וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו הדבר האמיתי: 10 פיצות טבעוניות מעולות ברחבי הארץ

31.1.2018 / 13:20

לא צריך פפרוני וגבינות מפונפנות כדי להנות מפיצה טובה. הינה רשימת עשר פיצריות מעולות וטבעוניות עם בונוס - גבינות טבעוניות שמכינים במקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה טבעונית בחתול הירוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

כולם אוהבים פיצות בלי יוצא מן הכלל, גם מי שנמנע ממוצרי חלב אוהב פיצות. אז נכון שיהיו מי שיאמרו שהוא צריך להתפשר ואין כמו הדבר האמיתי אבל התכנסנו כאן במטרה לאתר 10 פיצות טבעוניות מעולות ברחבי הארץ, בעזרתם האדיבה של חברי קבוצת טבעונים אוכלים בחוץ. כמו שדובר הרבה לאחרונה, תחליפי הגבינה הטבעוניים התבררו כעמוסים בחומרים משמרים ותוספים כימיים ולכן התמקדנו אך ורק בפיצריות המגישות פיצות עם גבינה טבעונית תוצרת בית, נטולת כל התוספים המלאכותיים.

החתול הירוק, תל אביב

הפיצה האהובה מרחוב לבונטין היתה בין הראשונות לפצח את הנוסחה לפיצה טבעונית מוצלחת בזכות גבינת קשיו תוצרת בית במרקם רך במיוחד. על הפיצות אפשר להוסיף תוספות כמו ארטישוק, חציל, בטטה, תרד, סייטן, בצל סגול ועוד, ויש פיצה אישית (39 שקלים עם שתי תוספות) או פיצה משפחתית (79 שקלים עם שתי תוספות). המיקום הפונקציונלי, הוייב המגניב והפיצות המצוינות הופכים את החתול הירוק למוסד טבעוני.

לבונטין 7 תל אביב, 073-7327361

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

פיצה נוני, מושב תנובות

תושבי השרון נשבעים שמדובר בפיצה הטבעונית המושלמת במושב תנובות. בחלק הטבעוני של התפריט מוצעת פיצה עם גבינת קשיו תוצרת בית שמכינים מדי יום במקום ויש מגוון תוספות גדול כמו בצל סגול, פלפלים, תירס, זיתים שחורים וירוקים, עגבניות, פטריות ויש אפילו אננס. לפיצה נוני יש עוד מנות טבעוניות בתפריט כמו לחם שום אז שווה להציץ והם גם עושים משלוחים, כך שתוכלו להישאר טבעונים ושמחים בבית. (שתי פיצות משפחתיות עם תוספת ב-80 שקלים).

מושב תנובות, 09-7778535

קופינאס, מושב צור משה

לא רחוק מפיצה נוני מגישים במסעדת קופינאס בצור משה תפריט טבעוני חמוד ובו מככבות חמש פיצות טבעוניות מסקרנות, כולן עם גבינת קשיו בייצור עצמי. פיצה סלוניקי עם תרד וזיתי קלמטה (56 שקלים), פיצה קרצ'ופי עם ארטישוק (61 שקלים), פיצה מלנאזה עם חצילים וצ'ילי (57 שקלים) ויש גם פיצה עם שום קונפי (55 שקלים). האווירה הפסטורלית והפיצות הטבעוניות הפכו את קופינאס למקדש טבעוני איטלקי בשרון.

השיבולים 3 צור משה, 09-7722672

פיצת שף טבעונית, הצפונית ביותר ברשימה, בגינה ירוקה ופסטורלית בין המטעים שמסביב לנחל דן סמוך לקיבוץ. הפיצות מלאות השקעה, מקמח דורום איכותי ועד עגבניות מובחרות ועל הבצק הדקיק יש גבינת קשיו תוצרת בית. על הפיצה הבסיסית (60 שקלים) אפשר לשים תוספות מהנות כמו עגבניות מיובשות, ארטישוק, תחליף סלמי טבעוני, בצל מקורמל, חלפיניו כבוש ועוד. על הפיצות יש שמן זית איכותי ובזיליקום טרי, אין יותר איטלקי טבעוני מזה.

קיבוץ דן, 054-2105255

דונטלו פיצה, תל אביב

דונטלו. יעל לאור, מערכת וואלה!
בלב תל אביב/מערכת וואלה!, יעל לאור

הפיצריה היחסית חדשה הזו באבן גבירול בתל אביב כבר צברה לעצמה קהל מעריצים טבעוני בזכות פיצות מגוונות עם גבינת קשיו איכותית. בתפריט תמצאו תוספות די קונבנציונליות אבל נחמדות כמו כמו אנטי פסטי, בטטה, פלפל חריף, תירס, אננס, זיתים, בזיליקום ועוד. לטובת הנמנעים מגלוטן פיצה דונטלו היא אחת היחידות שמציעה גם פיצה טבעונית וגם פיצה ללא גלוטן, השמועות מספרות שבדונטלו הצליחו להתמודד עם האתגר הזה בהצלחה (פיצה אישית עולה 35-40 שקלים). ויש גם משלוחים.

אבן גבירול 123, 1-700-509-797

התפריט הטבעוני בפיצאסו באשקלון הוא קריאה נעימה לכל טבעוני אבל הפיצות הן הכוכבות האמיתיות של המקום בזכות גבינת הקשיו האיכותית. תוספות כמו עגבניות מיובשות, חלפיניו, אננס, שום, אנטיפסטי, עגבניות שרי וכל הרשימה הקונבנציונלית של פטריות, תירס, זיתים ובצל (פיצה משפחתית 49 שקלים). גם בפיצאסו עושים משלוחים אז הטבעונים של אשקלון יכולים להישאר על הספה גם הם ולטובתם נספר על הפיצה עם השוקולד הטבעוני שיש בתפריט, מיק דרופ.

גדעון בן יואש 39 אשקלון, 08-8603603

כבר 25 שנה שטאבון האבן בסלייס ברמת השרון פולט פיצות מבצק דק וקריספי ורוטב עגבניות שמשולבים בו ירקות שורש למיניהם. הגבינה הטבעונית היא בעצם קרם קשיו מעורבב עם בזיליקום ושמן זית ויש רוטב שום מפורסם שגם הוא טבעוני. חובבי הפיצה באשר הם נשבעים אמונים לפיצה הזו, טבעונית או לא, כשעל גביה אפשר למצוא את התוספות המוכרות כמו תירס, בטטה, זיתים, פטריות, גמבה ועוד. פיצה למקצוענים.

סוקולוב 72 רמת השרון, 03-5409239

ראסטיק פיצה, חיפה

ראסטיק פיצה החיפאית מציעה להחליף כל פיצה רגילה שלהם לגרסה טבעונית עם גבינת הקשיו הביתית שהם מכינים בעצמם. יש גם רוטב פסטו טבעוני שיכול להיות שינוי מרענן. אפשר לבחור פיצה מתפריט השף של המקום עם אפשרויות כמו פיצה עם בטטה ועלי מרווה, פיצה עם תפוחי אדמה ורוזמרין, פלפל חריף ואננס ועוד (פיצה משפחתית 55-70 שקלים). יש גם משלוחים לכל מורדות ומעלות הכרמל והמקום שייך לפריקים של פיצה שעושים הרבה כבוד למלכה.

הנמל 63 חיפה, 054-7665576

פיצה זזה, הוד השרון

הפיצה של זזה נאפית בתבניות מלבניות ונמכרת לפי משקל (90 שקלים לק"ג). המתכון של הבצק הוא של פיציולו שהביאו מרומא ומתפיחים 36 שעות מה שיוצר בצק אוורירי במיוחד. הגבינה הטבעונית היא תוצרת בית ועשויה מקשיו ועל הפיצה אפשר לבקש תוספות כמו שום קונפי, בצל ירוק, פטריות ועוד. יש גם פיצות ביאנקה בתפריט שיכולות להתאים גם הן לטבעונים ויש פיצות מקמח מלא, אם אתם מחובבי הז'אנר. יש גם פיצות שף (88 שקלים) עם רוטב סלסה פיקנטי או מחית פלפלים חריפים שגם הם נשמעים מעניינים.

הבנים 14 הוד השרון, 09-7424245

בבית הקפה החלבי טבעוני מלכין מגישים פיצה טבעונית עם גבינת קשיו-תרד פרי פיתוח של המקום בייצור עצמי מדי יום (42 שקלים). המקום עצמו יפהפה ופסטורלי והפיצות מגיעות בגודל בינוני אחיד על בצק רך וגמיש עם מעט תוספות לבחירה כמו פטריות, עגבניות שרי, זיתים או פלפלים קלויים אבל התוצאה הסופית היא מצוינת. הפיצה עצמה עשויה בתנור אבן מה שגם מעניק לה טעם מיוחד. ההגשה על מגש עץ גם תורמת לאווירת הפיצה הכללית.

המייסדים 66 אבן יהודה, 09-8804422

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully