וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי להתבאס על החשבון: 5 עסקיות שוות לחול המועד

2.4.2018 / 14:58

מסעדות רבות בתל אביב לא מגישות עסקיות בחול המועד. מצאנו עבורכם 5 מסעדות מצוינות שמגישות את הדיל המשתלם ויאפשרו לכם לבלות ולהנות מאוכל משובח בעיר הגדולה

רול אסיאתי. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מנה בניטן תאי/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

בבדיקה קצרה שערכנו התבררה עובדה מצטערת- רבות מהמסעדות בתל אביב בוחרות לבטל את הארוחה העסקית לרגל חול המועד. דווקא בימים בהם רוב האנשים בחופש ויכולים סוף סוף לצאת ולחקור תפריטי עסקיות במסעדות שבדרך כלל הם לא מבקרים בהן בגלל המחיר. חול המועד הוא הזדמנות מצוינת עבור המסעדות להביא אליהן קהל מבלי להתחייב למערכת יחסים רצינית, המחיר סביר, אפשר לטעום שתי מנות לפחות והאווירה והשירות קלילים ומוארים באור השמש. אם בכל זאת אתם רוצים לשמוע על כמה צדיקים בסדום, אז הנה חמש מסעדות עם עסקיות מיוחדות לחול המועד, צאו, תטעמו ואל תתבאסו על החשבון בסוף הארוחה.

מסעדת השוק- בסטה

במיה תאילנדית בטמפורה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
במיה תאילנדית בציפוי פריך/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

ארוחת "הנקודות" בבסטה היא הזדמנות מצוינת עבור חובבי הדגים וחלקי הפנים לאכול מהתפריט של הבסטה מבלי לכווץ את הגבות בזמן החשבון. על התפריט הרגיל מסומנות בנקודות המנות העקריות שעם הזמנתן תקבלו גם שתי צלחות קטנות לבחירתכם, וזו תהיה הבחירה המהנה ביותר שהיתה לכם מזה זמן מה. התפריט משתנה כמעט מדי יום אבל כנראה שתוכלו לנסות מסבחה שורשים טחונה גס, חציל מטבוחה, סינטה כבושה, סלט סלק ודג כבוש, פלפלי שושקה וגבינת טולום ועוד. מבין העיקריות שזכו לנקודה יש באקלה מטוגנת (110 שקלים), סרטנים בתנור (98 שקלים), טרטר בקר וצ'יפס (110 שקלים), מונקפיש עם פסטה שחורה (149 שקלים) ועוד. האווירה בצהריים מתערבבת בהמולה של השוק, אפשר לשבת בשמש וגם לשתות יין לבן קר מאחד מתפריטי היין המרגשים בעיר.

העסקיות מוגשות השבוע מדי יום בין 12:00-17:00

בסטה, השומר 4 תל אביב, ,03-5169234

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

התאילנדית- ניטן תאי

סלט מנגו ופפאיה תאילנדי. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
סלט פפאיה של ניטן תאי/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

התפריט של ניטן תאי מציג מנות בטווח מחירים רחב בין 68 שקלים ל-160 שקלים אבל בצהריים, בצירוף מנה ראשונה, האטרקטיביות עולה. הפאר וההדר של המסעדה התאילנדית המעוצבת של שף שחף שבתאי אפילו מרשימים יותר באור יום והאווירה המעט רשמית שיש בדרך כלל בערב מפנה את מקומה למשהו קצת יותר משוחרר. המנות היפהפיות והצבעוניות שיכולות להגיע אליכם לשולחן לבחירתכם הן למשל סלט פפאיה ירוקה עם מנגו, פלפל צ'וקה, נענע וכפיר ליים או גיוזה ברווז בווק עם אגוזי לוז, צ'ילי ירוק ושומשום. בין העיקריות יש תאי רד קארי עם נתחי עוף, קארי אדום, בזיליקום, שעועית תאילנדית וקוקוס (68 שקלים) או שורט ריב פאנג באן שזה שני חצאי פיתה, נתחי שורט ריב, כבד אווז, 13 התבלינים, רוטב שומשום שחור וצנונית (96 שקלים) ועוד. זאת הקפיצה לתאילנד הכי משתלמת שתהיה לכם.

העסקיות מוגשות מדי יום בין השעוץ 12:00-17:00 אבל מומלץ להגיע לפני 16:30 כדי להזמין לפני שהמטבח נסגר.

ניטן תאי, הארבעה 21 תל אביב, 077-9977064

הים תיכונית- קיטצ'ן מרקט

קיטשן מרקט. צילום: דן פרץ,
אוכל יפהפה מול הים/צילום: דן פרץ

קיטצ'ן מרקט של שף יוסי שטרית שייכת לרשימה אקסקלוסיבית של מסעדות תל אביביות שמציעות עסקיות גם בסופי השבוע. העסקית של סוף השבוע שונה מהעסקית הרגילה והשבוע, בחול המועד על השולחנות בשעת הצהריים מול הים יניחו לכם את תפריט עסקית הסופ"ש. הדיל בקיטצ'ן מרקט כולל סלסלת לחמים ומטבל עגבניות, מנה ראשונה ועיקרית במחיר אחיד של 128 שקלים. המבחר גדול ומסקרן ונע בין סלט עגבניות צבעוניות עם לבנה, נענע, בצל, זיתים ומוצרלה בופאלו או ביצה רכה, קרם מפטריות פורצ'יני, בריוש וקצף פרמזן. יש גם סלט חם של קלמרי ועשבי תיבול טריים, טרטר סלמון, מרק כרובית ומנות נוספות. בין המנות העיקריות תוכלו להיתקל בלזניה עם ערמונים ושורש סלרי, תבשיל ארטישוק ירושלמי, בצלי שאלוט, קייל וקצף לימון, או לחי עגל בבישול ארוך עם ירקות שורש ביין, חמאה שרופה וחומץ שרי. אחת הארוחות השוות בתל אביב עם נוף לים.

העסקיות מוגשות השבוע מדי יום בין 12:00-15:30

קיטצ'ן מרקט, האנגר 12 נמל תל-אביב, 03-5446669

האיטלקית- פרונטו

פרונטו. תמוז רחמן,
לחם, ראשונה ועיקרית/תמוז רחמן

פרונטו עם שף דיוויד פרנקל בחזיתה היא אחת המסעדות היוקרתיות בתל אביב, וללא ספק האיטלקית הטובה ביותר. במחירים גבוהים ביום יום, בשעות הצהריים פרונטו מציעה עסקית די משתלמת, אבל כמו קיטצ'ן מרקט גם כאן תקבלו השבוע עסקית קצת שונה, הבחירה תהיה מתפריט הערב של מנה ראשונה ועיקרית, כשתקבלו גם את לחם הבית לשולחן. הבחירה למנה ראשונה תהיה מהנה בין פנצנלה עם ירקות אורגניים מהחווה האורגנית וגבינה מלוחה או ברוסקטת מוצרלה באפלו עם אנשובי "אורטיז" ואיולי צלפים ועוד. העיקריות משדרות קולינרייה עילית עם מנות כמו תמנון BBQ עם גזרים צבעוניים, אחו בלאנקו ואיולי גרגר נחלים (82 שקלים), קפלטי זנב שור פטריות יער צלויות ובצלים (115 שקלים) או ניוקי בחמאה חומה עם קייל, צנוברים, פטריות שימג'י וקרם פרש (88 שקלים). זאת אחת הארוחות שאי אפשר לטעות בהן אז אל תפחדו לנסות.

העסקיות מוגשות מדי יום בין 12:30-16:00

פרונטו, הרצל 4 תל אביב, 03-5660915

האסיאתית- טאיזו

סלט דפי שעועית במסעדת טאיזו. ליהי גרניט,
סלט דפי שעועית/ליהי גרניט

טאיזו, המסעדה הפאן-אסיאתית של שף יובל בן נריה אמנם מגרדת את טבלאות המחירים מלמעלה אבל היא מספקת חוויה מהודקת של אוכל, שירות ועיצוב. בצהריים אפשר לרכך מעט את המכה עם דיל משתלם של מנה ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית. על הרבה מהראשונות תתבקשו להוסיף כסף אבל אם תתמקדו בעסקית הבסיסית תצאו בהכרח מורווחים עם מנות כמו סלט ירוק של חסות פריכות, אנדיב סגול, אפונת גינה, בוטנים ווינגרט תפוחים ג'ינג'ר או סלט דפי שעועית עם בזיליקום סגול, קשיו מקורמלים, צנוניות, טופו מטוגן וטחינה סינית. העיקריות משמחות במיוחד עם בחירה בקציצות חומוס בקוקוס טרי עם בייבי זוקיני, שעועית תאילנדית, מנגו בוסר וצ'ילי קשמירי (95 שקלים) או פילה לברק צרוב בקארי אדום עם חלב קוקוס, ביצה רכה, בוטנים וקפיר ליים (115 שקלים). זאת ארוחה שהיא חגיגה ובמיוחד בצהריים.

העסקיות מוגשות מדי יום בין השעות 12:30-15:30

טאיזו, מגדל לוינשטיין מנחם בגין 23 תל אביב, 03-5225005

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully