וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מההוראות שעל הקופסה: הדרך הטובה ביותר לחמם פיצה קפואה

2.5.2018 / 0:16

אין כמו ארוחה ביתית טעימה, אבל אף פעם לא מזיק לשמור במקפיא כמה פריטים לעת צורך ופיצה היא פיתרון מהיר ופשוט. מרגישים שהתוצאות לא תמיד משביעות רצון? הטיפ הבא עומד לשנות את זה

הדרך שבה אתם אוכלים פיצה אומרת הרבה על האישיות שלכם/סיפור בדקה

בסרטון - הדרך שבה אתם אוכלים פיצה אומרת הרבה על האישיות שלכם

אין כמו ארוחה ביתית, חמה וטעימה. כולנו היינו רוצים לאכול, ולהאכיל את הילדים שלנו, במאכלים הכי טובים ומזינים - כאלה שהריח שלהם מנחם ומעלה את הזיכרונות הנעימים ביותר. לצערנו, בשגרה היום-יומית העסוקה ובין מטלה למשימה, אף פעם לא מזיק לשמור כמה פריטים במקפיא לשעת צרה. פיצה קפואה, למשל, היא פיתרון פשוט ומהיר לרעב שמציק.

עוד בנושא

הבצק הוא רק תירוץ: 14 פיצות מעולות מחוץ לת"א

כך תחממו פיצה שנותרה במקרר - ותחזירו לה את טעמה המקורי

שפת הפיצה. יחצ, מערכת וואלה!
הגיע הזמן שתפסיקו להתאכזב מפיצה/מערכת וואלה!, יחצ

הבעיה היחידה היא שההוראות שכתובות על הקופסה לא תמיד מספקות את התוצאות הטובות ביותר. פעמים רבות הפיצה יוצאת מהתנור חצי שרופה-חצי רטובה ומאוד בינונית. אף אחד לא משלה את עצמו שהוא ייהנה מהפיצה הקפואה-מחוממת כפי שהיה נהנה ממגש חם וטרי שנאפה בפיצרייה הקרובה לאזור מגוריו, אבל בכל זאת נראה שבשנת 2018 מותר לנו לצפות ליותר מהפיצה הקפואה שלנו.

כך הרגיש גם משתמש אחד ברדיט בעל הכינוי numbahtwelve , שאחרי כמה ניסיונות (סביר להניח שלא מעט) עלה על הנוסחה המושלמת, לטענתו לחמם פיצה קפואה.

ההוראות שלו: חממו את התנור לטמפרטורה הגבוהה ביותר שאפשר והניחו את הפיצה על הרשת למשך חמש עד שמונה דקות, או עד שה"קשה" נהיה קריספי והגבינה מבעבעת.

ההיגיון מאחורי ההוראות הללו, הוא ניסיון לחקות את הדרך בה פיצריות ומסעדות מכינות פיצה. למקומות הללו יש כמובן תנורים מסחריים או כאלה המיועדים להכנת פיצה, והם מכוונים לחום של בערך 370-540 מעלות צלזיוס. numbahtwelve הצליח להבין כיצד ניתן להגיע לתוצאות הרצויות עם פיצה קפואה, בלי הציוד שאנחנו כמובן לא מחזיקים בבית. ויש לו טיפ נוסף, למשקיעים: תמרחו שמן זית על ה"קשה" ותפזרו מעליו שום קצוץ, לפני האפייה. בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully