וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אספר 08: הבר האילתי החדש שמתכנן לשנות את חוקי המשחק

את סצנת הבילויים המנומנמת של עיר החוף הדרומית במדינה, מאיים להעיר מגה בר חדש באווירה ניו יורקית עם קוקטיילים מושקעים, מנות טאפאס ובמת הופעות. קפצנו לקצה הארץ לבדוק במה מדובר

בר ג'אספר 08 , אילת. אורי אקרמן,
בר גדול במיוחד וריצוף מונוכרומטי/אורי אקרמן

התפאורה המהפנטת של העיר אילת, המוקפת בהרי אדום ושוכנת לחופו של אחד המפרצים היפים במזרח התיכון הופכת אותה בקלות ליעד לוהט. תוסיפו לזה בתי מלון מפנקים, בריכות גדולות, חום והרבה בגדי ים, כל אלו יוצרים ציפייה מעיר החוף הדרומית לספק סצנת בילויים קצת יותר בועטת ממה שהיא באמת.

אחרי שבשנתיים האחרונות חווה העיר סוג של התעוררות קולינרית, כעת יש תחושה שהיא חודרת גם אל תחום חיי הלילה. אחד הניסיונות להכניס רוח חדשה לסצנה המנומנמת זמן רב מידי, מגיע מרשת מלונות ישרוטל.

את פאב המנקיס הוותיק של הרשת, הממוקם על הטיילת מתחת למלון הרויאל ביץ' אין כמעט מי שלא מכיר או ביקר בו לפחות פעם אחת במהלך שהותו בעיר. במשך שנים הוא משמש כמגדלור בכל הקשור לחיי הלילה של המבלים באזור. את ההצלחה הכמעט מיתית הזו מנסים עכשיו לשחזר ברשת בפעם השנייה עם בר הג'אספר 08 שנפתח במלון אגמים לאורחי המלון, אך גם עבור אורחים שמגיעים מבחוץ ותושבי אילת והסביבה.

בר ג'אספר 08 , אילת. אורי אקרמן,
קוטילים מושקעים שמתאימים לאווירה/אורי אקרמן

לטובת הקמתו של הבר החדש חברו מנהלי רשת ישרוטל לבעלים של בר הגא'ספר ג'ונס הידוע מרחוב דיזינגוף במטרה להביא את חיי הלילה התל אביבים לדרום. אם המנקיס מזכיר פאב אירופאי, עם ריהוט כבד והרבה עץ, את הג'אספר 08 החליטו ברשת לקחת דווקא למחוזות האורבניים של ניו יורק. לובי המלון ששטחו הגדול הוסב לטובת המגה בר ויכול להכיל עד 200 איש, שופץ בהשקעה של מעל ארבעה מיליון שקלים ובמרכזו נבנה בר גדול ומרווח, המאפשר לצידו ישיבה של 40 אורחים בו זמנית. בקצה השני של החלל מוקמה במת הופעות, ופינות ישיבה גבוהות ונמוכות סודרו בשטח הנפרס ביניהם ורוצף בשיש מונוכרומטי בשחור ולבן.

לצד תפריט האלכוהול הרחב והקוקטיילים המוכרים מהבר התל אביבי, בנו הג'אספרים תפריט קוקטיילים ייחודי לבר החדש עם טעמים אקזוטיים יותר שמותאמים לאווירת החופשה והחום האילתי. בתפריט האוכל שבנה השף מישל בן שטרית תמצאו מנות טאפאס קלילות על בסיס דגים נאים וירקות כמו פלפל פדרון ומלח ים (22 שקלים), סביצ'ה מוסר עם ויניגרט ליים (36 שקלים). סיגר ג'אספר ממולא בדג ים (48 שקלים), עראייס דג עם קוביות דג ים (52 שקלים), באן דג ים המורכב מלחמניות באן מאודות (38 שקלים). ניוקי ערמונים ברוטב שמנת שבבי ערמונים ופרמזן (38 שקלים) או פיצה ארטישוק זיתים ובצל סגול (34 שקלים) ועוד. את הדגים הטריים מטיסים לכאן באופן קבוע מתל אביב והמטבח נפרד מזה של בית המלון.

עוד באותו נושא

מסעדות באילת: איפה המקומיים אוכלים?

לכתבה המלאה
באן דג ים בג'אספר 08, מלון אגמים. באזז אינטראקטיב,
לחמניות באן רכות במילוי דג ים/באזז אינטראקטיב

אז למה מיקומו של הבר נבחר דווקא במלון אגמים של הרשת, המרוחק יחסית מאזור הטיילת והמרכז? לפי מנכלית המלון שני אזולאי התשובה כמעט ברורה מאליה: "מלון אגמים במשך 15 שנות פעילותו מושך אליו קהל צעיר שחתך הגילאים שלו נע בין 25-40 . לא תמצאו כאן הרבה משפחות ואין כאן צוות הווי ובידור. את רוב שעות היום מבלים האורחים ברביצה רגועה על שפת הבריכה. הדבר היחיד שהיה חסר לאותו קהל, שמגיע ברובו מהמרכז, הוא מקום בילוי ראוי בשעות הלילה. עכשיו יהיה להם". התוכנית של אזולאי בשיתוף עם הרשת היא ליצור סופי שבוע של מסיבות והופעות חיות עם אמנים ודי ג'י שימלאו את הבר החדש ואת חדרי המלון בצעירים ובליינים.

בר ג'אספר 08 , אילת. אורי אקרמן,
חלל גדול ומרווח שמחכה להתמלא בעשרות בליינים/אורי אקרמן

אין ספק שניכר כי משאבים רבים ומחשבה הושקעו בבר החדש. הקוקטיילים יצירתיים, טובים ובעיקר מאוד מתאימים לאווירת החופש. המנות, גם אם חלקן צריכות עדיין מעט חיזוקים, הולכות טוב לצד האלכוהול היוצא מהבר. עם זאת, גודלו הענק של המקום, אחד מיתרונותיו של הג'אספר, יכול בקלות להפוך לעקב אכילס שלו, בשל העובדה שהוא נותן לעיתים תחושה מעט בודדה בחלל, כאשר הבר אינו בתפוסה מלאה.

ג'אספר 08. קאמפן 7, אילת (מלון אגמים), 08-6387797. שעות פעילות: ראשון - שבת: 21:00-02:00. לא כשר

עראייס דג בג'אספר 08, מלון אגמים. באזז אינטראקטיב,
גם העראייס קיבל גירסה שונה. עראייס דג ים/באזז אינטראקטיב
בר ג'אספר 08 , אילת. אורי אקרמן,
מתאימים למזג האוויר ומוד הווקיישן. קוקטייל בג'אספר 08/אורי אקרמן
  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully