וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הגאוני והפשוט ששומר על טריות הפירות לאחר שנחתכו

1.4.2018 / 23:59

תפוחים ופירות אחרים נוטים להשחיר לאחר שחותכים אותם לחתיכות, אבל אל דאגה - אין שום צורך לזרוק אותם לפח. אמא לשלושה ילדים עלתה על הפיתרון המושלם, ולא תאמינו כמה זה פשוט

WholeFoodsMarket

בסרטון - הדרך הנכונה לחתוך תפוח עץ

כולנו מכירים את זה. אנחנו אורזים לעצמנו או לילדים פירות חתוכים, ובסופו של דבר מוצאים את עצמנו זורקים אותם לפח לאחר שלא נאכלו בזמן והשחירו. כעת, מסתבר שאין שום סיבה לוותר על הפירות האלה וניתן לשמור עליהם טריים ומושכים לעין גם לאחר שנחתכו. אלינור היל האוסטרלית, אמא לשלושה ילדים, עלתה על הפיתרון המושלם לבעיה, ואתם לא תאמינו כמה הוא פשוט.

איך זה עובד? אלינור חותכת את התפוח (או כל פרי אחר) באופן רגיל לגמרי - אבל שומרת גם את ליבת התפוח - החלק של הגרעינים.

טריק לחיתוך תפוח עץ. Eleanor Hill, אתר רשמי
קודם חותכים/אתר רשמי, Eleanor Hill

בשלב הזה היא מחברת חזרה את התפוח - ממש כמו פאזל ושמה את הליבה במרכז. כדי לשמור על כל החתיכות צמודות אחת לשנייה, אלינור מקיפה את התפוח בגומיה פשוטה, ופתאום הוא נראה כאילו סכין לא נגעה בו מעולם.

טריק לחיתוך תפוח עץ. Eleanor Hill, אתר רשמי
ואז מחברים חזרה עם גומייה/אתר רשמי, Eleanor Hill

כדי לשמור על כל החתיכות צמודות אחת לשנייה, אלינור מקיפה את התפוח בגומיה פשוטה, ופתאום הוא נראה כאילו סכין לא נגעה בו מעולם.

עוד בנושא
צפו ולמדו: הטריק הפשוט שיעזור לכם לבחור אבוקדו בשל
לא לזרוק: בעזרת הטריק הזה תוכלו להחיות לחם יבש תוך מספר דקות

פרוסות תפוחי עץ. אתר רשמי
לא עוד!/אתר רשמי

"הרעיון הגיע לי אחרי שגיליתי שזו הדרך הכי טובה לשמור על אבוקדו אחרי שנחתך - עם הגלעין. שמעתי שגם מיץ לימון עוזר כדי למנוע את ההשחרה אבל בדרך כלל אני לא מחזיקה לימונים, וזו גם לא ממש הדרך הכי זולה לעשות את זה", סיפרה האם היצירתית שגילתה שהיא "עושה אותו דבר עם אגסים". לדבריה, הטריק הזה עוזר כי הוא מאפשר לפירות להישאר טריים בעזרת החומצות והמיצים של עצמם.

טריק לחיתוך תפוח עץ. Eleanor Hill, אתר רשמי
ואז פשוט שמים את התפוח בכלי ויוצאים לדרך/אתר רשמי, Eleanor Hill

שיטה נוספת וידועה יותר לשמור על טריות הפירות לאחר שנחתכו היא להשתמש במים ודבש כדי להחיות אותם, אך בצורה הזו הטעם שלהם מעט משתנה. כדי לעשות את זה, טובלים את הפירות למשך כחצי דקה בתערובת של שתי כפיות דבש וכוס מים, וזה מונע את ההשחרה במשך שמונה שעות.

ככה זה עובד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully