וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 המנות הכי שוות שיוגשו בפסטיבל תלאביבeat

29.5.2018 / 12:11

פסטיבל תלאביבeat חוזר הערב לטיילת של תל אביב ומציע מנות של שפים נחשבים כמו חיים כהן, יוסי שטרית ויובל בן נריה במחירים נגישים. כדי שלא תלכו לאיבוד בין הניחוחות מצאנו עבורכם את 7 המנות השוות שהכי כדאי לפנות עבורן מקום בבטן

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

מה שהיה ידוע פעם כטעם העיר, פסטיבל האוכל תלאביבeat חוזר לחוף הים של יפו עם עשרות דוכני אוכל של שפים ומסעדות מוכרים ואהובים. הפסטיבל יתקיים בתאריכים 29-31 במאי החל מ-18:00 מדי ערב. גם השנה יהיו בפסטיבל מתחמים ואזורים שונים כמו מתחם מסעדות, אוכל רחוב חדשני, שדרת שוק, משאיות אוכל, הופעות מוזיקה חיות, פינות ישיבה, בתי קפה וברים פרושים אל מול הים של יפו. השפים הגדולים ביותר מגיעים להשתתף וביניהם חיים כהן, שאול בן אדרת, בינו גבסו, אביב משה, יוסי שטרית, יובל בן נריה, גיא גמזו, שחף שבתאי ובפעם הראשונה בפסטיבל מתארחת מסעדה צפונית- מגדלנה של שף יוסף זוזו חנא. כל המנות באירוע יעלו עד 35 שקלים והכניסה חופשית. בואו רעבים.

שרימפס רול של אריא

לחמניית שרימפס. גל זהבי,
לחמניית שרימפס/גל זהבי

שף גיא גמזו מגיע שוב לאירוע ומביא איתו את אחת המנות היותר מלהיבות מז'אנר אוכל הרחוב- לחמניית השרימפס. הגרסה של גמזו לשרימפס רול הזו מגיעה בלחמניית חלב רכה שנצרבה בחמאה ומולאה בשרימפס קצוץ וברוטב אסייתי מעודן אך פיקנטי המבוסס על לימון. אם עוד לא יצא לכם להתנפל על המנה הזו אז זו ההזדמנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

באטר צ'יקן של טאיזו

באטר צ'יקן. באדיבות מסעדת טאיזו,
מנת הדגל- באטר צ'יקן/באדיבות מסעדת טאיזו

אפשר היה לחשוב שהבאטר צ'יקן של טאיזו יופיע רק בתפריט של הערב ההודי בימי ראשון אבל זו אחת מהמנות הוותיקות בתפריט הרגיל וגם אחת ממנות הדגל של המסעדה. שף יובל בן נריה לוקח כאן פרגיות שצרב על הגריל ומצוות אותן לעגבניות מרוסקות, חילבה, חמאה מזוקקת, עלי קארי טריים ושמנת חמוצה. אחת מהמנות השוות בעיר אז רוצו לנסות.

מאפה טורקי בצורת סירה של אונזה

מאפה טורקי ממולא גבינות. אנטולי מיכאלו,
הישר מטורקיה/אנטולי מיכאלו

שף יוסי שטרית שבדרך כלל פחות נוגע באוכל רחוב מביא את המאפים הטורקיים שלו משוק הפשפשים ביפו הישר לפארק צ'רלס קלור. אחת מהמנות המסקנות והשוות שמגיעות מאונזה היא הפידה ביאנקה עבדורחמאן, מאפה טורקי בצורת סירה ממולא בקרם בזיליקום, תרד, פטה, מוצרלה וקשקבל. הזדמנות מצוינת לאכול יוסי שטרית במחיר סביר ובאווירת רחוב.

טורטליני כמהין של קוואטרו

טורטליני כמהין. עמית זאנטקרן,
טורטליני כמהין/עמית זאנטקרן

אחת מהמנות היותר וותיקות שיצאו מידיו של שף אביב משה ושהוא מגיש כבר הרבה זמן במסה ובקוואטרו, היא טורטליני כמהין. פסטיבל תל אביבeat זו הזדמנות נהדרת לנגוס בפסטה הממולאת הזו שבדרך כלל צריך לשבת בשבילה לארוחה ארוכה ויקרה במסעדה. בגרסת המסעדה מגיש משה את המנה הזו ברוטב של גבינה כחולה, עם גרידת לימון וכמהין שחורות. מעניין איך זה יוגש בכלי חד פעמי מול הים.

סלט פפאיה תאילנדי של ניטן תאי

סלט מנגו ופפאיה תאילנדי. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
סלט פפאיה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

הגרסה של שף שחף שבתאי לסלט הפפאיה התאילנדי שלו נקראת טאם מא-לה-קו ומלבד פפאיה ירוקה יש שם גם מנגו, פלפל צ'וקה, עלי כפיר ליים, צ'ילי חריף, קשיו ורוטב אקאיה צ'אם. שוב זוהי הזדמנות חד פעמית לטעום מהסלט הנפלא הזה מבלי לשלם על ארוחה שלמה במסעדה, זו מנה קייצית ומרעננת שמתאימה במיוחד לאירועים מהסוג הזה.

פרגית גרוסה בפיתה של חיים כהן

חיים כהן בפסטיל תל אביבeat. דודו בר סלע,
מנת צלעות של יפו תל אביב/דודו בר סלע

שף חיים כהן, מהשפים המוכרים והאהובים, גם על מסך הטלויזיה, שמגיש בדרך כלל את האוכל שלו במסעדה היוקרתית יפו-תל אביב, מגיע אל פארק צ'ארלס קלור ביפו ומביא איתו כמה מהמנות האהובות שלו, רק בגרסת הפיתה. תוכלו לנסות מנת פרגית גרוסה בפיתה ועוד מנות מהתפריט של יפו תל אביב בגרסת אוכל הרחוב.

הקרמבו של שי גולן

קרמבו. דניאל לילה,
קרמבו זה לא רק בחורף/דניאל לילה

מזמן לא היתה לנו אפשרות לטעום את הקרמבו של שי גולן, אולי הקרמבו הכי מפורסם שהיה כאן. הקרמבואים היפהפיים בזמנו הגיעו במבחר טעמים מסחרר כמו וניל, לימון, מנטה, תות בננה, שמפניה, תפוח, פסיפלורה, קפה ופיסטוק. על הקרמבו עצמו אפשר להוסיף שוקולד חלב או מריר, אגוזים מקורמלים, נענע קריספית, סוכריות קופצות או פולי קקאו. רוצו כי הולך להיות שם תור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully