וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלו חשבון של 5,000 שקל על ארוחה בסיסית וכוסות מים

27.1.2018 / 9:47

קבוצה של תיירים יפנים פנו למשטרת ונציה בטענה שמסעדה גבתה מהם ללא התרעה מוקדמת סכום של 1,000 ליש"ט על שלושה סטיקים, מנת דגים וכוסות מים. לאחרונה עולות עוד ועוד טענות על מלכודות תיירים שנפתחות בעיר האיטלקית

אינסטגרם

בוידאו: להיט הפיצה החדש שמשגע את הדרום קוריאנים

אולי כדאי שתשקלו שוב את יעד הטיסה הבא שלכם: קבוצה של 4 תיירים יפנים ראו שחור בעיניים כשקיבלו חשבון על שלושה סטייקים, מנת דגים מטוגנים וכוסות מים בסך 1,000 ליש"ט (כ-4,900 שקלים). התיירים הזועמים - סטודנטים מאוניברסיטת בולוניה - הגיעו בשישי האחרון למסעדת "אוסטריה דה לוקה", שליד כיכר סן מרקו שבוונציה, איטליה - ומיד פנו למשטרה כשנודע להם שנפלו קורבן למלכודת תיירים.

הסטודנטים הגישו תלונה רשמית מיד לאחר ביקורם במסעדה, אז גם נודע להם שהמקום נחשב למלכודת תיירים מוכרת באזור. סועדים אחרים דיווחו בעבר שגבו מהם במסעדה תשלום על מאכלי ים לפי משקל - 8 אירו ל-100 גרם. "המלצר אף פעם לא מסביר את המחירים בתפריט על אף שהוא מדבר אנגלית מושלמת", כתבה אחת הסועדות, "על חלק מהתפריט כתוב שדג עולה 8 אירו. במציאות זה 8 אירו ל-100 גרם. אם תזמינו דגים, זה יעלה לכם בסוף כ-100 אירו לדג".

מסעדת אוסטריה דה לוקה. צילום מסך
מסעדת אוסטריה דה לוקה היא מלכודת תיירים?/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

הכל במידה: כך תדעו כמה לאכול כדי לשבוע ועדיין להישאר רזים

לכתבה המלאה

באתר הביקורות Yelp רבים העלו טענות דומות. אחד סיפר שגבו ממנו חמישה אירו לבקבוק מים מפלסטיק, שמונה אירו לבירה ותשלום על שירות לכל אדם בנפרד בנוסף לשירות הכולל לשולחן. סועדת נוספת סיפרה: "אחרי שסיימנו לאכול קיבלנו חשבון מנופח. שאלנו אותם למה ואמרו לנו שאנחנו משלמים יותר כי קיבלנו אורז לבן". סועד עצבני כינה את בעלי המקום גנבים. הוא כתב ב-TripAdvisor: "הגנבים האלה עבדו עליי בגלל 'הדג המיוחד' שלהם וגבו 8 אירו ל-100 גרם מבלי ליידע אותי. הם גבו ממני ומאשתי 'דמי שולחן'. מזל שלא היינו צריכים לשלם על האוויר שנשמנו במסעדה שלהם. החשבון שקיבלנו על מנה של דגים, פיצה ו-3 משקאות הגיע ל-123 אירו (520 שקלים)".

התלונה הטרייה של הסועדים היפנים הגיעה עד לבניין ראש העיר, לואיג'י ברוגנרו, שצייץ בתגובה בטוויטר: "אם פרטי הפרשה המביכה יאושרו, נעשה כל שביכולתנו כדי להעניש את האחראים. אנחנו בעד הצדק, תמיד!". בעלי המסעדה מסרו בתגובה: "אנחנו לא זוכרים שהייתה לנו איזושהי בעיה עם לקוחות יפנים לאחרונה".

ב- Venice Today דיווחו בנובמבר האחרון על מלכודת תיירים נוספת בעיר - מסעדת Trattoria Casanova - שעלתה לכותרות אחרי שקבוצה של תיירים בריטים קיבלו חשבון על סך 526.5 אירו (2,250 שקלים). לוק טנג, מרצה באוניברסיטה מבירמינגהם, סעד עם הוריו בני ה-70 כשקיבל את החשבון המפחיד, עליו הוא החליט להתלונן בפני ראש העיר. אז ראש העיר ברוגנרו לא יצא להגנתו: "זו קמצנות. הם אכלו ושתו היטב במסעדה ואחר כך טענו שהם לא הבינו את השפה". מסעדת Trattoria Casanova זכתה לדירוג שלילי בידי 59 אחוזים מהסועדים. יודעי דבר סיפרו שוונציה מלאה במלכודות תיירים שפוגמות בשמה הטוב וצפוית להרחיק תיירים מהעיר.

חשבון במסעדה בוונציה. צילום מסך
החשבון שקיבלו התיירים הבריטים במסעדת Trattoria Casanova/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully