וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה הזה נאכל בחוץ: איפה אוכלים בליל הסדר 2018?

20.3.2018 / 14:58

במקום לארח בבית מזמינים מקום, ומבלים את הימים הקרובים עד פסח בראש שקט. כל המקומות שיעשו בשבילכם את העבודהבליל הסדר

אלנה, ת"א

מרק צח וקניידלך. ירון ברנר,
מרק צח וקניידלך/ירון ברנר

מסעדת אלנה הממוקמת בחלל הכניסה של מלון הנורמן, מציעה ליל סדר עם ארוחה מיוחדת שנבנתה על ידי שף ברק אהרוני. הארוחה מורכבת ממנות חג מסורתיות בביצוע מוקפד ומודרני, עם מנות ראשונות, ביניים ועיקריות שמוגשות למרכז השולחן כמו מרק עוף צח וקניידלעך, אוסבוקו טלה בבישול איטי עם בצלי פנינה וזעפרן, לחי עגל בציר בקר ויין אדום ועוד. 600 שקלים לסועד. יש להזמין מראש.

אלנה, נחמני 25 תל אביב, 03-5435400

אינדירה, ת"א

טנדורי. דן פרץ,
גפילטע פיש וטנדורי באינדירה/דן פרץ

באינדירה חוגגים ליל סדר כהלכתו עם ארוחה המתחילה בתפריט המסורתי וממשיכה עם תפריט הודי עם גפילטע פיש וחריימה אבל גם עם טנדורי הודי ואלו גובי. יש שתייה ללא הגבלה כולל יין ותירוש וגלידה תוצרת בית לקינוח. 299 שקלים לסועד וחובה להזמין מקומות מראש.

אינדירה, שדרות שאול המלך 4 תל אביב, 03-6954437

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סוהו, ראשל"צ

צלעות. איציק בראל,
צלעות בסוהו/איציק בראל

כמדי שנה מסעדת הסוהו תציע בערב ליל הסדר שולחן חג כהלכתו עם מנות המוגשות למרכז השולחן, הגדות מיוחדות וכמובן צלחת פסח מסורתית. בין המנות יש פטה כבד עוף ברוטב קרמל בלסמי, קרמל רימונים ויין; קבבוני אנטריקוט על מצע סלסת עגבניות חריפה; סושי טייפון עטוף בסלמון צרוב, מיונז, טריאקי, שבבי בטטה ועירית במילוי טונה חריפה, מלפפון ואבוקדו; ג'מבו שיפוד פילה בקר במרינדת סויה ופלפל סצ'ואן ועוד. 399 שקלים לסועד (ילדים ב-199 שקלים).

סוהו, משה בקר 15 אזור התעשייה הישן ראשון לציון, 03-9658395

זויה גריל בר, נתניה

ארוחת ליל הסדר. סטס קורינסקי,
ארוחה משפחתית/סטס קורינסקי

במסעדת זויה גריל בר יגישו ארוחת ליל ליל הסדר באווירה משפחתית עם מבחר מנות חגיגיות ומסורתיות כמו מנת מרק עוף ביתי עם קניידלך וסלטים כמו כבד קצוץ קלאסי, גפילטע-פיש וממרח חזרת ועיקריות כמו דג אמנון בבישול מרוקאי פיקנטי או פילה סלמון נורבגי אפוי בתנור ברוטב מיסו ועוד. 190 שקלים לסועד.

זויה גריל בר, תחנת דלק "השחר", כביש 2 לכיוון דרום נתניה, 09-8862200

כיתאבון, נצרת

אנטריקוט. אייל גוטמן,
מנה בכיתאבון/אייל גוטמן

במסעדת כיתאבון שבנצרת יכינו מספר מנות ברוח החג וללא חמץ, שיוגשו בנוסף לתפריט הרגיל שחודש לאחרונה. בין המנות יש פילה לוקוס בגריל ברוטב שום ולימון עם ירקות שורש צלויים (90 שקלים); סלט עוף עם ירקות טריים ווינגרט תפוזים (50 שקלים); צלעות טלה בגריל, מושחמות בשמן זית לצד פירה סלק, קונפי שום ותפוח אדמה מדורה (110 שקלים) ועוד.

כיתאבון, אל בישארה 50 נצרת, 04-6800055

מלון רמדה, נצרת

בשר בארוחת ליל הסדר. סעיד קאליש,
עוף ופירות יבשים/סעיד קאליש

מלון רמדה אוליבייה נצרת יערוך ליל סדר (לא כשר) ויגיש תפריט נצרתי עשיר במנות מקומיות כמו שרימפס ברוטב לימון ושום, צלעות כבש, מקלובה, סנייה, ממולאים מהשוק המקומי, מבחר תוספות, מאפים ולחמים ולקינוח כנאפה תוצרת בית. למעוניינים בעריכת סדר יעמיד המלון צלחת ברכות החג, יין לקידוש, הגדות ושולחן פרטי. 180 שקלים לסועד.

מלון רמדה אוליבייה, דרך הציונות 29 נצרת, 04-8878888

שטרודל, חיפה

פילה לוקוס. עדי סרדס,
פילה לוקוס/עדי סרדס

במסעדת שטרודל החיפאית יכינו מנות מיוחדות לערב הפסח כמו חציל שרוף מתובל בשמן זית, גבינת לבנה מפוררת וסומק (44 שקלים); קרפצ'יו מנתח דג טרי עם לימון, תבלינים וצנוניות (68 שקלים); פילה לוקוס בתנור עם עשבי תיבול, שום ושמן זית, לצד ירקות שורש מבושלים (89 שקלים) ועוד.

שטרודל, שדרות בן גוריון 39 חיפה, 077-7004312. לא כשר

מלון ממילא, ירושלים

צלעות. בן יוסטר,
צלעות ונוף/בן יוסטר

במלון היוקרה ממילא יציעו מגוון אופציות לחג וביניהן ארוחת ליל הסדר מסורתית חגיגית ועשירה במיוחד, מסעדת רופ טופ שתפעל במקביל גם בליל הסדר עם תפריט ספיישלים לאלו שלא מעוניינים בארוחת חג מסורתית ומעדיפים לשבת לארוחת ערב משוחררת מול הנוף. בממילא יציעו מנות כמו כבד קצוץ, פיסטוקים קלויים וסילאן; סלט ארוגולה ושקדים ירוקים טריים; עופיון בגריל ממולא בפירות יבשים, עשבי תיבול וקרם ירקות; תבשיל חלקי פנים, לימון כבוש ואריסה ועוד. 275 דולר לסועד.

מלון ממילא, 02-5482230

אדום, ירושלים

סביצ'ה דג. אפרת ליכטנשטט,
סביצ'ה דג/אפרת ליכטנשטט

מסעדת אדום בירושלים פותחת לראשונה את המסעדה לארוחת ליל הסדר עם תפריט חגיגי של 5 מנות שכולל גם צלחת סדר מסורתית עם מרק צח וטורטליני עוף, ריזוטו ארטישוק, פורל שלם מטוגן, ניוקי בחמאת פורצ'יני וערמונים ועוד. 370 שקלים לסועד.

מסעדת אדום, רחוב דוד רמז 4 מתחם התחנה הראשונה,02-6246242. לא כשר

בראסרי עין כרם, ירושלים

לוקוס ושפצלה. אפיק גבאי,
לוקוס, שפצלה וכרוב סגול/אפיק גבאי

מסעדת בראסרי עין כרם תערוך את ערב ליל הסדרעם תפריט במחיר אחיד שכולל בתוכו מנה ראשונה, עיקרית, קינוח, כוס יין ושתיה חמה. בין המנות יש פפרדלה שרימפס תירס, חזה אווז מעושן וגבינת צ'דר, סביצ'ה מוסר ים עם עגבניות, בצל, כוסברה וקריספי אורז, שוק אווז קונפי עם אורז פרא ופירות יבשים ועוד. 365 שקלים לסועד.

בראסרי עין כרם, רחוב המעין 15 ירושלים, 02-5665000. לא כשר

לאונרדו פלאזה, ירושלים

צלעות טלה. אורן בן חקון,
צלעות טלה/אורן בן חקון

במלון לאונרדו פלאזה ובניצוחו של שף שלום קדוש תוגש ארוחת ליל סדר עם קערת סדר מסורתית ומנה ראשונה לבחירה כמו פילה דג בר ים עם שומר קונפי ורוטב בויאבז או מוס אבוקדו, ועיקריות לבחירה כמו צלעות טלה צלויות במרינדה של שמן זית ושום עם רוטב טלה מבושם ברוזמרין או עופיון במילוי ערמונים, תפוחי עץ ובצל ופטריות ברוטב תמרים. 316 דולר לסועד.

לאונרדו פלאזה, רחוב קינג ג'ורג' ירושלים, 02-6298666. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully