וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לזרוק: בעזרת הטריק הזה תוכלו להחיות לחם יבש תוך מספר דקות

15.3.2018 / 9:35

כאשר לחם מתייבש, ניתן להשתמש בו כדי להכין טוסט או קרוטונים, אבל כולנו עדיין זורקים כמויות גדולות ממנו לפח. מסתבר שבעזרת קצת מים הלחם חוזר להיות כמו חדש. לא מאמינים? נסו בעצמכם

דרכים לטפל בלחם יבש/Howcast

כולנו מכירים את זה. אנחנו קונים כיכר לחם או חבילת לחמניות, אך לפני שאנחנו מספיקים לסיים אותה, חלק גדול מהמאפה מתייבש. ברגע שזה קורה, אפשר להשתמש בלחם כדי להכין טוסטים או קצת קרוטונים למרק, אבל בדרך כלל כמויות גדולות ממנו נזרקות לפח. בעזרת הטיפ הפשוט הבא, תוכלו להחיות את הלחם היבש.

עוד בנושא

הטריקים לבישול מלפני 100 שנה עדיין שימושיים? נסו זאת בעצמכם
ג'יימי אוליבר מציג: הטיפ לתפוחי אדמה קריספיים מושלמים בתנור
הטריק הפשוט והחינמי שיאפשר לכם לדעת כמה טריות הביצים

מסתבר שבעזרת קצת מים הלחם חוזר להיות כמו חדש. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרטיב את הלחם מתחת לברז במשך מספר שניות או לטבול אותו בקערת מים ואז להכניס לתנור בחום של 180-200 מעלות במשך כמה דקות. המים "נלחמים" ביובש שהשתלט על הלחם ולאחר האפייה הקצרה הוא מוכן לשימוש חוזר.

עם זאת, הטריק הזה הוא חד פעמי. ברגע שעושים את זה על פיסת לחם מסוימת, לא ניתן להחיות אותה שוב בצורה הזו. בנוסף, כל זה יעבוד רק אם תשתמשו בלחם פרוס. בכל מקרה, כדי לשמור על הלחם כדאי לשמור אותו באריזתו המקורית ובטמפרטורת החדר. איחסונו בקירור אמנם תמנע ממנו להעלות עובש, אך גם תזרז את הליך ההתייבשות שלו.

עוד באותו נושא

שף בכיר חושף את המתכון הסודי שלו (עם הטריק) להכנת הפסטה המושלמת

לכתבה המלאה

ככה זה עובד

  • עוד באותו נושא:
  • לחם
  • מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully