איך לעשות זאת", והם חולקו על ידי חברת סיגריות מפורסמת דאז בצמוד לחפיסות הסיגריות שלה. בסרטון קינמרטין מדגים כיצד כל הטיפים עדיין עובדים, ומדהים מכך - כיצד הם עדיין יעילים, מכיוון שלא נמצאו פתרונות טכנולוגיים טובים יותר למצבים הללו בעשורים שחלפו מאז.

עוד בנושא
ג'יימי אוליבר מציג: הטיפ לתפוחי אדמה קריספיים מושלמים בתנור
הטריק הפשוט והחינמי שיאפשר לכם לדעת כמה טריות הביצים

צפו בו מדגים את כל הטיפים

אחד הטיפים הבולטים בסרטון הוא איך לקרר בקבוק שתייה ללא שימוש בקרח: "עיטפו את הבקבוק בבד פלנל והניחו אותו בתוך מגש מתחת לברז מים קרים פתוח. תנו למים להרטיב אותו, וחכו בערך עשר דקות".

טיפ חביב נוסף מלמד כיצד להפריד בין שתי כוסות שנתקעו אחת בשנייה. למי מאיתנו לא קרה שהכנסנו כוס אחת לתוך כוס אחרת כדי לחסוך מקום בארון, אבל לא הצלחנו לחלץ אותה לאחר מכן? אז קבלו את הפתרון עתיק היומין: "כדי להימנע משבירת הכוסות, שפכו מים קרים לכוס העליונה, הניחו את התחתונה בתוך מים חמים, ונערו אותן עד שייפרדו".

אבל מה עושים אם הכוסות בכל זאת נשברות? גם לכך יש טיפ: "סמרטוט רך יהיה הכי יעיל לצורך איסוף זכוכיות קטנות. חפשו סמרטוט ישן שתוכלו לזרוק לפח לאחר מכן, והשתמשו בו".

רוצים עוד טיפים? הסרטון כולל גם עצות לבישול של ביצים סדוקות, לניקוי זהיר של אגרטלים ובקבוקים, להשארת סיר חצי מכוסה על הכיריים, ועוד. אתם מוזמנים לנסות בעצמכם ולתהות איך עדיין לא המצאנו פתרונות מתקדמים יותר.

טריקים למטבלח. צילום מסך
טריקים למטבלח/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טיפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully