וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיה: מסעדה חדשה בבת ים לבעלה הטרי של עדן בן זקן

4.6.2018 / 11:50

בטיילת בבת ים נפתחה פסיה, מקום חדש לשוקי ביטון, בעלה של מלכת השושנים עדן בן זקן. כל מה שצריך לדעת על המסעדה הרותחת שנמצאת דקה מהים

עוף בטמפורה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
עוף בטמפורה עם רוטב דגים לימוני/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

אם עקבתם לאחרונה אחרי הסטוריז של עדן בן זקן אז בוודאי ראיתם שיש מקום חדש בבת ים שהיא מאוד אוהבת לאכול בו. את פסיה, מסעדה חדשה בטיילת של בת ים, פתח שוקי ביטון בעלה הטרי של עדן, ומי שמחזיק בעוד שתי מסעדות, שוקי הדייג במרחק כמה צעדים מהמקום החדש, שוקילה על הים בראשון לציון ויש גם את מינימרקט שוקי שבבעלותו. ביטון, רק בן 25, הרגיש שבין כל המסעדות בטיילת של בת ים אין אף מקום אחד שהוא רגוע ומרגיע, מקום ביתי עם ספות שאפשר להתפרש עליהן, מלצרים ומלצריות בגובה העיניים ומוזיקה יחסית רגועה.

פיצה לאפה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פיצה לאפה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

הוא החליט לפתוח את פסיה, מקום קטן עם תפריט מגוון, בירות מהחבית וקוקטיילים צבעוניים. פסיה היא אחותה של סבתה של עדן בן זקן. היא לא יכלה להביא ילדים לעולם אז היא ביקשה שיוסיפו את שמה לתינוקת עדן, שתהיה לה המשכיות. ביטון, שנשא את עדן לאישה לפני שבועיים בדיוק, החליט להרחיב את המחווה ולקרוא למסעדה על שמה ועל שם אשתו הטרייה, שזה שמה השני בתעודת הזהות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
המבורגר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
ההמבורגר של פסיה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

מלבד אווירת צ'יל יש בפסיה גם תפריט שאמנם מכוון לכל הכיוונים, אבל גם פוגע. יש מנות קטנות כמו והכרחיות כמו כרובית מטוגנת עם סלסלת עגבניות וטחינה (37 שקלים); כנפיים חריפות (41 שקלים) או סלט ביצים וטוסטונים (37 שקלים). התפריט, עדיין בגרסת ההרצה מציע שלוש קטגוריות, עוף, דגים ובשר, עם מנות כמו פלטה סקנדינבית, מבחר דגים כבושים עם שמנת חמוצה (86 שקלים); נקניקיות מרגז חריפות במטבוחה שעושים במקום ועם פרוסות לאפה (62 שקלים); כריך רוסטביף סינטה עם ירקות ואורוגולה (76 שקלים) ועוד. לקינוח תוכלו להזמין את אחד הטעמים של בן אנד ג'ריס בגביע אישי.

שוקי ביטון ורוסלאן אוסוב במסעדת פסיה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
ביטון/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

על התפריט של פסיה הופקד רוסלן אוסוב, שעבד בין היתר גם במסעדת נורמן בתל אביב. המסעדה, שפונה לכיוון הים, מעוצבת כמרפסת ביתית, עם אוסף רהיטים אקלקטי וביניהם גם גרמופון עתיק, יצירות אמנות, ונברשת שעשויה ממסננות. בשעות הערב ביטון מרים את המקום עם מוזיקה יותר קצבית וצ'ייסרים. בהמשך צפוי המקום להיות פתוח גם בשעות הבוקר, ובסוף השבוע מתכננים ביטון ואוסוב לעשות תפריט טאפאסים. אם אתם מחפשים מקום רגוע בבת ים אז לכו לבדוק את פסיה, אולי תראו שם גם את מלכת השושנים.

פסיה, בן גוריון 73 בת ים, שעות הפעילות בימים א'-ש 15:00 ועד אחרון הסועדים. בקרוב יורחבו שעות הפעילות גם לבוקר.

נקניקיות מרגז חריפות. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
נקניקיות מרגז חריפות/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
סלט ביצים. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
סלט ביצים קלאסי/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
סלט שוק. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
סלט שוק וגבינת פטה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
מסעדת פסיה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מקום שהוא צ'יל/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully