וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו כבר נאכל בבית: מנת הסושי שזזה ו"מנופפת לשלום" לפני שנוגסים בה

17.2.2018 / 23:37

יותר מ-3 מיליון אנשים כבר צפו בסרטון המטריד של מנת סושי - עם צדפה "חיה" - שזזה בצלחת ומנופפת לשלום לסועד שלה. ברשת משבחים את המסעדה בהגשת מנות טריות במיוחד - אבל האם זה באמת העניין?

Sushiro

בסרטון: ככה נראה האוכל במסעדה ביום רגיל

מסעדת מזון מהיר יפנית הגישה לסועדיה מנת סושי עטופה בצדפה - שזזה על הצלחת ומגיבה למגע של הסועד. סניף של Sushiro, אחת מרשתות הקייטן סושי הבולטות ביותר ביפן, הגישה לאחד הסועדים מנת "היקי הוקיאגי" - סושי של ניגירי עטוף במאכלי ים טריים, אולם הצליחה להרשים ברמת הטריות של מאכליה - כשהצדפה שעטפה את האורז הלבן החלה לזוז על הצלחת ו"לנופף לשלום" לסועד המופתע.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

פחד מוות: צפו בדג ערוף ראש תוקף אישה במטבח

לכתבה המלאה

הוא מיהר לצלם את המאורע החריג ולשתף את הקטע בטוויטר, שם הסרטון צבר כבר למעלה מ-3 מיליון צפיות. רבים בחרו לשבח את המסעדה על מאכליה הטריים - עד כדי כך שיצורי הים עוד חיים להם על הצלחת, אולם, אחרים טענו שהצדפה הנעה היא לא בהכרח סימן לטריות ושלמעשה היא כלל אינה מוכנה לאכילה. לדבריהם, מדובר בעצבים שנותרו בגוף הצדפה שלא הוסרו כהלכה לפני הגשתם לצלחת. אם נזכר בסרטון אחר של דג ערוף ראש תוקף אישה במטבח - גם שם ההסבר היה דומה: לדג נותר עמוד שדרה עם עצבים שגרמו לגוף לזוז למרות שהוא לגמרי מת.

גם לטענות האלה היו לגולשים מה לומר: "אם הם לא הסירו את העצבים ואלה עדיין מגיבים - זה אומר שהצדפה עדיין צריכה להיות די טרייה". הוויכוח על נושא הטריות המשיך להעסיק רבים, אולם אם תשאלו את הסועד - היה לו די טעים. כן, הוא אכל את המנה המטרידה שלו וציין שהיה לו "טעים מאוד". אנחנו נוותר, תודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully